jeej dus het is dus niet allen bij mij zo dat ik ineens zoveel geld had zonder ook maar iets te zien bij mn af/bijschrijvingenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:20 schreef Frank-NL het volgende:
PB: saldo aangepast, nog geen vermelding though (zoals elke maand)
hmm.. dat was dus het geld dat ik weer positief stondquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:20 schreef Frank-NL het volgende:
PB: saldo aangepast, nog geen vermelding though (zoals elke maand)
150 euro extra deze maand!quote:Op maandag 20 juni 2005 14:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Terwijl collegegeld zelfs is afgeschreven voor de laatste keer
Droplul, kijk eens een keer op http://www.ib-groep.nlquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:04 schreef amokjeeh het volgende:
En hier gaan we weer verder!
Hier lekker klagen over hoe rood je wel niet staat, hoeveel honger je hebt en vooral: of het er nou al is een keer op staat!
Vervolg op Heb jij je stufi al? (part VI)!
bijna vergeten. Fortis bank: nog steeeeeds niet![]()
Weer zo'n newbie die niet verder kijkt dan zijn neus lang is. Dit topic al bijna een maand oud. Die 70 euro per maand merk ik niet eens. Het gaat hier gewoon om lekker klagen en checken welke banken deze maand het snelst zijn.quote:Op maandag 20 juni 2005 14:28 schreef J.Flo het volgende:
[..]
Droplul, kijk eens een keer op http://www.ib-groep.nl
Daar staan de betaaldata, dus kom niet janken en ga eens werken ipv parasiteren op belastingsgelden.
Volgens mij ben jij een neger!quote:Op maandag 20 juni 2005 15:11 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Weer zo'n newbie die niet verder kijkt dan zijn neus lang is. Dit topic al bijna een maand oud. Die 70 euro per maand merk ik niet eens. Het gaat hier gewoon om lekker klagen en checken welke banken deze maand het snelst zijn.
Ga jij maar weer lekker een aantal topics over negers openen die net zo hard weer worden gesloten![]()
vrijdag... dat is....quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:40 schreef Roellio het volgende:
Volgens mij komt het vrijdag pas hoor...
quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:42 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
vrijdag... dat is....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
.... overmorgen pas![]()
Haha ja dan pasquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:42 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
vrijdag... dat is....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
.... overmorgen pas![]()
Vrijdag dus op z'n vroegst!quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:51 schreef ASroma het volgende:
betaaldata is 24 juni, hoe kun je het nu al hebben dan? nog niks hier Rabobank
wie heeft het al danquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:51 schreef ASroma het volgende:
betaaldata is 24 juni, hoe kun je het nu al hebben dan? nog niks hier Rabobank
amstelquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:55 schreef Roellio het volgende:
Zo slecht gaat het nog niet met Roellio:
5 minuten geleden:
[afbeelding]
Ga je bbq'en?quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:55 schreef Roellio het volgende:
Zo slecht gaat het nog niet met Roellio:
5 minuten geleden:
[afbeelding]
oniequote:
quote:
Eigenlijk best wel ziek als je zelf geen bier drinkt.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:58 schreef heiden6 het volgende:
Zo ziet mijn koelkast er nu ook ongeveer uit, inclusief de Amstel in het groentenvakje. Bij mij ligt er alleen nog Grolsch en Hertog Jan bij, en wat vers fruit en groenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |