Donequote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:41 schreef Roi het volgende:
[TK/TR] Sealed Fifa 2005 Xbox
Kan iemand hier "[TR/TK] sealed Fifa 2005 XBOX"van maken ?
Donequote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:05 schreef Kakakoka het volgende:
De volgende topics mogen dicht. Niet alles verkocht maar te weinig over om open te houden:
[TK] Stapel cd's, allerlei genres.
[TK] Band Of Brothers dvd's (6 Cd's - Tinnen blik)
[TK] GeForce FX 5900 - Shuttle Barebone SN41G2 - Laptop etc.
Thnx
Hoe kom je aan deze informatie ?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:33 schreef _BR_ het volgende:
[TK] Originele Lacoste shirt. nieuwe en gebruikt.
Zijn polo's uit Peru, niet uit Amerika zoals de TS doet geloven. Zijn gekocht via een inkoopactie en de TS maakt belachelijk veel winst erop. Ik weet niet of dit soort oplichting toegestaan is op Fok maar ik dacht ik meld het even.
Waarvoor hartelijk dank!quote:
Kan de topictitel nog even veranderd worden?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:56 schreef TeleluvR het volgende:
Zou dit topic opgeschoont kunnen worden?
[TK] Mobo, AMD Duron 1200, Geheugen
Vooral Peteritalia zevert maar wat in de ruimte... en er zit wel wat off-topic tussen...
En als ik dan toch lastig ben, zou de titel veranderd kunnen worden in:
[TK] AMD 1200 Mhz systeem (excl. CD/Flop/Randapparatuur)
Ik zag ook de oude nog. Zo beterquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:45 schreef TeleluvR het volgende:
Kan de topictitel nog even veranderd worden?
In het topic staat dat het gebeurd is, maar ik zie nog steeds de oude titel? Klopt dit?
Thanks...quote:
Hij is dichtquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:19 schreef twentemeisje het volgende:
[TK] Philips DECT 211 Kan op slot! BVD
is dichtquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:44 schreef vannelle het volgende:
Ford Sierra heeft inmiddels een ander baasje.
Mag ik ook een slotje op dat topic?
Thanks.
Gedaanquote:Op maandag 6 juni 2005 09:51 schreef NutKees het volgende:
Deze mag dicht, zo goed als verkocht via marktplaats.
Het is een beetje schipperen: op V&A word je (strikt gezien) alleen geacht te reageren als je interesse hebt. Alle andere reacties zijn (strikt gezien) offtopic. Zo proberen we ook te modden, maar wel met als kanttekening dat het op z'n minst ook nog een klein beetje gezellig moet blijven.quote:Op maandag 6 juni 2005 01:31 schreef S1nn3rz het volgende:
Waarom doet men zo weinig aan mensen die zo veel offtopic gaan? Of veel vragen stellen maar toch niet kopen? En ook nooit de intentie hebben gehad om te kopen? Er wordt teveel ruimte gelaten voor dit soort mensen.
Nu kun je wel zeggen dat posts verwijderd worden, echter het zou helemaal niet nodig moeten zijn. Een strenger beleid is dan ook gewenst, want ook op topic reports reageert men tamelijk laat.
![]()
Ja en m.i. duurt dat soms te lang voordat er een mod bij is. Jullie doen echt goed werk hoor, daar niet van. Maar soms kan men gewoon te lang doorgaan, en dat is erg vervelend.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[quote]
Het is een beetje schipperen: op V&A word je (strikt gezien) alleen geacht te reageren als je interesse hebt. Alle andere reacties zijn (strikt gezien) offtopic. Zo proberen we ook te modden, maar wel met als kanttekening dat het op z'n minst ook nog een klein beetje gezellig moet blijven.
Maar het zou toch helemaal niet nodig hoeven zijn? 30 tot 40 berichten per dag! als mensen zich iets meer aan de regels houden is het allemaal niet nodig. Ik doel dan vooral op mensen die een aangeboden product met de grond gelijk maken, die zou je veel zwaarder moeten pakken door ze direct een weekban te geven.quote:Persoonlijk vind ik dat users op V&A vrij weinig ruimte krijgen om offtopic te gaan. Er wordt op een gemiddelde dag behoorlijk veel ge-edit en verwijderd. Meer dan op elk ander forum binnen FOK! (de slotjes in ONZ niet meegerekend, maar dat is een klasse apart). Op een gemiddeld drukke dag verwijder en edit ik alleen al minimaal zo'n 30 tot 40 berichten. Daar zien users over het algemeen weinig van (tenzij het ze toevallig opvalt of als het hun eigen berichten betreft). Wat je wél ziet zijn de reacties die blijven staan terwijl ze eigenlijk hadden weggemoeten. Omdat we ze over het hoofd hebben gezien, of omdat we (wellicht ten onrechte) dachten dat ze wel konden blijven staan.
Komt dat niet dan door niet consequent te zijn? Of in ieder geval dat de grenzen van het toelaatbare niet duidelijk zijn? Voor sommige reacties denk ik wel eens: Die had je beter in ONZ kunnen plaatsen. En het enige wat er dan mee wordt gedaan is een edit met het vriendelijke verzoek om het aub niet weer te doen.quote:Maar er is nog iets vreemds aan de hand: offtopic reageren in andermans topic doen velen zonder problemen. Wordt er daarop ingegrepen, dan vindt men dat vaak flauw. Maar als er offtopic wordt gegaan, dan vindt TS dat vaak vervelend. Als het allemaal nogal meevalt en er wordt niet ingegrepen, dan vindt TS dat weer niet leuk.
Ik kan niet zeggen dat er echte fouten worden gemaakt. Ik had meer het id dat sommige grenzen niet duidelijk zijn voor sommigen, of dat ze gewoon grenzen willen aftasten.quote:Mocht je vinden dat we ergens de fout ingaan, of denken dat we iets over het hoofd hebben gezien, plaats dan ff een postje in dit topic of stuur een mailtje. Altijd van harte welkom!
Soms heb je gelijk. Gemiddeld genomen lees ik elke post binnen een uur nadat deze geplaatst is. Simpelweg omdat ik de hele dag achter de pc zit en mezelf elk uur wel een keer een pauze gun (en in die pauze kijk ik altijd even wat er gepost is). Maar het kan ook zomaar voorkomen dat er een paar uur niemand van de mods online is. En dan staan reacties (en de reacties daar weer op) er soms een aantal uur.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:17 schreef S1nn3rz het volgende:
Ja en m.i. duurt dat soms te lang voordat er een mod bij is. Jullie doen echt goed werk hoor, daar niet van. Maar soms kan men gewoon te lang doorgaan, en dat is erg vervelend.
Ja, en nee. Heel FOK! zit gewoon wat anders in elkaar. Zo vreselijk zijn de dingen niet die op V&A gebeuren. Daar worden écht geen weekbans voor uitgedeeld. Pas wanneer iemand moedwillig met gejeuzel en geneuzel het topic van een ander om zeep helpt (en daar mee doorgaat nadat vriendelijk verzocht is ermee te stoppen) wordt er wel eens een ban gevraagd bij de FA's (mods gaan er niet over). En dan nog wordt dat verzoek niet altijd gehonoreerd. Terecht denk ik; de FA's kijken ook een beetje naar wat op heel FOK! te doen gebruikelijk is.quote:Maar het zou toch helemaal niet nodig hoeven zijn? 30 tot 40 berichten per dag! als mensen zich iets meer aan de regels houden is het allemaal niet nodig. Ik doel dan vooral op mensen die een aangeboden product met de grond gelijk maken, die zou je veel zwaarder moeten pakken door ze direct een weekban te geven.
quote:Komt dat niet dan door niet consequent te zijn? Of in ieder geval dat de grenzen van het toelaatbare niet duidelijk zijn? Voor sommige reacties denk ik wel eens: Die had je beter in ONZ kunnen plaatsen. En het enige wat er dan mee wordt gedaan is een edit met het vriendelijke verzoek om het aub niet weer te doen.
Ik weet het niet. Op zeker worden er fouten gemaakt. En verder zal het wel een mengeling zijn. Sommigen zijn nieuw op FOK! en hebben geen idee. Anderen hebben er lol in om gewoon lekker te doen waar ze zin in hebben.quote:Ik kan niet zeggen dat er echte fouten worden gemaakt. Ik had meer het id dat sommige grenzen niet duidelijk zijn voor sommigen, of dat ze gewoon grenzen willen aftasten.
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:51 schreef detulp050 het volgende:
Ik had het graag voor je gedaan, maar nu wacht je ook maar tot 'Elisabeeb' er is
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:51 schreef detulp050 het volgende:
Ik had het graag voor je gedaan, maar nu wacht je ook maar tot 'Elisabeeb' er is
Ook weer gedaanquote:Op maandag 6 juni 2005 15:05 schreef Wrinex het volgende:Dankje
Zou je (Of anders DT050) misschien de volgende titels er óók tussen uit willen halen:
Sonic the Hedgehog 1
Sonic the Hedgehog 2 (Met doosje)
Sonic Spinball (Met doosje)
Sonic the Hedgehog Chaos (Compleet met boekje en doosje)
The Simpsons: Bart vs the Space Mutants (Met doosje)
Inmiddels gedaan. Sorry; ik had het niet eerder gezienquote:Op maandag 6 juni 2005 16:57 schreef leolinedance het volgende:
Kan een mod even de foto's in het midden van mijn topic in de OP zetten (indien jullie dat wel kunnen). Ik had nl. eerst vergelijkbare foto's geplaatst, maar dit zijn dus foto's van mijn eigen auto.
Maar ik kan de OP dus niet meer wijzigen. Heb dit al een aantal keren gevraagd in het topic, maar mijn topic was blijkbaar niet interessant genoeg voor de modjes om te lezen![]()
bvd!
Ik denk dat ik het met je eens ben.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:39 schreef Underdoggy het volgende:
ik ben er op tegen dat [GRATIS] Condooms nodig? dicht is gegaan... TS geef GRATIS condooms weg... Wat nou handel? Volgens mij is handel gebasseerd op winst en dat zie ik hier niet terug. Kunnen we niet blij zijn met dit aanbod van TS?
okéquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:15 schreef Kakakoka het volgende:
[TK] Thunderdome cd's (13 stuks - 50 euro)
Mag dicht, cd's zijn verkocht.
Geloof niet dat ik dat ergens gedaan heb.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:54 schreef tonks het volgende:
Oja ik vind het trouwens echt belachelijk dat je mij zomaar beschuldigd van fraude
donequote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:26 schreef Wrinex het volgende:
Zou een modje de volgende titels uit mijn OP willen halen?
Super Mario Bros 2 7,00
Super Mario Bros 3 7,00
Boulder Dash 7,50
[TK]Nintendo en Sega spelcomputers, spellen en accessoires
quote:Op woensdag 8 juni 2005 07:49 schreef Het_Biertje het volgende:
en als je klaar bent, koffie graag. zwart met suiker
is nog niet dicht hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:00 schreef akkom het volgende:
[TK] veel DVD's (4 euro per stuk)
deze mag dicht, is verkocht
Beetje mijn topics dicht laten gooien! Hoe durf je!quote:Op woensdag 8 juni 2005 07:37 schreef Het_Biertje het volgende:
[TK] John Fogerty kaartje, 25/03/05 in de HMG
[TK] asus socket A mobo + AMD Athlon XP proc. 2600+
aan het werk jullie!
Ja, je vroeg er gewoon omquote:Op donderdag 9 juni 2005 03:11 schreef engessa het volgende:
[..]
Beetje mijn topics dicht laten gooien! Hoe durf je!
Hij is dichtquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:13 schreef DinoPK het volgende:
[TK] LOTR Return of the king 4 disc EE of de 5 disc giftset
verkocht en ontvangen door de koper, mag dus dicht
V&A is bedoeld voor een partikulier die incidenteel iets over heeft of zoekt. Zaken die nieuw zijn aangeschaft en dan ook nog meer dan één, zijn imho toch echt aangeschaft met het doel ze door te verkopen. Of mis ik iets?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:03 schreef Enemy het volgende:
Dit topic over die SV Subwoofers, is geen 'handel'
Ik heb er van elk soort 1, dus dat kan ik geen 'grote hoeveelheden' noemen zoals dat in de FAQ staat. Ik heb er gewoon enkele over dus waarom zou ik die niet te koop aan mogen bieden?
Jammer. Irritante hequote:Op donderdag 9 juni 2005 13:22 schreef TeleluvR het volgende:
Deze mag dicht:
Ik heb een heleboel mensen te woord gestaan en mee af gesproken, maar ze zeggen allemaal op het laatste moment af. Ik probeer het ergens anders...
Bedankt...
Volgens mij heb ik het goed gedaan. Controleer het voor de zekerheid nog even als je wiltquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:23 schreef Wrinex het volgende:
Zouden (weer) een paar titels uit mijn OP kunnen worden gehaald?
Mickey Mouse's Castles of Illusion (Compleet met boekje en doosje)
Sonic the Hedgehog (Met doosje)
Streets of Rage (Met doosje)
Haunting, Starring Polterguy
En tevens deze 2 zinnetjes aanpassen
Voor bovenstaande set bieden vanaf 25,00 15,00
De meeste doosjes zijn in meer of mindere mate gehavend. Bieden voor bovenstaande set vanaf 30,00 15,00
(Dus het doorhaalde weghalen en wat toegevoegd is, toevoegen natuurlijk)
[TK] Nintendo en Sega spelcomputers, spellen en accessoires
Bedankt. Tot op heden is het altijd goed gegaan op Fok!, maar helaas dit keer niet!quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jammer. Irritante he
Nou ja, hij's dicht. Succes verder met de verkoop!
quote:Op donderdag 9 juni 2005 14:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het goed gedaan. Controleer het voor de zekerheid nog even als je wilt
Die users (quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Bedankt. Tot op heden is het altijd goed gegaan op Fok!, maar helaas dit keer niet!
Tsja, maar jij had blijkbaar geen interesse, daar heb ik ook niks aan!quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:48 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Die users () zijn zijn geen echte V&A Soldiers
Zoals ondergetekende![]()
zo... dat mag ook wel eens gezegd wordenquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:49 schreef TeleluvR het volgende:
Tsja, maar jij had blijkbaar geen interesse, daar heb ik ook niks aan!![]()
mooie subs, maar ik had je dan gisteren ook al gemaildquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:03 schreef Enemy het volgende:
Dit topic over die SV Subwoofers, is geen 'handel'
Ik heb er van elk soort 1, dus dat kan ik geen 'grote hoeveelheden' noemen zoals dat in de FAQ staat. Ik heb er gewoon enkele over dus waarom zou ik die niet te koop aan mogen bieden?
ik heb nog m'n eigen principes qua apparatuur natuurlijkquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tsja, maar jij had blijkbaar geen interesse, daar heb ik ook niks aan!![]()
ga jij ff ergens een slotje plaatsen ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
zo... dat mag ook wel eens gezegd worden![]()
Mwah... vind ik geen topic-kapen: jij hebt het aanbod afgeslagen, dus het echte probleem zie ik niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:26 schreef spanks het volgende:
[GEZ] Externe harddisk
User Kesj zit een beetje mijn topic te kapen
Dan hebben zowel Kesj als ik dat anders begrepen (ik las het precies zo als Kesj schijnbaar).quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:33 schreef spanks het volgende:
Dank je, maar ben het niet met je eens. Ik sla het eerste aanbod af, maar in het tweede aanbod komt hij mij tegemoet. Hierop wil ik wel in gaan, maar user Kesj is mij voor. Vind ik gewoon niet netjes.
NP; ik vergat me in mijn vorige post te verontschuldigen. Ik las het, besloot, ruimde op, was klaar. Ik had het net zo gelezen als Kesj, maar dat was blijkbaar niet zo jij het had bedoeld. Kan het niet meer teruglezen, want ik heb het gedelete. Excuses dus dat ook ik je verkeerd begreep.quote:
Great!quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:45 schreef spanks het volgende:
Maakt niet uit, begrijp jullie manier nu ook wel. Was er zelf alleen niet direct opgekomenIig bedankt!
En, heb je al plannen voor komend weekendquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:49 schreef Skv het volgende:
[TK] / [TR] The Sims 2
Ja ElisaB, heb alles ff grondig verneuken omdat iedereen begon te bitchen en te doen.
Zo gaf ik aan dat ik mijn plannen heb gewijzigd.
dank je voor het slotje enzo
Ik had ook alle posts leeg kunnen maken.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En, heb je al plannen voor komend weekend
Lijkt me een fijn planquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:52 schreef Skv het volgende:
Vanaf nu doe ik weer sociaal, pluizig en liev, oke?
Donequote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:45 schreef Wrinex het volgende:
[TK] Nintendo en Sega spelcomputers, spellen en accessoires
Banjo Kazooie 7,50
Gerne verwijderen
nee dat is neit toegestaan!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:21 schreef tonks het volgende:
Dus het is nu toegestaan om omgebouwde consoles te verkopen?
wat niet weet, wat niet deert...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:42 schreef tonks het volgende:
Dus als ik mijn omgebouwde xbox op fok zet, en er niet bij zet dat het een omgebouwde is dan is het gewoon goed?
zo dat lief en pluizig heeft ook lang geduurdquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:26 schreef Skv het volgende:
Je moet em gewoon open doen, met een gefikt dvd'tje dr in.
En dan niet er bij zetten.
Aangepastquote:Op zondag 12 juni 2005 21:07 schreef appelsientje het volgende:
[TK] Kaartjes "The Lion King"
een klein typ foutje... mag het kaartjes worden ... het zijn er namelijk 2....
Zijn eruitquote:Op zondag 12 juni 2005 14:05 schreef Wrinex het volgende:
Mag het volgende uit mijn OP worden gehaald?[TK] Nintendo en Sega spelcomputers, spellen en accessoires
Sega Mastersystem met 1 controller, aansluitkabels en de volgende spellen:
Alex Kidds (Zit standaard in de console, opstarten zonder cartridge laad dit spel)
De Smurfen (Compleet met boekje en doosje)
The Lucky Dime Caper Donald Duck (Met doosje)
Voor bovenstaande set bieden vanaf 15,00
Hij mag helemaal dichtquote:
Shame on mequote:Op zondag 12 juni 2005 21:50 schreef detulp050 het volgende:
Laat je ElisaB helemaal voor niets hard werken![]()
quote:Op zondag 12 juni 2005 21:45 schreef Wrinex het volgende:
Hij mag helemaal dichtOpen een dezer dagen een nieuw topic met extra items en lagere prijzen
Donequote:Op woensdag 15 juni 2005 11:13 schreef Het_Biertje het volgende:
[GEZ] Intel P4 2.4 Ghz Processor
mag worden 2.4 ghz
spanx.
Is dichtquote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:49 schreef RuDe1234 het volgende:
[TK] Sony DSC-V1 digitale camera 5mp
Verkocht aan donders, mag dicht.
je weet wat je te doen staat Wrinexquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:39 schreef Adelante het volgende:
topic aangepast, maar waag het eens morgen een verzoek tot sluiting te plaatsen
merkkledingquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:47 schreef Adelante het volgende:
jah, moedig 'm ook nog even aan ofzo
mocht jij ooit besluiten merkkleding te gaan kopen of zelfs verkopen, dan niet via Fok! graag
Dan ga ik een ban voor je aanvragen wegens onevenredig veel nutteloos werk veroorzakenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:39 schreef Adelante het volgende:
topic aangepast, maar waag het eens morgen een verzoek tot sluiting te plaatsen
spijt me, ik ben geen fan van leslie nielsen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:16 schreef ElisaB het volgende:
Sowee, lekker ding
Zeg biertje.... ga eens televisie kijken jij
Nah.... kijk je toch naar nessjonal zjiejogreffikquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:17 schreef Het_Biertje het volgende:
spijt me, ik ben geen fan van leslie nielsen.![]()
die apen heb ik hier ook thuis rondlopenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah.... kijk je toch naar nessjonal zjiejogreffik
een ban voor mij? mag ik dan een week niet posten om bij te komen?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:17 schreef ElisaB het volgende:
Dan ga ik een ban voor je aanvragen wegens onevenredig veel nutteloos werk veroorzaken
so let's do it like they do on the discovery chanel...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:20 schreef Het_Biertje het volgende:
die apen heb ik hier ook thuis rondlopen
Nee, tuuknie!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:21 schreef Adelante het volgende:
een ban voor mij? mag ik dan een week niet posten om bij te komen?
ja is goed, doe me jouw wachtwoord ff.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:36 schreef Adelante het volgende:
zoek jij alles even uit vanavond, ik ga nu de stad in en dan als ik morgen terug ben, sluit ik alles dat je hebt gevonden met plezier en liefde
houdoe
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:17 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb je in een aantal topics genoemd, maar een schouderklopt, dat wordt moeilijk
DIENSTMEDEDELING:quote:
Nét nietquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Schouderklopjes meldtopic deel 1 waardig?
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:12 schreef rwr-xr-x het volgende:
Ik vraag me af of het verkopen van een illegale TomTom versie toegestaan is op Fok! .. [TK/TR] iPAQ3970 met GPS![]()
hij haalt het eraf. dus is het nu weer toegestaan.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:42 schreef SP het volgende:
[..]
Zeik niet lulhannes, ik haal het er wel af voor ik het ding verkoop. Echt waar....
kan mij nog herinneren dat er users waren met eerst een niet legale XP licentie op de computer die ze in de verkoop hadden. nadat ze hun OP ge-edit(zonder licentie) hadden was het wel ok..quote:Op maandag 20 juni 2005 22:39 schreef detulp050 het volgende:
Ja, ammahoela. Illegaal is illegaal en trucjes met 'ik haal het er wel af' daar trappen we niet in. Niet toegestaan, topic is dicht, TS mag het elders proberen
quote:Je hebt je zin toch al? Je hebt mijn regel met software verwijderd, en blijkbaar bied ik nu dus een systeem aan voor 750 euro zonder software, waarvan je donders goed weet dat die er nog steeds op staat als iemand hem komt halen.
quote:Het kan mij persoonlijk niet boeien hoor
daar gaat het mij ook niet om. ik wil de motivatie graag begrijpen.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:53 schreef detulp050 het volgende:
Als ElisaB het er niet mee eens is, dan mag ze het wmb zo weer open zetten hoor
jammer, dacht ik ff een rel te kunnne uitlokkenquote:Op maandag 20 juni 2005 23:56 schreef detulp050 het volgende:
We hebben blijkbaar een andere opvatting over het aanbieden en wel/niet vermelden van illegale spullen, daar komen we gewoon wel uit
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:28 schreef Het_Biertje het volgende:
jammer, dacht ik ff een rel te kunnne uitlokken![]()
Met die eucalypta-toverkolquote:
Vet heftig kicken! Coooooolquote:Op woensdag 22 juni 2005 08:55 schreef Het_Biertje het volgende:
daar mag ik in het sub-forum "Zooi te koop" tenminste dingen verkopen zonder TAG. [afbeelding]
wel stiekem lurken hehquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:04 schreef Adelante het volgende:
een forum waar conflict mod is![]()
en het subforum heet "zooi te koop" en jij gaat een tag [TK] plaatsen![]()
![]()
Opgelostquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:50 schreef mother-mother het volgende:
uhm hallo!
ik heb er een beetje een bende van gemaakt , ben [TK] vergeten en foto's deden t niet ,zou er misschien iets aan gedaan kunnen worden?
thx alvast![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:17 schreef Adelante het volgende:
hoi terug!
nee dat mag niet hier :-P
dat mag evt wel in het forum dat is gelinkt aan het in te kopen artikel of dienst.
voor vragen, mailen hoeft niet.
Groetjes,
A.
Inkoopactie Bier -> CUL of ONZquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:23 schreef Adelante het volgende:
wat wilde je dan gezamenlijk inkopen: bier, vrouwen, bielzen, volvo's![]()
dus ik zou in MUZ moeten? daar komt toch geen volk manquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:25 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Inkoopactie Bier -> CUL of ONZ
Vrouwen -> B&H of US
Bielzen en volvo's -> PTA
Geen dank
Wil je gezamenlijk Gordon inkopenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:26 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
dus ik zou in MUZ moeten? daar komt toch geen volk man
je bent toch niet die gast die zijn huis vol met SVS subwoofers heeft staanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:25 schreef Het_Biertje het volgende:
Wrong, nope, helaas, close.
Subwoofers. en niet zomaar subwoofers.
tjek het topic strakjes maar
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:29 schreef Adelante het volgende:
ik zou GAD proberen, krijgen die ook eens een topic
relaxe dude, tis voor in de auto.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
je bent toch niet die gast die zijn huis vol met SVS subwoofers heeft staan
jammer, anders had ik meegedaanquote:
Inderdaad...quote:
Owkeequote:Op zondag 26 juni 2005 11:07 schreef DinoPK het volgende:
[TR] Splinter Cell Chaos Theory - sealed PC dvdrom versie
Mag dit topic misschien dicht? Ik probeer het later wel eens op een andere manier met wat extra spulletjes erbij.
Ik heb je berichten erover gelezen. Maar laat je vraag nu ff liggen voor Adelante, want het was his callquote:Op zondag 26 juni 2005 17:02 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik ben het niet eens met de moderatie in het topic waarin een bmw 316 wordt aangeboden.
Het lijkt me niet meer dan normaal dat een moderator nog eens kritisch gaat kijken naar de userhistory, en dan zijn oordeel nogmaals gaat herzien![]()
Calimero Syndroomquote:Op zondag 26 juni 2005 17:09 schreef Adelante het volgende:
Ach en wee, het Calimero syndroomIk mag nooit iets en anderen mogen alles!
Maar goed, Mista weet dat de BMW die hij nu aanbiedt op Fok! voorlopig de laatste auto is die hij hier mag slijten. Ik heb misschien niet goed in z'n PosHistory gekeken, maar blijf bij m'n mening dat ook particulieren uit hobbyďstisch oogpunt auto's kunnen opknappen en verkopen. Hij heeft dus het voordeel van de twijfel nog op dit moment.
dat was het!
volgens mij trok je toch duidelijk de vergelijking dat wanneer jij iets doet, wij direct zouden klaarstaan met slotjes en dat dat bij anderen wordt nagelaten. als het je daar niet om te doen is, moet je de vergelijking achterwege laten, lijkt mequote:Op zondag 26 juni 2005 17:20 schreef S1nn3rz het volgende:
Calimero SyndroomWat een kul zeg, en dat van een moderator.
Het gaat me er niet om dat een ander meer mag of dat ik iets mag en een ander niet.
Zoals je de userhistory niet goed hebt gelezen, zo heb je mijn post ook niet goed gelezen.
de waarde van het aangeboden artikel is voor mij nog nooit reden geweest handel te vermoeden, dus of die die BMW nu voor 1000 of 5000 euro wil verkopen. dat er nog veel moet gebeuren aan de auto's was me dus wel opgevallen, maar ook hobbyďsten onderling kunnen daar belangstelling voor hebben, zonder hen meteen te bestempelen tot handelaren.quote:Ok je hebt het over een hobby. Kijk eens goed naar die auto's. Of heb je die moeite ook niet genomen![]()
Aan die auto's zit nog heel veel werk, en dat weet een ieder. Daarnaast zou ik niet weten wat je allemaal gaat verbouwen aan een auto die je vervolgens wegdoet voor 999,--
negatieve kritiek, ach ik schaar het maar onder feedback. en de reactie kan afhangen van de manier waarop het gebracht wordt en misschien ook m'n toestand op dit momentquote:Het is jammer dat je je zo aangevallen voelt, het blijkt dus dat kritiek die niet negatief hoeft te zijn ook niet op prijs wordt gesteld.
Nou, ik laat het hier ook maar bij![]()
Dus een oude auto kopen met schade voor 100 euro,die oplappen voor 200 en dan hier te koop zetten voor 900 euro is geoorloofd?quote:Op zondag 26 juni 2005 17:09 schreef Adelante het volgende:
maar blijf bij m'n mening dat ook particulieren uit hobbyďstisch oogpunt auto's kunnen opknappen en verkopen. Hij heeft dus het voordeel van de twijfel nog op dit moment.
dat was het!
Als je als hobby een dergelijke auto koopt en er voor 200 euro aan materiaal en heel veel uren instopt omdat het nu eenmaal je hobby is, dan vind ik dat geen handel. Het is een schimmige lijn, maar we zien ons wel capabel genoeg om die keuze zelf te kunnen makenquote:Op maandag 27 juni 2005 18:23 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dus een oude auto kopen met schade voor 100 euro,die oplappen voor 200 en dan hier te koop zetten voor 900 euro is geoorloofd?
Donequote:Op dinsdag 28 juni 2005 14:11 schreef King_Nothing het volgende:
[TK] 2 combi-kaartjes Rock Werchter
Gooi maar dicht.
Oh ja, het is ook de manier waarop dingen worden gezegd door de 2 modjes.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:52 schreef S1nn3rz het volgende:
V&A begint een beetje vervelend te worden.
Topics over handel blijven keurig open, en elke vorm van eventuele kritiek worden gefilterd![]()
De edit die je doet had ook wel ff anders gekund dan een : bemoei je er niet meequote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:15 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb niet het idee dat het rot me strot uitkomt
Maar goed, als iemand tegen beter weten in reageert in het Ervaringentopic dan ga ik geen plaatje van een spelend poedeltje erbij plaatsen om de vriendelijkheid te laten zien
Alle kritiek is welkom trouwens, ik zie niet waar het gefilterd wordt in dit topic, zolang het dus maar op de goede plaats is
Ten eerste ben ik niet ongesteldquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:19 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
De edit die je doet had ook wel ff anders gekund dan een : bemoei je er niet mee![]()
En als men al een beetje verkeerd aan het modden is dan gooit men het op hun eigen gesteldheid op dat moment![]()
Nee, ik bedoelde adelantequote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:26 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik niet ongestelden ten tweede kwam de wellicht iets onaardige opmerking vooral voort uit het feit dat er al ontzettend veel offtopic is gegaan over de deal met Xtravical en dat er ook toen al meerdere keren is gewaarschuwd tegen mensen die hun mening even kwijt wilden in een topic dat dáár niet voor bedoeld is.
Ow, da's ook niet leukquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:52 schreef S1nn3rz het volgende:
V&A begint een beetje vervelend te worden.
Topics over handel blijven keurig open, en elke vorm van eventuele kritiek worden gefilterd![]()
Het auto topic. Er is al veel gezeik over geweest, maar het blijft handelquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, da's ook niet leuk
Zou je willen aangeven over welke handel het gaat (ik weet niet wat je bedoelt) en welke kritiek er gefilterd wordt?
Dan is je hobby ook dubieus, om te beginnen...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:36 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Het auto topic. Er is al veel gezeik over geweest, maar het blijft handel![]()
Een moderator hier stelt dat het hobby is en dus is het toegestaan.
Als mijn hobby downloaden is, is de verkoop van zelf gedownloade films dan ook maar toegestaan?
![]()
Dat staat hier los van denk ik, aangezien het mijn hobby isquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan is je hobby ook dubieus, om te beginnen...
Owkee, als het dat ene topic is, dan had ik dus niets gemist; ook wel zo prettig voor een mod met een streven alles mee te makenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:36 schreef S1nn3rz het volgende:
Het auto topic. Er is al veel gezeik over geweest, maar het blijft handel![]()
Een moderator hier stelt dat het hobby is en dus is het toegestaan.
Zodra het niet meer illegaal is, dan welquote:Als mijn hobby downloaden is, is de verkoop van zelf gedownloade films dan ook maar toegestaan?
![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[quote]
Owkee, als het dat ene topic is, dan had ik dus niets gemist; ook wel zo prettig voor een mod met een streven alles mee te maken
Ik heb het ook niet over een voorkeursbehandeling. Handel wordt tot een bepaalde grens toegestaan, zolang je dus maar niet meer dan 3 a 4 auto's gaat verkopen.quote:Weet je, dit is imho een typisch gevalletje afwegen / mening / inschatting. Er zit écht verder niets achter (als voorkeursbehandeling oid). Adelante deed het zo en heeft er voor nu ook een streep onder gezet (en die streep heet: dit is voorlopig je laatste auto-topic). Volgens mij is daar helemaal niet zoveel mis mee.
Ik zet mijn vraagtekens inderdaad bij de geschiktheid van sommige personen die mod zijn op dit forum.quote:Ik zou me zorgen maken als je hier 5 topics uit de bovenste 40 zou kunnen noemen waarbij we echt tegen beter weten in handel door de vingers zien. Niet dat ik je nu niet serieus neem, maar in dat geval zou ik ons uitermate ongeschikt vinden als mods.
quote:Zodra het niet meer illegaal is, dan wel
Ik dacht dat het over je V&A[ERVARINGEN]reactie gingquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:30 schreef S1nn3rz het volgende:
En eigenlijk weet ik niet eens meer wat ik heb gezegd daar in het topic. Ik kan me niet voorstellen dat ik me er mee bemoeide, aangezien dat niet in mijn aard ligt
Goed punt. En dat blijft moeilijk. Hoewel het meestal wel redelijk snel opvalt, zou ik niet durven beweren dat we alles in de gaten hebben. Sterker nog: ik weet wel zeker van niet. Maar gelukkig zitten we hier allemaal voor de lol en niet als 'handhavers van de wet'. Als het niemand opvalt is er nix aan de hand... zeg maar.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:54 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik heb het ook niet over een voorkeursbehandeling. Handel wordt tot een bepaalde grens toegestaan, zolang je dus maar niet meer dan 3 a 4 auto's gaat verkopen.![]()
Dus als straks user 2 zich meldt, dan kun je moeilijk gaan zeggen: nee jij mag niet. En wat denk je van een kloon account? Zo werk je wel erg mee aan een levendige handel.
Dat mag, uiteraard. Ik heb die vraagtekens echter in het geheel nietquote:Ik zet mijn vraagtekens inderdaad bij de geschiktheid van sommige personen die mod zijn op dit forum.![]()
Vond eigenlijk dat de heren collega's ook flink hun best hebben gedaan. Ik ben niet de eerste en zeker niet de enige. Evenzogoed: graag gedaanquote:Eindelijk een moderator die de tijd neemt om situaties te verduidelijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |