timbob+2quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:34 schreef timbob het volgende:
Supergrass?
Oh, je mag die vraag heus wel stellen, maar ik vond per definitie de vergelijking met bandfoto's gewoon mank gaan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vibnd dat Grobbel niet gelijk heeft, of staat er iets hierover in de openingspost? Bovendien had het makkelijk gekunt dat er mensen geluisterd hadden en die hadden het dan gewoon geweten, toch?
Jawel, maar zo'n vraag doet geen beroep op je kennis van zaken, wat toch de bedoeling is van de Trivia-quiz. Met die hints weer wel, dus daarmee was het probleem opgelost.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vibnd dat Grobbel niet gelijk heeft, of staat er iets hierover in de openingspost? Bovendien had het makkelijk gekunt dat er mensen geluisterd hadden en die hadden het dan gewoon geweten, toch?
Het komt na afloop altijd ook op de site te staan, vandaar de vergelijking (weet niet of het er nu als staat trouwens).quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:35 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Oh, je mag die vraag heus wel stellen, maar ik vond per definitie de vergelijking met bandfoto's gewoon mank gaan.En ik blijf erbij dat een radio-uitzending (waar zelfs vaste luisteraars over een paar dagen misschien niet eens meer weten wie er live in de studio speelden) gewoon een beetje ongelukkig is om naar te vragen, zeker zonder enige vorm van hint.
hehe, ik herkende die fotoquote:
Het staat idd al op de site, ik had zonet al gekekenquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het komt na afloop altijd ook op de site te staan, vandaar de vergelijking (weet niet of het er nu als staat trouwens).
De hints waren voor als niemand het wist en zo geschiedde![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:42 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb het wel vaker gezien, volgens mij iets uit de electronica-hoek...
Orbital?
Niet echt, een aantal van hun meest recente platen heb je bijvoorbeeld veel te oud ingeschat.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:50 schreef Neleos het volgende:
Introspective
Release
Nightlife
Please
Very
Actually
Billingual
Zoiets?
Release is inderdaad de meest recente, de rest staat op de verkeerde plek en in de verkeerde volgorde.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:52 schreef Prep2Fight het volgende:
Nightlife
Please
Billingual
Actually
Introspective
Very
Release
Indeed, maar gokken kan altijd![]()
Sorry.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ach, je hoopt toch stilletjes dat er niet lukraak gegokt wordt - een aantal platen zou toch bekend genoeg moeten zijn om een beetje goed ingeschat te worden.
Tsja. Ik ken wel 4 van de 7 singles, maar dan blijft het nog lastig (voor mij) om te raden hoe oud ze zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:03 schreef Grobbel het volgende:
dolle_hond heeft de 5e en 7e op de goede plek staan; Neleos de 6e en 7e.
Dus toch weer.![]()
Alleen Very is verdwaald. Denk eraan dat Go West in de PSB-versie pas in '93 een hit was.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:05 schreef cafca het volgende:
Please - West End Girls
Very - Go West
Actually - It's a Sin
Introspective - Left to my own
Billingual - Se la vida e
Devices Nightlife - New York City Boy
Release - Home & Dry
En dat is 'm.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:08 schreef cafca het volgende:
zo dan?
1986 Please - West End Girls
1987 Actually - It's a Sin
1988 Introspective - Left to my own Devices
1993 Very - Go West
1996 Billingual - Se la vida e
1999 Nightlife - New York City Boy
2002 Release - Home & Dry
heh, wat jammer dat je zo snel reageerdequote:Op woensdag 25 mei 2005 15:20 schreef DaisyDuke het volgende:
Josh Rouse
Je hebt al 50% van de vraag goed, die andere ken je ook wel.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:25 schreef Grobbel het volgende:
Die rechter heeft wel wat weg van Jack White, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat die linker dan Meg moet voorstellen...
Geen idee verder.
Julian Casablancas?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:27 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Je hebt al 50% van de vraag goed, die andere ken je ook wel.
Prep, ik krijg nog 1 puntje van je
Geen Nederlanders.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:26 schreef Neleos het volgende:
Ze hebben wel wat weg van 2 van die jongens van De Jeugd Van Tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |