jeej dus het is dus niet allen bij mij zo dat ik ineens zoveel geld had zonder ook maar iets te zien bij mn af/bijschrijvingenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:20 schreef Frank-NL het volgende:
PB: saldo aangepast, nog geen vermelding though (zoals elke maand)
hmm.. dat was dus het geld dat ik weer positief stondquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:20 schreef Frank-NL het volgende:
PB: saldo aangepast, nog geen vermelding though (zoals elke maand)
150 euro extra deze maand!quote:Op maandag 20 juni 2005 14:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Terwijl collegegeld zelfs is afgeschreven voor de laatste keer
Droplul, kijk eens een keer op http://www.ib-groep.nlquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:04 schreef amokjeeh het volgende:
En hier gaan we weer verder!
Hier lekker klagen over hoe rood je wel niet staat, hoeveel honger je hebt en vooral: of het er nou al is een keer op staat!
Vervolg op Heb jij je stufi al? (part VI)!
bijna vergeten. Fortis bank: nog steeeeeds niet![]()
Weer zo'n newbie die niet verder kijkt dan zijn neus lang is. Dit topic al bijna een maand oud. Die 70 euro per maand merk ik niet eens. Het gaat hier gewoon om lekker klagen en checken welke banken deze maand het snelst zijn.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:28 schreef J.Flo het volgende:
[..]
Droplul, kijk eens een keer op http://www.ib-groep.nl
Daar staan de betaaldata, dus kom niet janken en ga eens werken ipv parasiteren op belastingsgelden.
Volgens mij ben jij een neger!quote:Op maandag 20 juni 2005 15:11 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Weer zo'n newbie die niet verder kijkt dan zijn neus lang is. Dit topic al bijna een maand oud. Die 70 euro per maand merk ik niet eens. Het gaat hier gewoon om lekker klagen en checken welke banken deze maand het snelst zijn.
Ga jij maar weer lekker een aantal topics over negers openen die net zo hard weer worden gesloten![]()
vrijdag... dat is....quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:40 schreef Roellio het volgende:
Volgens mij komt het vrijdag pas hoor...
quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:42 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
vrijdag... dat is....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
.... overmorgen pas![]()
Haha ja dan pasquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:42 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
vrijdag... dat is....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
.... overmorgen pas![]()
Vrijdag dus op z'n vroegst!quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:51 schreef ASroma het volgende:
betaaldata is 24 juni, hoe kun je het nu al hebben dan? nog niks hier Rabobank
wie heeft het al danquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:51 schreef ASroma het volgende:
betaaldata is 24 juni, hoe kun je het nu al hebben dan? nog niks hier Rabobank
amstelquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:55 schreef Roellio het volgende:
Zo slecht gaat het nog niet met Roellio:
5 minuten geleden:
[afbeelding]
Ga je bbq'en?quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:55 schreef Roellio het volgende:
Zo slecht gaat het nog niet met Roellio:
5 minuten geleden:
[afbeelding]
oniequote:
quote:
Eigenlijk best wel ziek als je zelf geen bier drinkt.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:58 schreef heiden6 het volgende:
Zo ziet mijn koelkast er nu ook ongeveer uit, inclusief de Amstel in het groentenvakje. Bij mij ligt er alleen nog Grolsch en Hertog Jan bij, en wat vers fruit en groenten.
Het komt pas op de 24e.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:09 schreef Jor_Dii het volgende:
* Checkt Rabobank Internetbankieren...
Nope
Nou jah in april kwam het wel op de 22e, vorige maand de 24e .. dusjah je weet maar nooitquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het komt pas op de 24e.
Ik begrijp echt niet dat mensen zoiets niet weten. Een beetje zitten wachten tot het erop staat, en dan boos worden als het niet zo is, terwijl al een jaar bekend is op welke datum het gestort wordt..
Hardleers!quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:45 schreef vw_caddy het volgende:
mja, mijn IBG-account geeft aan dat de IBG het over heeft gemaakt. Moet morgenvroeg dan wel komen lijkt me![]()
Heb geld nodigquote:
klopt, daar moet je bier van kopen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:13 schreef sien het volgende:
ik ben nog geen 18 en school begint pas 1sept en krijg dan pas 1 oktober stufi maar die maand krijg je dan extra of gewoon het bedrag wat je moet krijgen
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:15 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
klopt, daar moet je bier van kopen.
Staat in het IBG handboek.
doe je dat niet, boete.
Problemen bij de ABN. Vertraging dus.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:52 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
ABN-Amro nog niet. Stelletje Joden.
Ik heb het al binnen hoor met ABN amro.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:52 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
ABN-Amro nog niet. Stelletje Joden.
Dat gaat ook pas de eerst volgende maand in, lees de regeltjesquote:Op maandag 27 juni 2005 00:37 schreef Mikkie het volgende:
Matig... had ik vorige week ofzo een wijziging doorgegeven bij 't IBG, per juni 2005, zodat ze meteen mijn leningbedrag konden veranderen (verhogen)... zijn ze uiteraard weer belachelijk traag, en hebben ze het deze maand nog niet verwerkt
. Waardeloze kutgasten, dadelijk kan ik niet eens verf voor m'n kamertje dokken
oh nog ff geduld dusquote:
geen HBO doen?quote:Op zondag 17 juli 2005 22:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon] niet meer krijgt[/me]
[me=MrDoegewoon] wel 40 uur werkt nu dus[/me]
[me=MrDoegewoon nog even ABN studenten rekening moet opzeggen
Jep en ga geen HBO doen of het moet in de avondurenquote:
Nope haast geen nut voor in de ICT als ik zo is rondvraag, ja ze vragen HBO'ers met 10 jaar werk ervaringquote:
Daar ga je spijt van krijgen!quote:Op zondag 17 juli 2005 22:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jep en ga geen HBO doen of het moet in de avonduren. Lekker werken en wss een eigen bedrijf erbij
![]()
![]()
Doe ik ook, gewoon ergens op de helpdesk beginnen en zo MSCE halen enzo. En hopelijk dat eigen bedrijf dat goed gaat lopen.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:01 schreef NiteSpeed het volgende:
HBO is op ICT gebied niet echt een do nee. met niveau 4 en veel inzet red je al veel. Wel zou ik wat certificaten erbij gaan scoren als ik jou was.
Ha hoor hem nou HBO werk alleen in het buitenlandquote:Op zondag 17 juli 2005 23:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Doe ik ook, gewoon ergens op de helpdesk beginnen en zo MSCE halen enzo. En hopelijk dat eigen bedrijf dat goed gaat lopen.
En liever wat werk in de ICT dat straks HBO halen en te horen krijgen dat al het HBO werk in het buitenland zit. Een Nederlandstalige helpdesk kan namelijk moeilijk naar Taiwan enzo toe
Een groot gedeelte iig al wel, kijk maar wat bijv de ABN heeft gedaanquote:Op zondag 17 juli 2005 23:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha hoor hem nou HBO werk alleen in het buitenland![]()
Ik lig in een duik echt.![]()
Als is het natuurlijk als begin baantje niet verkeerd, maar je moet gewoon jezelf specialiceren in een bepaald gedeelte.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:40 schreef NiteSpeed het volgende:
Dan nog, een goede niveau 4 leerling kan echt veel bereiken. Als je jezelf maar onderscheidt van de rest en niet op zoek gaat naar werk in de buurtcomputerwinkel.
En als ik nou totaal geen zin in iets anders heb?quote:Op zondag 17 juli 2005 23:44 schreef Het_Biertje het volgende:
je kunt op het HBO ook totaal wat anders gaan doen dan ICT he? wisten jullie dat?![]()
zoals de nederlandse taal.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Als is het natuurlijk als begin baantje niet verkeerd, maar je moet gewoon jezelf specialiceren in een bepaald gedeelte.
dat is wat anders. ik lees hier allemaal berichten van mensen die het over HBO ict hebben.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En als ik nou totaal geen zin in iets anders heb?![]()
Ik heb er vorige week een gekochtquote:Op zondag 17 juli 2005 22:59 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik wil een iPod kopen, hier met dat geld!
woarquote:
doar woarquote:
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
nog 4 dagen!
ben benieuwt of ik het krijg
Ja precies, is altijd maar weer afwachtenquote:Op maandag 18 juli 2005 18:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
nog 4 dagen!
ben benieuwt of ik het krijg
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?Je studeert zeker geen Nederlands?
Star woars?quote:
Ik heb een keer mijn saldo gecheckt via MSN door iemand anders met de Digipas mijn gegevens in te voeren zodat ik op de site konquote:Op zondag 17 juli 2005 22:42 schreef Axioma het volgende:
offtopic: iemand enig idee hoe je je saldo kan checken in het buitenland, als je geen (rabobank-) inlog-machientje hebt? telefoneren leek me geen superplan.
als het rekeningnummer klopt, zal het goed moeten gaanquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:42 schreef Rock-shocker het volgende:
Morgen inderdaad![]()
Al heeft de Postbank mijn nieuwe adres nog niet verwerkt en de IB Groep wep. Hoop dat alles goed gaat...
LOLquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:20 schreef HenkieVdV het volgende:
Morgen1!!!1!11111!!!1één!1
Stort maar op mijn rekening dan ondankbaar krengquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:34 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
joupy.... 70 euro...nee dat helpt.
![]()
quote:
*jaloers is*quote:
You get the point, zeikerdquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:14 schreef Ixnay het volgende:
Arme of rijke ouders maakt niks uit, het gaat om het inkomen.
Als ze gewoon 10 jaar geleden de lotto hebben gewonnen en niet werken krijg je nog het maximale.
Mja de afgelopen 6 maanden heb ik niks gekregen....door een fout bij de belastingdienst..dus nu het hele bedrag in 1 keerquote:
Meujquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:21 schreef Dizer het volgende:
ABN hier!! En ik heb geld binnen
DVD's KOPUUUUHHH!!!
Wat gek, ik heb ook ABN en het nog niet binnen....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:21 schreef Dizer het volgende:
ABN hier!! En ik heb geld binnen
DVD's KOPUUUUHHH!!!
Staat er echt op..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:38 schreef Bierie het volgende:
[..]
Wat gek, ik heb ook ABN en het nog niet binnen....
DVD's KOPEN!!!!!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:39 schreef -Jay-20- het volgende:
vandaag en gister binnen gekregen:
salaris
stufi
andere inkomsten ()
belastinggeld
kleine schenking ouders vanwege het halen van het jaar!!
Wat zal ik eens allemaal gaan doen met al dat geld?![]()
Jah, maar die kan ik toch ook downloaden? Bovendien wil ik ff iets duurs kopen. Een auto of een digicam of een Ipod ofzo.quote:
Een Ipodquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:47 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Jah, maar die kan ik toch ook downloaden? Bovendien wil ik ff iets duurs kopen. Een auto, of een digicam of een Ipod ofzo.
* -Jay-20- denkt*
quote:
Ik heb de 20gig versie.. geen mini dusquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:49 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
![]()
* -Jay-20- rent naar de Mediamarkt!
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:20 schreef Het_Biertje het volgende:
geld is nooit vroeg. Het is altijd precies optijd![]()
raar, heb ook postbank en had het vrijdag alquote:Op maandag 25 juli 2005 23:17 schreef Riesj het volgende:
krijg een dikke...
postbank hier en nog steeds niets geboekt...![]()
Beter lezen..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:04 schreef flubub het volgende:
[..]
raar, heb ook postbank en had het vrijdag al
Op de een of andere manier houden ze het al 7 delen vol.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:19 schreef dddour het volgende:
gatverdamme wat een schooiertopic zeg, snel dichtgooien die hap
Hoi, ik heb werk. Maar ik heb nog steeds fuck-ing geld no-dig!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:35 schreef SmoothOperator het volgende:
[..]
Anders ga je Fok!ing werken ofzo pauper![]()
![]()
*Eens.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:39 schreef dddour het volgende:
[afbeelding]
wat een pauperjeugd allemaal zeg
Ga je WW uitkering opzuipen, pleb!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:39 schreef dddour het volgende:
[afbeelding]
wat een pauperjeugd allemaal zeg
we hoeven niet allemaal ons handje op te houden bij de staat hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:06 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Ga je WW uitkering opzuipen, pleb!![]()
Studenten die voldoende tijd aan hun studie besteden hebben nou eenmaal niet genoeg tijd over om er een voltijd baan op na te houden...
Hey, hoe staat het met de mannen tegenwoordig daar in Deventer? Al goede gespot?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:18 schreef Sylvana het volgende:
ik ben nog hard op zoek naar een baantje, maar wil niet echt lukken, dus kan niet wachten tot de stufi er is
Het feit dat jij in 1974 naast je LTS zwakstroom er nog een baan op na kon houden betekent niet dat iedereen dat kanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:15 schreef dddour het volgende:
[..]
we hoeven niet allemaal ons handje op te houden bij de staat hoor![]()
toen ik studeerde werkte ik er ook gewoon naast, moet je eens proberen loser
ja, maar die heeft al een vriendin, dus ik blijf verder zoekenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hey, hoe staat het met de mannen tegenwoordig daar in Deventer? Al goede gespot?
Meestal de 22e of de 24e, dit jaar waren/zijn de betaaldata:quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:58 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Wanneer krijgen we altijd stufi? Ik let er eigenlijk nooit op, elke maand zelfde dag?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:46 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Dat heeft niets met een "handje bij de staat ophouden" te maken...
xcuse me, maar wat ben jij voor een achterlijke aandachtvragende kankermongool dan?quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:07 schreef Thunk het volgende:
[..]
niemand hier heeft zin om 20 keer per pagina te lezen hoe jaloers jij wel niet bent dat mensen hier een bijdrage van de overheid aan hun studie op hun rekening krijgen![]()
je hebt gelijkquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:28 schreef Blinker het volgende:
22-07-2005 by 1923.21.900 INFORMATIE BEHEER GROEP bij ¤ 423,07
Hé, patser met je salaris van 1175,- p/m, anders leer je even begrijpend lezen...quote:
Wat studeerde je dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:15 schreef dddour het volgende:
[..]
we hoeven niet allemaal ons handje op te houden bij de staat hoor![]()
toen ik studeerde werkte ik er ook gewoon naast, moet je eens proberen loser
ik betaal nu uhm 74 euro geloof ik en ik zit bij OZ zorgverzekeringen. ik heb naast mijn basisverzerkering ook een aanvullende verzekering. met dat nieuwe verzekeringsstelsel wordt het alleen maar duurderquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:35 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb m'n collegegeld in 1 keer betaald, dus ik krijg nu iedere maand de volle mep zonder dat ik meteen een deel ervan kwijt ben.
Het enige dat nog duur is, is mijn ziektekostenverzekering, 60 tot 70 euro per maand.
Is dit bij jullie ook zo veel en zo ja/nee bij welke verzekeringsmaatschappij zitten jullie?
Precies op tijdquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen, maar de 24e valt op woensdag.
same here, ik sta meer rood dan dat ik rood kan staanquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nietes, veel te laat
Ik sta alweer rood inmiddels heur
Mijn geld nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
maandag? het komt woensdag de 24e pas hoor
idd, deze maand huur, slaapbank, boekengeld en vakantie, dus was dure maandquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed
Op kamers gaan pakte een beetje duur uit?
tja, als je het huis uit wordt getrapt en je hebt nog niet gespaard om op kamers te kunnen dan zul je toch ff rood moeten staan om je te kunnen redden, maar als het goed is sta ik volgende maand weer in het groenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:46 schreef Ixnay het volgende:
In Nederland heeft een student het niet nodig om rood te staan, kwestie van leren met geld omgaan.
Ok dan is het goed. Wel erg zeg als je zomaar het huis uit wordt getrapt door je ouders.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, als je het huis uit wordt getrapt en je hebt nog niet gespaard om op kamers te kunnen dan zul je toch ff rood moeten staan om je te kunnen redden, maar als het goed is sta ik volgende maand weer in het groen
jawel, er moet SB komen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:46 schreef Ixnay het volgende:
In Nederland heeft een student het niet nodig om rood te staan, kwestie van leren met geld omgaan.
Het is niet zo dat ik het geld keihard nodig heb of zo, alleen heb ik donderdag een date en moet ik haar wel even kunnen verwennenquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:56 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb het inmiddels hard nodig... zit ook maar op een houtje te bijten, mijn vakantie was veels te duur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |