Who caresquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:20 schreef At_Fundum het volgende:
Inmiddels is de loting voor het heren en vrouwen dubbelspel ook bekend gemaakt.
Slechts een nederlandse deelnemer![]()
Rogier Wassen heeft het samen met de duitser Mayer niet echt getroffen en komen in de eerste ronde tegen het als zesde geplaatste duo Paes/Zimonjic.
Vorig jaar haalde Rogier nog de derde ronde!
En nog een break: 2-6.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:42 schreef Ambrosius het volgende:
Sharapova inmiddels een break voor in de tweede set.
quote:
Setpoint Agassi, 7-6quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:56 schreef UnleashMitch het volgende:
Ned 2, Agassi, 1-1 sets, tiebreak voor de tweede set.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:04 schreef mitt het volgende:
Linetskaya nu 3-1 derde set voor tegen Sharapova![]()
Who caresquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:58 schreef TheVulture het volgende:wel een beetje voorzichtig he, ik ben ziek
![]()
Het blijft voor mij toch leuk om de nederlanders een beetje te volgen en daarnaast is Wassen helemaal geen slechte speler. Jeugdtoernooi is idd ook erg leuk, maar daar krijg je helaas nog minder van te zien. Maar naast Haasse leek Huta Galong ook wel wat te worden.quote:Maar serieus, we doen sinds Elthing/Haarhuis en later Haarhuis met verschillende partners al niet meer mee voor de hoofdprijzen. Dan vind ik het jeugdtoernooi veel interessanter, wordt eens tijd dat er bij de mannen wat jong talent opstaat en dat er behalve Krajicek bij de vrouwen nog meer talenten bij komen. Ik weet dat bij de jongens Robin Haase een groot talent is maar verder...
Hij beweegt idd erg vreemd, je ziet m ook een beetje hinken.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:15 schreef mitt het volgende:
en Agassi heeft auw
De pijntjes van een oude man die niet kan winnenquote:
Hij realiseert zich dat z'n carriere echt over is bij een blessure.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:18 schreef XL het volgende:
De pijntjes van een oude man die niet kan winnen![]()
Zou hij daar nu bewust mee bezig zijn, want dan verliest hij echt....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:18 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Hij realiseert zich dat z'n carriere echt over is bij een blessure.
Denk dat als je je been een beetje voelt en je gaat dan even rustig zitten dan schiet het wel even door je hoofd. Alhoewel topsporters natuurlijk mentaal wel enorm sterk zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:19 schreef XL het volgende:
[..]
Zou hij daar nu bewust mee bezig zijn, want dan verliest hij echt....
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:21 schreef Ambrosius het volgende:
Sharapova breekt gelijk nog een keer: 4-3 voor.
Best wel ja, Sharapova wordt meteen weer teruggebroken: 4-4.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een hoop favoriete dames hebben toch onverwacht veel moeite om er doorheen te komen moet ik zeggen
Fysio erin, 1 game spelen en als t dan nog niet gaat opgeven. Als Agassi nu nog 6 games als een amateur gaat spelen dan is dat echt een wanvertoning en een speler als Agassi onwaardig.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:28 schreef Ambrosius het volgende:
Agassi 2-2 in sets, dit gaat Andre niet redden..
Opgeven is het enige juiste. Niets is triester dan een topsporter als Agassi 6 games lang zo vernederd te zien worden.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:31 schreef Ambrosius het volgende:
Dit wordt echt niks, meteen een break.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |