quote:
*jaloers is*quote:
You get the point, zeikerdquote:Op vrijdag 22 juli 2005 03:14 schreef Ixnay het volgende:
Arme of rijke ouders maakt niks uit, het gaat om het inkomen.
Als ze gewoon 10 jaar geleden de lotto hebben gewonnen en niet werken krijg je nog het maximale.
Mja de afgelopen 6 maanden heb ik niks gekregen....door een fout bij de belastingdienst..dus nu het hele bedrag in 1 keerquote:
Meujquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:21 schreef Dizer het volgende:
ABN hier!! En ik heb geld binnen
DVD's KOPUUUUHHH!!!
Wat gek, ik heb ook ABN en het nog niet binnen....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:21 schreef Dizer het volgende:
ABN hier!! En ik heb geld binnen
DVD's KOPUUUUHHH!!!
Staat er echt op..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:38 schreef Bierie het volgende:
[..]
Wat gek, ik heb ook ABN en het nog niet binnen....
DVD's KOPEN!!!!!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:39 schreef -Jay-20- het volgende:
vandaag en gister binnen gekregen:
salaris
stufi
andere inkomsten ()
belastinggeld
kleine schenking ouders vanwege het halen van het jaar!!
Wat zal ik eens allemaal gaan doen met al dat geld?![]()
Jah, maar die kan ik toch ook downloaden? Bovendien wil ik ff iets duurs kopen. Een auto of een digicam of een Ipod ofzo.quote:
Een Ipodquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:47 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Jah, maar die kan ik toch ook downloaden? Bovendien wil ik ff iets duurs kopen. Een auto, of een digicam of een Ipod ofzo.
* -Jay-20- denkt*
quote:
Ik heb de 20gig versie.. geen mini dusquote:Op vrijdag 22 juli 2005 16:49 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
![]()
* -Jay-20- rent naar de Mediamarkt!
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 14:20 schreef Het_Biertje het volgende:
geld is nooit vroeg. Het is altijd precies optijd![]()
raar, heb ook postbank en had het vrijdag alquote:Op maandag 25 juli 2005 23:17 schreef Riesj het volgende:
krijg een dikke...
postbank hier en nog steeds niets geboekt...![]()
Beter lezen..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:04 schreef flubub het volgende:
[..]
raar, heb ook postbank en had het vrijdag al
Op de een of andere manier houden ze het al 7 delen vol.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:19 schreef dddour het volgende:
gatverdamme wat een schooiertopic zeg, snel dichtgooien die hap
Hoi, ik heb werk. Maar ik heb nog steeds fuck-ing geld no-dig!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:35 schreef SmoothOperator het volgende:
[..]
Anders ga je Fok!ing werken ofzo pauper![]()
![]()
*Eens.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:39 schreef dddour het volgende:
[afbeelding]
wat een pauperjeugd allemaal zeg
Ga je WW uitkering opzuipen, pleb!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:39 schreef dddour het volgende:
[afbeelding]
wat een pauperjeugd allemaal zeg
we hoeven niet allemaal ons handje op te houden bij de staat hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:06 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Ga je WW uitkering opzuipen, pleb!![]()
Studenten die voldoende tijd aan hun studie besteden hebben nou eenmaal niet genoeg tijd over om er een voltijd baan op na te houden...
Hey, hoe staat het met de mannen tegenwoordig daar in Deventer? Al goede gespot?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:18 schreef Sylvana het volgende:
ik ben nog hard op zoek naar een baantje, maar wil niet echt lukken, dus kan niet wachten tot de stufi er is
Het feit dat jij in 1974 naast je LTS zwakstroom er nog een baan op na kon houden betekent niet dat iedereen dat kanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:15 schreef dddour het volgende:
[..]
we hoeven niet allemaal ons handje op te houden bij de staat hoor![]()
toen ik studeerde werkte ik er ook gewoon naast, moet je eens proberen loser
ja, maar die heeft al een vriendin, dus ik blijf verder zoekenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hey, hoe staat het met de mannen tegenwoordig daar in Deventer? Al goede gespot?
Meestal de 22e of de 24e, dit jaar waren/zijn de betaaldata:quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:58 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Wanneer krijgen we altijd stufi? Ik let er eigenlijk nooit op, elke maand zelfde dag?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:46 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Dat heeft niets met een "handje bij de staat ophouden" te maken...
xcuse me, maar wat ben jij voor een achterlijke aandachtvragende kankermongool dan?quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:07 schreef Thunk het volgende:
[..]
niemand hier heeft zin om 20 keer per pagina te lezen hoe jaloers jij wel niet bent dat mensen hier een bijdrage van de overheid aan hun studie op hun rekening krijgen![]()
je hebt gelijkquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:28 schreef Blinker het volgende:
22-07-2005 by 1923.21.900 INFORMATIE BEHEER GROEP bij ¤ 423,07
Hé, patser met je salaris van 1175,- p/m, anders leer je even begrijpend lezen...quote:
Wat studeerde je dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:15 schreef dddour het volgende:
[..]
we hoeven niet allemaal ons handje op te houden bij de staat hoor![]()
toen ik studeerde werkte ik er ook gewoon naast, moet je eens proberen loser
ik betaal nu uhm 74 euro geloof ik en ik zit bij OZ zorgverzekeringen. ik heb naast mijn basisverzerkering ook een aanvullende verzekering. met dat nieuwe verzekeringsstelsel wordt het alleen maar duurderquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:35 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb m'n collegegeld in 1 keer betaald, dus ik krijg nu iedere maand de volle mep zonder dat ik meteen een deel ervan kwijt ben.
Het enige dat nog duur is, is mijn ziektekostenverzekering, 60 tot 70 euro per maand.
Is dit bij jullie ook zo veel en zo ja/nee bij welke verzekeringsmaatschappij zitten jullie?
Precies op tijdquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen, maar de 24e valt op woensdag.
same here, ik sta meer rood dan dat ik rood kan staanquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nietes, veel te laat
Ik sta alweer rood inmiddels heur
Mijn geld nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
maandag? het komt woensdag de 24e pas hoor
idd, deze maand huur, slaapbank, boekengeld en vakantie, dus was dure maandquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed
Op kamers gaan pakte een beetje duur uit?
tja, als je het huis uit wordt getrapt en je hebt nog niet gespaard om op kamers te kunnen dan zul je toch ff rood moeten staan om je te kunnen redden, maar als het goed is sta ik volgende maand weer in het groenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:46 schreef Ixnay het volgende:
In Nederland heeft een student het niet nodig om rood te staan, kwestie van leren met geld omgaan.
Ok dan is het goed. Wel erg zeg als je zomaar het huis uit wordt getrapt door je ouders.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, als je het huis uit wordt getrapt en je hebt nog niet gespaard om op kamers te kunnen dan zul je toch ff rood moeten staan om je te kunnen redden, maar als het goed is sta ik volgende maand weer in het groen
jawel, er moet SB komen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:46 schreef Ixnay het volgende:
In Nederland heeft een student het niet nodig om rood te staan, kwestie van leren met geld omgaan.
Het is niet zo dat ik het geld keihard nodig heb of zo, alleen heb ik donderdag een date en moet ik haar wel even kunnen verwennenquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:56 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb het inmiddels hard nodig... zit ook maar op een houtje te bijten, mijn vakantie was veels te duur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |