Probleem is dat je niet zomaar ff juiste controller met juiste schijven opduikt, tenzij je nieuwe versies koopt en daar moet je dan ook zeg maar "nieuw" budget voor hebben
Corporeal equals destructive, happiness is relative, in solitude lies preservation?
Hoi ff een reactie op je mail, ik ben gister even wezen kijken het is van een vriend van mij uit Rotterdam. Ik had m namelijk net uitgelegd dat 350 watt maal 24/7 aan 350 euro elektra per jaar kost en dat hij zijn site beter voor 35 euro per 5 jaar extern kon hosten.
Vormfactor is 2 midi towers achter mekaar gelast.
Ding maakt vanwege 3 12 cm fans aardig geluid.
Er zit 3 keer 512 MB ECC in en 1 keer 128 MB ecc in (133 Mhz & Sdram). 1664 MB dus.
HP netserver LC serie
SCSI schijven hotswap able
SCSI flat kabels type dat door getwisd te zijn bijna geen elektromagnetisch storing vangt
Redundant power supply
Voor en achter plastic afdekkappen zijn in een verleden al weggegooid om de koeling te optimaliseren.
Tegen benzine kom ik m ook wel brengen.
Mijn email adres is <fok-username>@hotmail.com
Ad 1 de TS is een vrouw, en al vandaag nog online geweest. Dus ik hoor het wel. Alleen lijkt me het een beetje zinloos dit topic proberen te kapen als ik al een afspraak heb staan. Mevrouw is voorzien aangezien ze geen systemEN vraagt. En anders mag je van mij eerst eens vet onder mijn dibiel lage prijs gaan zitten.
[ Bericht 2% gewijzigd door chopmax op 09-06-2005 20:11:51 ]
Mijn email adres is <fok-username>@hotmail.com
Sorry Chopmax :| Had dit topic nie in de gaten gehouden :| Me mail zit aan ander msn-adres vast dat huidig minder ingelogd staat, was me beetje ontschoten. Mijn excuus nogmaals.
Overigens, hier kan een slotje op.
Corporeal equals destructive, happiness is relative, in solitude lies preservation?