Zonde voor Nieminen ook...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:32 schreef mitt het volgende:
Agassi zal niet opgeven, dat maakt het wel wat sneu.
Nog 1 keer knokken voor Wimbledon.....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:39 schreef mitt het volgende:
misschien wel de laatste partij van Agassi?
dat beschouwt hij als een nog grote nederlaag denk ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:42 schreef TheVulture het volgende:
snap ook niet goed waarom je dan niet opgeeft
Jan Roelfs denkt daar iig wel zo over.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:39 schreef mitt het volgende:
misschien wel de laatste partij van Agassi?
quote:CHATRIER 11:00 Start
Women's Singles - 2nd Rnd.
Venus Williams (USA)[11] vs. Fabiola Zuluaga (COL)
followed by Women's Singles - 2nd Rnd.
Jelena Kostanic (CRO) vs. Mary Pierce (FRA)[21]
Men's Singles - 2nd Rnd.
Peter Wessels (NED) vs. Richard Gasquet (FRA)[30]
Men's Singles - 2nd Rnd.
Rafael Nadal (ESP)[4] vs. Xavier Malisse (BEL)
Zo oud is Guga nog niet hoor, die is nog geen 30 toch, heeft alleen lang buitenspel gestaan vanwege een blessurequote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Straks nog Kuerten, benieuwd hoever die "oude" knar nog kan komen op dit toernooi (moet zowat het enige dat hij nog speelt zijn zeker)
Hij is 30 of nog net niet geloof ik, maar hij draait al zolang mee dat ik "oude" tussen aanhalingstekens plaatste (hij won voor het eers RG al 8 jaar geleden, in tennistermen een eeuwigheid) , hij is eigenlijk samen met Agassi nog een van de weinige van een generatie uit de jaren '90 die nog meespeelt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo oud is Guga nog niet hoor, die is nog geen 30 toch, heeft alleen lang buitenspel gestaan vanwege een blessure
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |