Nee, net gewassen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:24 schreef owned.for.life het volgende:
damn zit er nieuwe lak op ? want die ziet er nog serieus goed uit ik zal eens vragen aan me broer als ie niet iets voor hem is ik laat het nog ff weten
Ik zag je edit, no problem.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:30 schreef Conflict het volgende:
Ik heb wel geboden maar zie net dat de auto veel te duur is in de maandelijkse kosten (minstens 80 euro per maand voor verz. en belasting).
Ik weet niet waar hier in Brabant precies is maar ik woon in Helmondquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik zag je edit, no problem.
Hier in Brabant kost ie in de belasting zo'n 33/34 euro per maand (weet het niet helemaal precies) en de verzekering is natuurlijk afhankelijk van bepaalde factoren waar onder natuurlijk leeftijd.
ik had bij beide auto's 500 euro als dagwaarde ingegevenquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:36 schreef vannelle het volgende:
Tering, wat een verschil!
Ik dacht dat de verzekering naar nieuwwaarde ging? Je maakt mij niet wijs dat een Sierra 2x zo duur was als een Golf.
die automaten onder die Sierra's zijn zo brak dat je beter een handbak kan hebben.quote:
Alleen zo jammer dat ik wegens fysieke omstandigheden geen schakel kan rijdenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:09 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
die automaten onder die Sierra's zijn zo brak dat je beter een handbak kan hebben.
Mijn pa heeft toch jaren een sierra 2.3 automaat gereden zonder problemen........ Ik heb er zelf ook redelijk vaak mee gereden en het reed fantastisch.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:09 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
die automaten onder die Sierra's zijn zo brak dat je beter een handbak kan hebben.
Die ouwe Peugeot diesel (die 2.3 in die Sierra dus) hadden niet zoveel vermogen (65pk ofzo), dus dat is het probleem niet zo.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:32 schreef fmase het volgende:
[..]
Mijn pa heeft toch jaren een sierra 2.3 automaat gereden zonder problemen........ Ik heb er zelf ook redelijk vaak mee gereden en het reed fantastisch.
Wie heeft het nou over een Peukepot diesel in dit topic?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:37 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Die ouwe Peugeot diesel hadden niet zoveel vermogen (65pk ofzo), dus dat is het probleem niet zo.
Maar met 120 pk en een stevige rijstijl worden ze veel te warm en gaan zo kapot.
Om nog maar te zwijgen over de V6-en met 150 of 210 pk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |