Ja, ontvanger zit erbij, windows versie 2002 op CD, 2003 geinstalleerd taal weet ik even niet, NL of EN. Met boekjes en CD-rom, beschermhoesje, docking station, pennetje, etc....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:58 schreef Vonkenboer het volgende:
Zit er een gps ontvanger bij ? Welke versie van windows mobile is er op geinstalleerd en in welke taal ?
Met boekjes, cdrom e.d. ?
accu is in prima staat, ophalen in Wageningenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:17 schreef Vonkenboer het volgende:
Waar eventueel op te halen; en is de accu in goede staat ?
Voordat ik met een concreet bod kom
uhm, zullen we samen de openingspost doornemen of denk je mijn antwoord zelf te kunnen verzinnen?quote:
Eigenlijk wel..quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:12 schreef SP het volgende:
[..]
uhm, zullen we samen de openingspost doornemen of denk je mijn antwoord zelf te kunnen verzinnen?
Dus dan zou de verkoper moeten opdraaien voor jouw reiskosten?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:05 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Eigenlijk wel..
¤ 200,- take it or leave it; hierbij neem ik mijn reisafstand ook mee..
Van Neede naar Wageningen..![]()
DIe muis van ¤69,- is zonder GPS kabel à ¤20quote:Op zondag 12 juni 2005 13:11 schreef rwr-xr-x het volgende:
Niet eens een gek bod die 200 euro want:
- een 3970 is bijna antiek (trouwens nergens meer nieuw te krijgen), loopt op oudere processor en vreet geheugen en dus batterij, waarde maiximaal 140 euro
- een GPS muis met staart is nieuw op pdashop.nl te koop voor 69 euro, 2e hands op marktplaats voor minder dan de helft
- 128 MB kaartje, (Via tweakers pricewatch) 12,00 nieuw (maar je hebt ze goedkoper!), dus 2e hands max de helft
- en een tomtom evaluatie versie? Dude, da's helemaal niks waard...
Kortom.. ik kom op 181 euro. Zal het afronden voor je naar 190, als reserve bod natuurlijk want er was al 200 geboden maar dat vind ik iets te veel voor te weinig.
dan verlaag ik mijn verlangen het apparaat aan je te verkopenquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:57 schreef rwr-xr-x het volgende:
Ik verlaag m'n bod naar 140 (en dan natuurlijk als reservebod)
Misschien, wat zit er allemaal bij qua assecoires?quote:Op maandag 20 juni 2005 10:43 schreef user-x het volgende:
Konica Revio KD500Z misschien iets?
Geen lader en/of geheugenkaartje?quote:Op maandag 20 juni 2005 16:26 schreef user-x het volgende:
extra batterij accu en een tasje.
maar ik las dat de TomTom een evaluatieversie is. wat houd dat precies in? tijdelijk bruikbaar o.i.d.
Op je pik getrapt ofzoquote:Op maandag 20 juni 2005 20:49 schreef rwr-xr-x het volgende:
er mag een slot op dit topic, illegale versies mogen niet verkocht worden of worden aangeboden op FOK. Jammer joh
Zeik niet lulhannes, ik haal het er wel af voor ik het ding verkoop. Echt waar....quote:Op maandag 20 juni 2005 20:49 schreef rwr-xr-x het volgende:
er mag een slot op dit topic, illegale versies mogen niet verkocht worden of worden aangeboden op FOK. Jammer joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |