Had daarnet zelfs een breakkans. niet benut, maar toch.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:37 schreef pum het volgende:
Almagro gaat goed mee met Federer.
Ze geven zoveel beter commentaar dan de Nederlandersquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:27 schreef TheVulture het volgende:
OMFG: Malisse zit bijna gestrekt op het veld, komt Nadal aanlopen om te vragen of het gaat, zegt die ene Belgische verslaggever gewoon. "Misschien komt ie hem een extra zetje geven"
Nu weet ik het zeker: Ik gun Belgische sporters nooit meer iets.... alleen al voor die verschrikkelijke verslaggevers...
hahahaquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ze geven zoveel beter commentaar dan de Nederlanders
Inderdaad.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
quote:
arrogantie ? wie doet arrogant over die twee ? ze spelen al een heel eind niet meer, ze zijn pas terug. En jammer voor jullie dat weinigen ze kunnen kloppen als ze in vorm zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop niet dat Malisse stunt, ik kan al moeilijk tegen de arrogantie van die Belgen als het over Clijsters en Henin gaat maar een overwinning van Malisse maakt het alleen maar erger....
Gelukkig speelt Martina nog de mixed dubbel met Leander Paesquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:54 schreef mitt het volgende:
het veteranen dubbel Sanchez/Navratilova is ook![]()
![]()
Arrogantie is niet iets dat aan een volk kan worden toegewezen. Dus als je zegt dat Vlamingen niet arrogant zijn, ben je aan het generaliseren. Er zijn zat arrogante Belgen of vlamingen, en er zijn ook zat nederlanders en fransen die NIET arrogant zijn. Een beetje partijdigheid om je landgenoot aan te moedigen, is niet meer dan normaal. Maar soms maken ook de vlamingen het te bont. Ook tijdens het commentaar op champions league wedstrijden, hoor ik regelmatig vergelijkingen tussen teams als Anderlecht en andere teams DIE WEL succesvol waren dit jaar in de champions league.quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:29 schreef petitlapin het volgende:
[..]
arrogantie ? wie doet arrogant over die twee ? ze spelen al een heel eind niet meer, ze zijn pas terug. En jammer voor jullie dat weinigen ze kunnen kloppen als ze in vorm zijn.
gelukkig zijn het geen twee hollandse meisjes, dat zou pas wat geven. Je kan Vlamingen veel verwijten, maar arrogantie gaat me net iets te ver.
En Malisse is een goede speler, het zit hem gewoon zelden mee en hij is mentaal enorm zwak. Nadal is gewoon top, daar kan onze belg niet tegenop geef ik grif toe.
Over de commentaar op de belgische post, ik weet niet naar welke post jullie kijken, waarschijnlijk sporza: ik vond gewoon dat ze Malisse helemaal afbraken, in de derde set begonnen ze al redelijk vlug over de laatste stuiptrekkingen en zijn doodsstrijd.
Niet bij tennis iig.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |