Uhm... oh...quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:58 schreef _Fonz het volgende:
Volgens mij staat dat wel in die links toch?
Jammer dat ik dit moet verdedigen... Maarja, je komt zelf met een weerwoord:quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:35 schreef _Fonz het volgende:
Goh, paar tientjes meer? Voor de center ben je 30 Euro goedkoper dan bij bestekeus en voor de rears zelfs 70 euro. Dus 100 euro. Omgerekend 220 gulden.
Ik heb in de huiskamer een set van Klipsch staan. Ben ik zeer over te spreken... mogelijk dat de slaapkamer ook zo'n setje krijgt... mi is Klipsch minimaal gelijkwaardig aan magnat en heeft in verhouding ook een zeer scherpe prijs.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:35 schreef _Fonz het volgende:
Magnat levert zeer goede kwaliteit boxen voor weinig. Vergelijk de specs van deze boxen maar met een willekeurig andere set van een topmerk .. Veelal zijn deze boxen zelfs beter.
Waarom zou ik speakerkabel meerekenen als ik dat niet nodig heb. (en jij het ook niet meerekend)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:47 schreef _Fonz het volgende:
Hoe kom je dan aan 293? Heb je ook al speakerkabel meegerekend? Niet vergeten dat je dat er ook moet bijkopen he ..
193 is echt veelste laag. Ik bedoel ... is het gerechtvaardigt, dat als je hem 2e hands koopt de prijs zo keldert? Wat valt er nou aan boxen kapot te maken ..
Waar haal jij dan die prijzen vandaan ... :/quote:Je zegt dat het 100 euro goedkoper is dan "in de winkel" daarop doe ik een bod die 100 euro lager is dan "in de winkel".
hierquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:34 schreef _Fonz het volgende:
Jereon .. hoe kom je aan 293 .. wil ik wel eens weten.
Lolz .. lekker knus op de bankquote:Wij zijn dan ook nog niet in het bezit van luisterkamers maar wel van een
doorsnee huiskamer, waar u natuurlijk onder het genot van een kop koffie
prima kunt genieten van onze producten.
quote:De zekerheid die je van een nieuw product hebt is dat er geen overbelasting heeft plaatsgevonden.
Ja natuurlijk neem ik dat serieus.... ik koop geen producten omdat iemand zo een mooie showroom heeft of wat dan ook... koop je bijvoorbeeld via een webshop, dan krijg je ook nog niet eens een bakje koffie... Ik vind het zeer vriendelijk dat die mensen hun klanten uitnodigd in hun woonkamer!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:09 schreef _Fonz het volgende:
LOL, heb hem ooit eens gemaild over een woofer van Magnat ... kon hij leveren, maar was een showmodel. Ik vroeg .. zijn dat allemaal showmodellen dan? Hij zei: Ja de meeste wel.
Verder komt dit van de site:
[..]
OMFG do you take this serious? Jezus ga lekker bij die mensen op de koffie ofzo
Natuurlijk.... nofi...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:28 schreef _Fonz het volgende:
Even goede vrienden
ps: had mn reply eerder ge-edit, dan dat jij hem gequote had (ook al staat er 12:21)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |