Op de een of andere manier houden ze het al 7 delen vol.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:19 schreef dddour het volgende:
gatverdamme wat een schooiertopic zeg, snel dichtgooien die hap
Hoi, ik heb werk. Maar ik heb nog steeds fuck-ing geld no-dig!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:35 schreef SmoothOperator het volgende:
[..]
Anders ga je Fok!ing werken ofzo pauper![]()
![]()
*Eens.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:39 schreef dddour het volgende:
[afbeelding]
wat een pauperjeugd allemaal zeg
Ga je WW uitkering opzuipen, pleb!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:39 schreef dddour het volgende:
[afbeelding]
wat een pauperjeugd allemaal zeg
we hoeven niet allemaal ons handje op te houden bij de staat hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:06 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Ga je WW uitkering opzuipen, pleb!![]()
Studenten die voldoende tijd aan hun studie besteden hebben nou eenmaal niet genoeg tijd over om er een voltijd baan op na te houden...
Hey, hoe staat het met de mannen tegenwoordig daar in Deventer? Al goede gespot?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:18 schreef Sylvana het volgende:
ik ben nog hard op zoek naar een baantje, maar wil niet echt lukken, dus kan niet wachten tot de stufi er is
Het feit dat jij in 1974 naast je LTS zwakstroom er nog een baan op na kon houden betekent niet dat iedereen dat kanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:15 schreef dddour het volgende:
[..]
we hoeven niet allemaal ons handje op te houden bij de staat hoor![]()
toen ik studeerde werkte ik er ook gewoon naast, moet je eens proberen loser
ja, maar die heeft al een vriendin, dus ik blijf verder zoekenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hey, hoe staat het met de mannen tegenwoordig daar in Deventer? Al goede gespot?
Meestal de 22e of de 24e, dit jaar waren/zijn de betaaldata:quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:58 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Wanneer krijgen we altijd stufi? Ik let er eigenlijk nooit op, elke maand zelfde dag?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:46 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Dat heeft niets met een "handje bij de staat ophouden" te maken...
xcuse me, maar wat ben jij voor een achterlijke aandachtvragende kankermongool dan?quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:07 schreef Thunk het volgende:
[..]
niemand hier heeft zin om 20 keer per pagina te lezen hoe jaloers jij wel niet bent dat mensen hier een bijdrage van de overheid aan hun studie op hun rekening krijgen![]()
je hebt gelijkquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:28 schreef Blinker het volgende:
22-07-2005 by 1923.21.900 INFORMATIE BEHEER GROEP bij ¤ 423,07
Hé, patser met je salaris van 1175,- p/m, anders leer je even begrijpend lezen...quote:
Wat studeerde je dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:15 schreef dddour het volgende:
[..]
we hoeven niet allemaal ons handje op te houden bij de staat hoor![]()
toen ik studeerde werkte ik er ook gewoon naast, moet je eens proberen loser
ik betaal nu uhm 74 euro geloof ik en ik zit bij OZ zorgverzekeringen. ik heb naast mijn basisverzerkering ook een aanvullende verzekering. met dat nieuwe verzekeringsstelsel wordt het alleen maar duurderquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:35 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb m'n collegegeld in 1 keer betaald, dus ik krijg nu iedere maand de volle mep zonder dat ik meteen een deel ervan kwijt ben.
Het enige dat nog duur is, is mijn ziektekostenverzekering, 60 tot 70 euro per maand.
Is dit bij jullie ook zo veel en zo ja/nee bij welke verzekeringsmaatschappij zitten jullie?
Precies op tijdquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen, maar de 24e valt op woensdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |