Zonde voor Nieminen ook...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:32 schreef mitt het volgende:
Agassi zal niet opgeven, dat maakt het wel wat sneu.
Nog 1 keer knokken voor Wimbledon.....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:39 schreef mitt het volgende:
misschien wel de laatste partij van Agassi?
dat beschouwt hij als een nog grote nederlaag denk ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:42 schreef TheVulture het volgende:
snap ook niet goed waarom je dan niet opgeeft
Jan Roelfs denkt daar iig wel zo over.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:39 schreef mitt het volgende:
misschien wel de laatste partij van Agassi?
quote:CHATRIER 11:00 Start
Women's Singles - 2nd Rnd.
Venus Williams (USA)[11] vs. Fabiola Zuluaga (COL)
followed by Women's Singles - 2nd Rnd.
Jelena Kostanic (CRO) vs. Mary Pierce (FRA)[21]
Men's Singles - 2nd Rnd.
Peter Wessels (NED) vs. Richard Gasquet (FRA)[30]
Men's Singles - 2nd Rnd.
Rafael Nadal (ESP)[4] vs. Xavier Malisse (BEL)
Zo oud is Guga nog niet hoor, die is nog geen 30 toch, heeft alleen lang buitenspel gestaan vanwege een blessurequote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Straks nog Kuerten, benieuwd hoever die "oude" knar nog kan komen op dit toernooi (moet zowat het enige dat hij nog speelt zijn zeker)
Hij is 30 of nog net niet geloof ik, maar hij draait al zolang mee dat ik "oude" tussen aanhalingstekens plaatste (hij won voor het eers RG al 8 jaar geleden, in tennistermen een eeuwigheid) , hij is eigenlijk samen met Agassi nog een van de weinige van een generatie uit de jaren '90 die nog meespeelt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo oud is Guga nog niet hoor, die is nog geen 30 toch, heeft alleen lang buitenspel gestaan vanwege een blessure
Heb ik iets gemist ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:09 schreef mitt het volgende:
en logisch dat Agassi even geen zin heeft, die heeft wat te verwerken.
Hij was ook wel sterker, mits hij goed met de wedstrijd bezig was. Toen hij echter last van z'n been kreeg was het over. 6-1 en 6-0 en hij mag naar huisquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Overigens, op de AO vond ik hem eigenlijk best nog sterk, kan blijkbaar snel keren
TADAA!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 @ 10:21 schreef XL het volgende:
Misschien nog wel aardig om te voorspellen welke geplaatste spelers we vandaag gaan verliezen. Zelf dacht ik aan Nicolas Massu en Andre Agassi.
In Monte Carlo sloeg Nadal Malisse helemaal van de baan af.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:50 schreef Norrage het volgende:
Neem die voorspelling terug, daar heb ik dus geen zin in
Ik voorspel dat Nadal eruit gaat! (Je moet natuurlijk wel een beetje stoere voorspellingen doen) Ik denk wel dat hij het heel moeilijk gaat krijgen tegen Malisse...Maar we zullen zien
Ja maar nu is het anders...Ik voel het...Bovendien veegde Nadal toen iedereen van de baan af, ik zie hem dat nu niet doen! (Ik wilde eerlijk gezegd voornamelijk een leuke voorspelling doen)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:05 schreef pum het volgende:
[..]
In Monte Carlo sloeg Nadal Malisse helemaal van de baan af.
Al is er bij Malisse na zijn schorsing toch wel heel wat mentaal veranderd , schijnt het. Niet vergeten, een Malisse die het kopje erbij kan houden moet in principe van bijna iedereen kunnen winnen ...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:05 schreef pum het volgende:
[..]
In Monte Carlo sloeg Nadal Malisse helemaal van de baan af.
nu wel een break voor in de derdequote:
Malisse is zo'n speler die nog nooit echt doorgebroken is omdat hij gewoon niet constant genoeg speelt, maar als het lukt kan hij inderdaad echt iedereen wel verslaan. Er zit zoveel potentie in, maar hij is net als Safin zo snel van de wijs te brengen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Al is er bij Malisse na zijn schorsing toch wel heel wat mentaal veranderd , schijnt het. Niet vergeten, een Malisse die het kopje erbij kan houden moet in principe van bijna iedereen kunnen winnen ...
Ik ben in elk geval benieuwd morgen ...
Laat pas, 15.00 uurquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:14 schreef placebeau het volgende:
Hoe laat is die wedstrijd?
De onderste helft heeft ook: Coria, Ferrero, Safin, Robredo Davydenko en Haas.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:31 schreef mitt het volgende:
onderste helft van het schema is wel erg interessant.
Agassi eruit, Ljubicic eruit, Massu vliegt zomteen ook.
Roddick zit daar ook.
Canas en Puerta, misschien Mathieu.
Andrejev?
Die onderste onderste is de bovenstequote:Op woensdag 25 mei 2005 11:13 schreef Komakie het volgende:
De onderste helft heeft ook: Coria, Ferrero, Safin, Robredo Davydenko en Haas.
Onderste helft: Federer, Nadal, Nalbandian, Moya, Henman en Gaudio.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:13 schreef Komakie het volgende:
btw een bepaalde user is wel heel erg stil sinds dat Agassi eruit is.
Sprem was vorig jaar iets beter dan dat ze eigenlijk is,quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:43 schreef zjroentje het volgende:
Sprem met 5-3 achter.
Yep, derde partij op het centrecourt, eerst twee damespartijen, dus reken ergens tussen 14:00 en 15:00 op de eerste service!quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:49 schreef TimmyAsd het volgende:
Speelt Wessels vandaag?
Maar de geheel onderste helft tot aan de kwartfinales met Roddick en Agassi en zo'n 20 qualifiers die daar geloot zijn is echt helemaal niksquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
De onderste helft heeft ook: Coria, Ferrero, Safin, Robredo Davydenko en Haas.
Onderste helft: Federer, Nadal, Nalbandian, Moya, Henman en Gaudio.
Voorlopig is het iig nog geplaatste spelers troef bij RG.
btw een bepaalde user is wel heel erg stil sinds dat Agassi eruit is.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:19 schreef PyTh het volgende:
Gaudio door naar de 3e ronde zonder te spelen.
Tursunov heeft zich teruggetrokken.
Chela 1e set verloren tegen Hanescu met 7-5
Jammer, duurt het een set langer voor Peter op de baan magquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:23 schreef pascalheister het volgende:
Zuluaga breekt Serena en pakt de 2e set
en alweer 2-0 achter in de tweedequote:Op woensdag 25 mei 2005 12:19 schreef PyTh het volgende:
Chela 1e set verloren tegen Hanescu met 7-5
Arme Serena, zit ze geblesseerd thuis wordt ze ook nog eens gebrokenquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:23 schreef pascalheister het volgende:
Zuluaga breekt Serena en pakt de 2e set
quote:
en alweer een breakquote:
4-0quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:35 schreef PyTh het volgende:
Vrees dat Chela eruitgeknikkert wordt door Hanescu, 3-0 achter in de 2e set nu
huh? ik zie het helemaal niet staan....quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:16 schreef Mark het volgende:
[..]
Die onderste onderste is de bovenste
[..]
quote:![]()
Van mij mag dat wel een lange partij worden. Ik zit tot half 5 op me werk dus ik ben er gebaat bij dat het lang duurt voordat Wessels op de baan komt want dan kan ik er nog wat van zien...quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:25 schreef Mark het volgende:
[..]
Jammer, duurt het een set langer voor Peter op de baan mag
Williams wordt gebroken: 1-4. Wie weet.....quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:44 schreef Komakie het volgende:
Van mij mag dat wel een lange partij worden. Ik zit tot half 5 op me werk dus ik ben er gebaat bij dat het lang duurt voordat Wessels op de baan komt want dan kan ik er nog wat van zien...
hoewel.... de NOS zal de partij wel afbreken om 18h en Eurosport zal em wel niet uitzenden
Naahquote:
Zo overtuigend was zijn eerste ronde niet....quote:
Die de eerste set met 7-5 gaat verliezenquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:33 schreef XL het volgende:
Op Eurosport hebben ze volkomen terecht Pierce gedumpt voor mijn favoriet: Tim Henman!
Yep 7-2 in de Tie-break voor Timquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:33 schreef Mark het volgende:
Henman gaat zo te zien de tweede set in de tie-break binnenslepen
quote:
Hmmm, jammer...quote:
3-0quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:46 schreef Mark het volgende:
Zeg maar 3-0
nee, dat denk ik ookquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:46 schreef TheVulture het volgende:
In de rally gaat ie het niet winnen hoor
Tijd voor een break, Peter!quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:49 schreef tukkeronline het volgende:
2-2
Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:54 schreef TheVulture het volgende:
wat was dat voor een boezemshot van de regie
Ja er ging een blonde snol zitten met een flinke boezem en de regisseur pakte haar tweeling even in slomo vol in beeld al inzoemendquote:
Goed camerawerk!quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja er ging een blonde snol zitten met een flinke boezem en de regisseur pakte haar tweeling even in slomo vol in beeld al inzoemend
Allez Tiiiiiiiiiiim!quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:51 schreef TheVulture het volgende:
irritante kutkinderen altijd op die eerste woensdag trouwens
Drie keer tie-break winnen is ook goed.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:58 schreef TheVulture het volgende:
Wessels kan nog geen weerstand geven in de servicegames van Gasquet, dat zal toch beter moeten...
Wellicht een choker? Tegen Verkerk gaf hij het ook weg na meerdere matchpoints. Ken hem verder niet goed genoeg voor een oordeelquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:59 schreef Komakie het volgende:
Ik heb Horna een keer in het eggie zien spelen en was wel onder de indruk van hem. Vraag me eigenlijk af waarom hij niet hoger staat
Nee... Henman is hipper! Horna is hipper! en Ted is irritant...quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:12 schreef TheVulture het volgende:
nou met pijn en moeite 1-0 maar het houdt niet over. Wessels straalt ook niet echt uit dat ie er in gelooft ofzo, ik mis iets...
EDIT: Ben ik hier trouwens nog de enige???
Henman en Horna daar is wat aan te doen, maar Ted krijgen we niet weg vandaagquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:13 schreef XL het volgende:
[..]
Nee... Henman is hipper! Horna is hipper! en Ted is irritant...
Henman hip? Ik haat dat Engelse misbaksel....quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:13 schreef XL het volgende:
[..]
Nee... Henman is hipper! Horna is hipper! en Ted is irritant...
Het is hangen en wurgen in z'n eigen games, in de games van GAsquet heeft ie niks te vertellen tot nu toequote:Op woensdag 25 mei 2005 15:18 schreef PyTh het volgende:
Ik zie alleen de scores op RolandGarros.com maar hoe speelt ie eigenlijk?
Of heeft ie gewoon bar weinig te vertellen?
en terecht. Ancic moet door.....quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:21 schreef Doekes het volgende:
Ancic stelt orde op zaken: 6-1 in set 2.
En weer wegquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:23 schreef TheVulture het volgende:
en weer twee breakpunten tegen...
Ik zou van het veld af lopen als ik hem was...quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:27 schreef TheVulture het volgende:
Nou Gasquet raakt zowaar frusti
Dat moeten we hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:27 schreef TheVulture het volgende:
Nou Gasquet raakt zowaar frusti
Maakt dat uit?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:29 schreef TheVulture het volgende:
Moeten we die blonde ergens van kennen, die wordt constant in beeld genomen met d'r Harries
eigenlijk niet he, het blijven Harriesquote:
wat dan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:31 schreef TheVulture het volgende:
Yes drie breakpunten, als ie die verzilvert
Min of meer, als 30equote:Op woensdag 25 mei 2005 15:33 schreef Zwansen het volgende:
Is Gasquet een geplaatste speler?
Ja, als 30e.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:33 schreef Zwansen het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:33 schreef Zwansen het volgende:
Yep als 30e geplaatst.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:33 schreef Zwansen het volgende:
eeh, wie is Haring eigenlijk?quote:
Speelt op dit moment in de vrouwendubbel met Pichet. Verder ook nog nooit van gehoord...quote:
Oh ok, ik wil bijna zeggen Who cares...quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:36 schreef Doekes het volgende:
[..]
Speelt op dit moment in de vrouwendubbel met Pichet. Verder ook nog nooit van gehoord...
Haring is best lekker!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh ok, ik wil bijna zeggen Who cares...
Vissticks ookquote:
Dat is toch het standaard verhaal van een Nederlandse tennisser op een groot toernooi in de afgelopen jaren. Leuk meedoen, kansen hebben, die verspelen en er gewoon afgaan met regelmatige cijfers...quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:42 schreef PyTh het volgende:
Beetje jammer dit.
Nu zul je zien dat ie er gewoon in 3 sets van de baan geslagen wordt![]()
Goed geluisterd jochie!quote:
Nee, dat was Martin Verkerk...quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:47 schreef TheVulture het volgende:
Arnaud Boetsch, dat was toch die gozer met dat ongelofelijke babyface
Het jeugdtoernooiquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:55 schreef Doekes het volgende:
Hebben we eigenlijk nog Nederlanders in de dubbel ofzo? Of is dit (mogelijk) einde toernooi voor Nederland?
Eerste ronde tegen Leander Paes geef ik er niet veel voorquote:
quote:
Vorig jaar stond Wassen in de derde ronde van RG, en op de US Open ook.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:03 schreef Komakie het volgende:
Wassen zit er nog in bij de dubbel.
echt "geweldig" tijdens de US Open.... (was dat toernooi geloof ik)
Dat hij een paar rondes won en dat hij ineens geinterviewt werd door de NOS "wie ben jij eigenlijk want we kennen je nog niet echt"
Had daarnet zelfs een breakkans. niet benut, maar toch.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:37 schreef pum het volgende:
Almagro gaat goed mee met Federer.
Ze geven zoveel beter commentaar dan de Nederlandersquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:27 schreef TheVulture het volgende:
OMFG: Malisse zit bijna gestrekt op het veld, komt Nadal aanlopen om te vragen of het gaat, zegt die ene Belgische verslaggever gewoon. "Misschien komt ie hem een extra zetje geven"
Nu weet ik het zeker: Ik gun Belgische sporters nooit meer iets.... alleen al voor die verschrikkelijke verslaggevers...
hahahaquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ze geven zoveel beter commentaar dan de Nederlanders
Inderdaad.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
quote:
arrogantie ? wie doet arrogant over die twee ? ze spelen al een heel eind niet meer, ze zijn pas terug. En jammer voor jullie dat weinigen ze kunnen kloppen als ze in vorm zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop niet dat Malisse stunt, ik kan al moeilijk tegen de arrogantie van die Belgen als het over Clijsters en Henin gaat maar een overwinning van Malisse maakt het alleen maar erger....
Gelukkig speelt Martina nog de mixed dubbel met Leander Paesquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:54 schreef mitt het volgende:
het veteranen dubbel Sanchez/Navratilova is ook![]()
![]()
Arrogantie is niet iets dat aan een volk kan worden toegewezen. Dus als je zegt dat Vlamingen niet arrogant zijn, ben je aan het generaliseren. Er zijn zat arrogante Belgen of vlamingen, en er zijn ook zat nederlanders en fransen die NIET arrogant zijn. Een beetje partijdigheid om je landgenoot aan te moedigen, is niet meer dan normaal. Maar soms maken ook de vlamingen het te bont. Ook tijdens het commentaar op champions league wedstrijden, hoor ik regelmatig vergelijkingen tussen teams als Anderlecht en andere teams DIE WEL succesvol waren dit jaar in de champions league.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:29 schreef petitlapin het volgende:
[..]
arrogantie ? wie doet arrogant over die twee ? ze spelen al een heel eind niet meer, ze zijn pas terug. En jammer voor jullie dat weinigen ze kunnen kloppen als ze in vorm zijn.
gelukkig zijn het geen twee hollandse meisjes, dat zou pas wat geven. Je kan Vlamingen veel verwijten, maar arrogantie gaat me net iets te ver.
En Malisse is een goede speler, het zit hem gewoon zelden mee en hij is mentaal enorm zwak. Nadal is gewoon top, daar kan onze belg niet tegenop geef ik grif toe.
Over de commentaar op de belgische post, ik weet niet naar welke post jullie kijken, waarschijnlijk sporza: ik vond gewoon dat ze Malisse helemaal afbraken, in de derde set begonnen ze al redelijk vlug over de laatste stuiptrekkingen en zijn doodsstrijd.
Niet bij tennis iig.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |