Dan haak ik af. Tevens is het hier op FOK verplicht om een richtprijs te noemen en niet een vanaf-prijs. Achteraf vind ik het ook belachelijk dat ik er zoveel voor wilde betalen, succes met de verkoop iig.quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:03 schreef klusmeister het volgende:
Je kan tot morgen bieden!
Enig idee of je 'm kunt laten omzetten naar een abonnement?quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:48 schreef klusmeister het volgende:
eventueel om op nummerhandel.nl te zetten of mogelijkheden voor portering
pakketje is netjes ingepakt zoals 't hoort.
bieden vanaf 10 euro.
voor info mailen naar : rick@isvrij.nl
En op verzoek hier geplaatstquote:Zit op 't moment op mn werk kan nu niet meer reageren.
Het nummer is vrij te porteren naar een abo.
Bieden is tot morgenvroeg. Richtprijs (weet niet of 't verplicht is): doel
is richting de honderd. Volgens www.nummerhandel.nl is er tot 1200 mee te verdienen.
Je was toch niet van plan een handeltje te beginnen op V&A? If yes, dan moet je de faq even lezenquote:Op donderdag 26 mei 2005 21:54 schreef klusmeister het volgende:
50 euro is vanmorgen via email geboden door dhr verlangen aanbieding loopt tot morgen en komt er weer een ander nummer op.
55 hoogste bod tot nu toe pakket is helemaal nieuw. incl 15 euro beltegoed.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:05 schreef o0pS het volgende:
Oke 55,- dan.... zit er ook nog een puckcode bij?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |