Het komt pas op de 24e.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:09 schreef Jor_Dii het volgende:
* Checkt Rabobank Internetbankieren...
Nope
Nou jah in april kwam het wel op de 22e, vorige maand de 24e .. dusjah je weet maar nooitquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het komt pas op de 24e.
Ik begrijp echt niet dat mensen zoiets niet weten. Een beetje zitten wachten tot het erop staat, en dan boos worden als het niet zo is, terwijl al een jaar bekend is op welke datum het gestort wordt..
Hardleers!quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:45 schreef vw_caddy het volgende:
mja, mijn IBG-account geeft aan dat de IBG het over heeft gemaakt. Moet morgenvroeg dan wel komen lijkt me![]()
Heb geld nodigquote:
klopt, daar moet je bier van kopen.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:13 schreef sien het volgende:
ik ben nog geen 18 en school begint pas 1sept en krijg dan pas 1 oktober stufi maar die maand krijg je dan extra of gewoon het bedrag wat je moet krijgen
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:15 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
klopt, daar moet je bier van kopen.
Staat in het IBG handboek.
doe je dat niet, boete.
Problemen bij de ABN. Vertraging dus.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:52 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
ABN-Amro nog niet. Stelletje Joden.
Ik heb het al binnen hoor met ABN amro.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:52 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
ABN-Amro nog niet. Stelletje Joden.
Dat gaat ook pas de eerst volgende maand in, lees de regeltjesquote:Op maandag 27 juni 2005 00:37 schreef Mikkie het volgende:
Matig... had ik vorige week ofzo een wijziging doorgegeven bij 't IBG, per juni 2005, zodat ze meteen mijn leningbedrag konden veranderen (verhogen)... zijn ze uiteraard weer belachelijk traag, en hebben ze het deze maand nog niet verwerkt
. Waardeloze kutgasten, dadelijk kan ik niet eens verf voor m'n kamertje dokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |