Zo overtuigend was zijn eerste ronde niet....quote:
Die de eerste set met 7-5 gaat verliezenquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:33 schreef XL het volgende:
Op Eurosport hebben ze volkomen terecht Pierce gedumpt voor mijn favoriet: Tim Henman!
Yep 7-2 in de Tie-break voor Timquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:33 schreef Mark het volgende:
Henman gaat zo te zien de tweede set in de tie-break binnenslepen
quote:
Hmmm, jammer...quote:
3-0quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:46 schreef Mark het volgende:
Zeg maar 3-0
nee, dat denk ik ookquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:46 schreef TheVulture het volgende:
In de rally gaat ie het niet winnen hoor
Tijd voor een break, Peter!quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:49 schreef tukkeronline het volgende:
2-2
Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:54 schreef TheVulture het volgende:
wat was dat voor een boezemshot van de regie
Ja er ging een blonde snol zitten met een flinke boezem en de regisseur pakte haar tweeling even in slomo vol in beeld al inzoemendquote:
Goed camerawerk!quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja er ging een blonde snol zitten met een flinke boezem en de regisseur pakte haar tweeling even in slomo vol in beeld al inzoemend
Allez Tiiiiiiiiiiim!quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:51 schreef TheVulture het volgende:
irritante kutkinderen altijd op die eerste woensdag trouwens
Drie keer tie-break winnen is ook goed.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:58 schreef TheVulture het volgende:
Wessels kan nog geen weerstand geven in de servicegames van Gasquet, dat zal toch beter moeten...
Wellicht een choker? Tegen Verkerk gaf hij het ook weg na meerdere matchpoints. Ken hem verder niet goed genoeg voor een oordeelquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:59 schreef Komakie het volgende:
Ik heb Horna een keer in het eggie zien spelen en was wel onder de indruk van hem. Vraag me eigenlijk af waarom hij niet hoger staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |