neen.. Eels had idd gekund, maar is het nietquote:
That's it! Berkery +2quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:21 schreef Berkery het volgende:
life of agony?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:38 schreef Prep2Fight het volgende:
Zo stom, het zit echt op het puntje van mn tong
Ik vind hem wel oké!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:11 schreef Z het volgende:
Geen goede plaat trouwens dat 13 & God vind ik.
Uit de OP:quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:12 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
waarom +2?
quote:In elke tiende topic tellen de vragen echter dubbel.
Meer dat er een meervoud in de naam zit, hij is de lead van de groepquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:17 schreef peaceman het volgende:
Hij Lijkt op Steve Reynolds...
Maar aangezien je 'zijn' gebruikte....South San Gabriel
quote:Toronto-basedis led by songwriter/vocalist Tony Dekker. The group's haunting self-titled debut was recorded in a silo in Ontario and originally released in Canada by Weewerk Records in 2003. Misra Records picked up the record and released it in the States in April of 2005.
second release, Bodies and Minds, is due out in August of 2005.
Ik denk van wel, waarom denk? Ik heb het nog niet goed genoeg kunnen horen maar heb wel de cd gekochtquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:30 schreef peaceman het volgende:
opgezocht en nog nooit van gehoord... is het wat?
jammer dat je geen msn hebt haha.... maar keep me informed....quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:31 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik denk van wel, waarom denk? Ik heb het nog niet goed genoeg kunnen horen maar heb wel de cd gekocht![]()
Heb wel msn hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
jammer dat je geen msn hebt haha.... maar keep me informed....![]()
Dan spreek ik je daar vanavond!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:44 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Heb wel msn hoorWacht, ik voeg je zo even toe
Cryptische hint
[afbeelding]
De kenner valt bijquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:47 schreef DaisyDuke het volgende:
Great Lake Swimmers, prachtplaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |