Geeft niet hoor, je was gewoon eerder... geen idee wie het zijn. Nu ik het antwoord heb gelezen: nog nooit van gehoord zelfsquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Sorry![]()
Misshien weet je deze:
Wie?
[afbeelding]
quote:
Geregeld.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:59 schreef cafca het volgende:
pssst, DD, ik heb nog een puntje van je tegoed (dubbele punten topic)
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:00 schreef peaceman het volgende:
Tom Morello?
+ nog 1 hoop ik...quote:
Geeft ook niks: http://houbi.com/belpop/groepen/hofvancommerce.htmquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, je was gewoon eerder... geen idee wie het zijn. Nu ik het antwoord heb gelezen: nog nooit van gehoord zelfs![]()
Westvlaams! Groot verschil...quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Leuk hiphop bandje, rappen in het overstaanbaar plat vlaams
Correctie: geen plat Vlaams maar West-Vlaams. Wat een officieel dialect is.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Geeft ook niks: http://houbi.com/belpop/groepen/hofvancommerce.htm
Westvlaams GLOquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:06 schreef GLO het volgende:
[..]
Correctie: geen plat Vlaams maar Oost-Vlaams. Wat een officieel dialect is. (8>
Okay, bedankt voor de uitleg en de site.. weer iets wijzer geworden vandaag.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Geeft ook niks: http://houbi.com/belpop/groepen/hofvancommerce.htm
Ja, zag te laat dat ik de windstreken weer eens door elkaar gehaald had...quote:
I don't knowquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wie was er vandaag bij Claudia (op de radio) om een nummer voor het vakantiebandje op te nemen en welk nummer speelden ze?
Wat een vreemde vraag, alleen maar op te lossen als je toevallig naar de radio zat te luisteren op dat moment. Kun je misschien een hintje geven of zo?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:02 schreef peaceman het volgende:
Wie was er vandaag bij Claudia (op de radio) om een nummer voor het vakantiebandje op te nemen en welk nummer speelden ze?
I second thatquote:
Dat geld ook voor veel foto's toch? die moet je ook toevallig kennen....quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:12 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Wat een vreemde vraag, alleen maar op te lossen als je toevallig naar de radio zat te luisteren op dat moment. Kun je misschien een hintje geven of zo?
Maar dan heb je tenminste nog een aanknopingspunt; bands kun je live gezien hebben of gewoon herkennen van interviews, cd hoesjes- en boekjes, foto's; zit niet automatisch een tijdsstempel aan vast. Deze vraag vereist gewoon van je dat je net op dat moment naar de radio zat te luisteren.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat geld ook voor veel foto's toch? die moet je ook toevallig kennen...
pffff stel jij dan maar een vraag..quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:20 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Maar dan heb je tenminste nog een aanknopingspunt; bands kun je live gezien hebben of gewoon herkennen van interviews en foto's; zit niet zozeer een tijdstempel aan vast. Deze vraag vereist gewoon van je dat je net op dat moment naar de radio zat te luisteren.
Die is toch van Sabrina?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:23 schreef Diaan73 het volgende:
Ze hebben het liedje gezongen van Boys boys van Samantha Fox, maar wie het nu waren.. no idea
![]()
![]()
Je hebt gelijk! Maar nu weet ik nog niet wie het was.... grrrrrr. Heb Claudia nog horen bedanken...quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:24 schreef DaisyDuke het volgende:
Solo met boys boys boys dan?
Ach ja dat is ook zo...quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:25 schreef iggy_in_the_house het volgende:
sabrina dus?
Niet zo dwars doen peaceman. Grobbel heeft toch gelijk? Trouwens, er wordt nav je hints al volop gegokt.quote:
ja, dat dacht ik ookquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:26 schreef DaisyDuke het volgende:
Solo? Tenminste als ik de hint goed interpreteer.
Volgens mij gaat het om een solo-artiest(e).quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:26 schreef DaisyDuke het volgende:
Solo? Tenminste als ik de hint goed interpreteer.
Ja dat kan ik me herinneren. Is het echt weg? Modje in schoonmaakbui zeker.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:18 schreef Neleos het volgende:
Ik had vannacht om half 1 dit topic al getvp't, maar dat bericht is nu verdwenen.Ik snap er niks van, maar goed.
Solo is een duo.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:29 schreef iggy_in_the_house het volgende:
maar solo is alleen...
Nah, het was een cryptische hint.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het om een solo-artiest(e).
Ik had ook al dit probleem.. Had ik getvp't stond het een dag later niet meer in myactivetopics listquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:29 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me herinneren. Is het echt weg? Modje in schoonmaakbui zeker.
ik vibnd dat Grobbel niet gelijk heeft, of staat er iets hierover in de openingspost? Bovendien had het makkelijk gekunt dat er mensen geluisterd hadden en die hadden het dan gewoon geweten, toch?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:27 schreef GLO het volgende:
[..]
Niet zo dwars doen peaceman. Grobbel heeft toch gelijk? Trouwens, er wordt nav je hints al volop gegokt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |