oh nog ff geduld dusquote:
geen HBO doen?quote:Op zondag 17 juli 2005 22:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon] niet meer krijgt[/me]
[me=MrDoegewoon] wel 40 uur werkt nu dus[/me]
[me=MrDoegewoon nog even ABN studenten rekening moet opzeggen
Jep en ga geen HBO doen of het moet in de avondurenquote:
Nope haast geen nut voor in de ICT als ik zo is rondvraag, ja ze vragen HBO'ers met 10 jaar werk ervaringquote:
Daar ga je spijt van krijgen!quote:Op zondag 17 juli 2005 22:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jep en ga geen HBO doen of het moet in de avonduren. Lekker werken en wss een eigen bedrijf erbij
![]()
![]()
Doe ik ook, gewoon ergens op de helpdesk beginnen en zo MSCE halen enzo. En hopelijk dat eigen bedrijf dat goed gaat lopen.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:01 schreef NiteSpeed het volgende:
HBO is op ICT gebied niet echt een do nee. met niveau 4 en veel inzet red je al veel. Wel zou ik wat certificaten erbij gaan scoren als ik jou was.
Ha hoor hem nou HBO werk alleen in het buitenlandquote:Op zondag 17 juli 2005 23:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Doe ik ook, gewoon ergens op de helpdesk beginnen en zo MSCE halen enzo. En hopelijk dat eigen bedrijf dat goed gaat lopen.
En liever wat werk in de ICT dat straks HBO halen en te horen krijgen dat al het HBO werk in het buitenland zit. Een Nederlandstalige helpdesk kan namelijk moeilijk naar Taiwan enzo toe
Een groot gedeelte iig al wel, kijk maar wat bijv de ABN heeft gedaanquote:Op zondag 17 juli 2005 23:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha hoor hem nou HBO werk alleen in het buitenland![]()
Ik lig in een duik echt.![]()
Als is het natuurlijk als begin baantje niet verkeerd, maar je moet gewoon jezelf specialiceren in een bepaald gedeelte.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:40 schreef NiteSpeed het volgende:
Dan nog, een goede niveau 4 leerling kan echt veel bereiken. Als je jezelf maar onderscheidt van de rest en niet op zoek gaat naar werk in de buurtcomputerwinkel.
En als ik nou totaal geen zin in iets anders heb?quote:Op zondag 17 juli 2005 23:44 schreef Het_Biertje het volgende:
je kunt op het HBO ook totaal wat anders gaan doen dan ICT he? wisten jullie dat?![]()
zoals de nederlandse taal.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Als is het natuurlijk als begin baantje niet verkeerd, maar je moet gewoon jezelf specialiceren in een bepaald gedeelte.
dat is wat anders. ik lees hier allemaal berichten van mensen die het over HBO ict hebben.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En als ik nou totaal geen zin in iets anders heb?![]()
Ik heb er vorige week een gekochtquote:Op zondag 17 juli 2005 22:59 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik wil een iPod kopen, hier met dat geld!
woarquote:
doar woarquote:
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
nog 4 dagen!
ben benieuwt of ik het krijg
Ja precies, is altijd maar weer afwachtenquote:Op maandag 18 juli 2005 18:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
nog 4 dagen!
ben benieuwt of ik het krijg
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?Je studeert zeker geen Nederlands?
Star woars?quote:
Ik heb een keer mijn saldo gecheckt via MSN door iemand anders met de Digipas mijn gegevens in te voeren zodat ik op de site konquote:Op zondag 17 juli 2005 22:42 schreef Axioma het volgende:
offtopic: iemand enig idee hoe je je saldo kan checken in het buitenland, als je geen (rabobank-) inlog-machientje hebt? telefoneren leek me geen superplan.
als het rekeningnummer klopt, zal het goed moeten gaanquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:42 schreef Rock-shocker het volgende:
Morgen inderdaad![]()
Al heeft de Postbank mijn nieuwe adres nog niet verwerkt en de IB Groep wep. Hoop dat alles goed gaat...
LOLquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:20 schreef HenkieVdV het volgende:
Morgen1!!!1!11111!!!1één!1
Stort maar op mijn rekening dan ondankbaar krengquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:34 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
joupy.... 70 euro...nee dat helpt.
![]()
quote:
*jaloers is*quote:
You get the point, zeikerdquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:14 schreef Ixnay het volgende:
Arme of rijke ouders maakt niks uit, het gaat om het inkomen.
Als ze gewoon 10 jaar geleden de lotto hebben gewonnen en niet werken krijg je nog het maximale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |