Was effe vergeten dat je een nieuwe moet openen als je er eentje sluit, of is dat hier niet?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:24 schreef Koningin het volgende:
Dan kan die van mij dicht!
Jij was eerder
Ja, het is niet zozeer dat de film op zichzelf echt slecht was, maar meer dat ik hem idd niet duidelijk vond, als je de boeken niet hebt gelezen snap je een hoop dingen niet volgens mij, en het verschil in sfeer/omgeving met de 1e en 2e film was errug duidelijk wat ik niet echt positief vond. Het *magische* was er een beetje af zeg maar.quote:Zo slecht was ie toch niet? Als je de boeken niet had gelezen waren er wel wat dingen onduidelijk, maar slecht was ie niet. Wel te 'snel'... te veel info in te korte tijd gepropt.
Daar ben ik het wel mee eens. Deel 3 viel mij ook wat tegen qua omgeving en sfeer.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:46 schreef Bonneke het volgende:
[..]
Ja, het is niet zozeer dat de film op zichzelf echt slecht was, maar meer dat ik hem idd niet duidelijk vond, als je de boeken niet hebt gelezen snap je een hoop dingen niet volgens mij, en het verschil in sfeer/omgeving met de 1e en 2e film was errug duidelijk wat ik niet echt positief vond. Het *magische* was er een beetje af zeg maar.
Het boek is inderdaad superleuk, maar ze hebben toch al wat dingen geschrapt (ik las over het dobby/winky gebeuren)... Maar ik wil gewoon het sfeertje van 1 en 2 terug... nou weet ik ook wel dat de boeken steeds duisterder worden in gebeurtenissen, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat de omgeving ook plotseling grijs en grauw is... hmmz... hoe zat dat nou ook alweer met die crew, zou de crew van 1 en 2 nou terugkomen voor deze film, het zou in ieder geval een andere crew zijn als 3 toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste... deel 3 kregen ze niet eens helemaal fatsoenlijk omgezet naar film, ik ben bang dat ze uit de dik 600 pagina's tellende Goblet of Fire ook genoeg geschrapt hebben om de film op 150 minuten te houden. Helaas
het verhaal is in tegenstelling tot Azkaban veel makkelijker. Het heeft één grote lijn en dat is het toernooi. Azkaban was wat warriger. Dus ik heb wel vertrouwen in deze film.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste... deel 3 kregen ze niet eens helemaal fatsoenlijk omgezet naar film, ik ben bang dat ze uit de dik 600 pagina's tellende Goblet of Fire ook genoeg geschrapt hebben om de film op 150 minuten te houden. Helaas
Het gaat inderdaad niet om de inhoud, maar meer om de sfeer van film 3. Dat was inderdaad grauw. Hopelijk is dat bij 4 anders.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:39 schreef Bonneke het volgende:
[..]
Het boek is inderdaad superleuk, maar ze hebben toch al wat dingen geschrapt (ik las over het dobby/winky gebeuren)... Maar ik wil gewoon het sfeertje van 1 en 2 terug... nou weet ik ook wel dat de boeken steeds duisterder worden in gebeurtenissen, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat de omgeving ook plotseling grijs en grauw is... hmmz... hoe zat dat nou ook alweer met die crew, zou de crew van 1 en 2 nou terugkomen voor deze film, het zou in ieder geval een andere crew zijn als 3 toch?
Dat grauwe was bewust en vond ik juist erg goed. De sfeer van de boeken wordt ook steeds duisterder. Vooral 5 zal een zwarte film worden denk ik. TGOF heeft echter het voordeel van veel humor en de hormonen die opspelen. Deze film zal dan ook wel minder duister zijn, op het einde na natuurlijkquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:21 schreef Koningin het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad niet om de inhoud, maar meer om de sfeer van film 3. Dat was inderdaad grauw. Hopelijk is dat bij 4 anders.
Als ik zo naar de OP kijk, zie ik in dat plaatje Hermione toch echt met normale kleding...quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Deel 4 wordt de eerste film waarvan ik het boek niet heb gelezen dus ik ben erg benieuwd .. ik vond de regisseur van deel 3 wel degelijk een volwassen sfeer neerzetten alleen heeft hij de personages teveel modern laten lijken door ze gewone kleren te laten dragen, gelukkig schijnt dat in deel 4 toch weer als vanouds te zijn ..
Maar ik heb ook ergens plaatjes gezien waarin ze weer in hun lange gewaden rondwandelen .. ach we wachten het wel af .. HP is gewoon heerlijk vermaakquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:35 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Als ik zo naar de OP kijk, zie ik in dat plaatje Hermione toch echt met normale kleding...
De lange gewaden enzo, dat hoort erbij, dat is juist de sfeer van het verhaal.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Maar ik heb ook ergens plaatjes gezien waarin ze weer in hun lange gewaden rondwandelen .. ach we wachten het wel af .. HP is gewoon heerlijk vermaak
Tuurlijk...quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:51 schreef Neoktheone het volgende:
Nope, deel 4 wordt weer gedaan door Chris Columbus, die ook verantwoordelijk was voor Deel 1...
Deel 5: David Yates, televisieregisseur van o.m. The Way We Live Now en Sex Traffic... (nooit van gehoord...quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Tuurlijk...
Deel 1 en 2: Chris Columbus
Deel 3: Alfonso Cuaron
Deel 4: Mike Newell
My mistake, Chris Columbus is executive producer.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Tuurlijk...
Deel 1 en 2: Chris Columbus
Deel 3: Alfonso Cuaron
Deel 4: Mike Newell
Dat merkte ik ook toen ik eerst de film zag van HP3 en toen het boek las, ik herkende gewoon veel stukken niet, en de film ik ook zo ineens afgelopen terwijl het boek dan nog even door gaat!quote:Op zondag 29 mei 2005 16:07 schreef RiDo78 het volgende:
Ach het leukste in de film van deel 3 vind ik het stukje:
"Ahh that felt good"
"Not good! brilliant!!"
Need to say more?
Maar in elke film zijn hele stukken weggelaten. Daarnaast snapt iemand die alleen de films gezien heeft niet hoe professor Lupin weet wat de marauders map is en hoe die werkt. Er wordt namelijk niets uitgelegd over de makers, en dat is in het boek wel.
Dank, ik zat al op google.fok maar daar kon ik m niet vindenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:40 schreef spookvrouw het volgende:
Harry Potter 4: The Goblet of Fire
Hier
http://www.tomfelton.com/ - officialquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:27 schreef daeri het volgende:
beetje offtopic, maar heeft er iemand een goeie fansite van draco/tomfelton? . . ik had vroeger wel n goeie, maar die kan ik dus niet meer terug vinden
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:25 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
http://www.tomfelton.com/ - official
http://www.imdb.com/name/nm0271657/ - imdb
http://tomfelton.cjb.net/ - cjb.net
http://www.efanguide.com/~tomfelton/outerframe.html - Felton Fever (popups!)
http://www.tomfelton.magic-host.org/ (popups!)
Dit is het eerste deel waar ik enigszins "tegen op zie" om te gaan bekijken. Het boek was erg dik terwijl de film maar uit een deel bestaat(had van mij best in twee delen gemogen). Er zal dus erg veel in geknipt zijn. Ik meen ergens gelezen te hebben dat de Dursleys geheel ontbreken. Jammer. Maar goed, eerst zien en dan pas "definitief jammeren".quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:52 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hopelijk is de 4e weer zoals 1 en 2, want dit is een erg gaaf deel!
Ik heb dat gevoel ook al... Ik hoop dat het me lukt om op een andere manier naar de film te kijken... Dus zonder het boek in het achterhoofd te houdenquote:Op zondag 12 juni 2005 20:05 schreef attila het volgende:
[..]
Dit is het eerste deel waar ik enigszins "tegen op zie" om te gaan bekijken. Het boek was erg dik terwijl de film maar uit een deel bestaat(had van mij best in twee delen gemogen). Er zal dus erg veel in geknipt zijn. Ik meen ergens gelezen te hebben dat de Dursleys geheel ontbreken. Jammer. Maar goed, eerst zien en dan pas "definitief jammeren".
Mission:Impossible voor mij.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:32 schreef Neoktheone het volgende:
Ik heb dat gevoel ook al... Ik hoop dat het me lukt om op een andere manier naar de film te kijken... Dus zonder het boek in het achterhoofd te houden![]()
Het is niet te hopen, van mij mag het best een lange zit worden van 4 uurquote:Op maandag 13 juni 2005 21:32 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik ben benieuwd naar deel 4, ze gingen deel 4 toch in twee delen maken van ieder twee uur
en bij deel 7 een week?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:54 schreef RiDo78 het volgende:
Ja echt wel
of een HP weekeind waarin alle delen vertoond worden (bij voorkeur in IMAX)
Prima planningquote:Op maandag 13 juni 2005 22:20 schreef RiDo78 het volgende:
Nee past in een weekeindje:
HP 1: 152 Min
HP 2: 162 min
HP 3: 141 min
HP 4: 150 min
Deze delen zijn in totaal 605 minuten, dus zeg 10 uur bezig. Dat is dag 1
En dan heb je dag 2 nog voor de rest...
Zeker wel... 150 minuten is te weinig voor dit omvangrijke boek. Voor deel 5 mogen ze dan wel een uur of 5 uittrekkenquote:
Idd, je kunt zulke dikke boeken niet in zo weinig tijd doen.. lukt gewoon niet...quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:14 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Zeker wel... 150 minuten is te weinig voor dit omvangrijke boek. Voor deel 5 mogen ze dan wel een uur of 5 uittrekken![]()
bron: http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/film/4095536.stmquote:Potter star takes Australian role
Harry Potter star Daniel Radcliffe will play an Australian orphan in his first major film project outside the series.
The 15-year-old will appear in December Boys, which tells the story of four orphans growing up in 1960s Australia.
Based on the novel by Michael Noonan, the film will be directed by Rod Hardy, whose credits include such TV shows as Neighbours and Prisoner Cell Block H.
Filming begins in Australia in November - shortly after the fourth Harry Potter film, Goblet of Fire, opens worldwide.
JK Rowling's sixth Potter book, Harry Potter and the Half-Blood Prince, is published on 16 July.
Tension
In December Boys, Radcliffe will play one of four orphans who leave their orphanage for a holiday by the sea.
A rumour about two local residents possibly adopting one of them causes tension to rise.
Radcliffe made his debut as the schoolboy wizard in 2001's Harry Potter and the Philosopher's Stone.
He subsequently appeared in the next two instalments, 2002's Chamber of Secrets and 2004's Prisoner of Azkaban, and is signed up to appear in the fifth, 2007's Order of the Phoenix.
He has also appeared in spy drama The Tailor of Panama and the BBC's 1999 adaptation of David Copperfield.
Ik had uit de boeken een heel ander beeld van Mad Eye... Al moet ik zeggen dat deze persoon er wel als de beschreven mad eye uitziet. Toch had ik hem ouder en warriger in gedachtenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
Cho Chang - Katie Leung
ziet er leuk uit![]()
[afbeelding]
Mad eye moody - Brendan Gleeson
Ben bang dat hij voor de rest van zijn leven Harry Potter zal blijven, hoop toch voor hem dat het hem lukt om daar onderuit te komen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:17 schreef RiDo78 het volgende:
Daniel Radcliffe krijgt een bijbaantje:
[..]
bron: http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/film/4095536.stm
voor het geld had ik m'n hele leven wel harry potter willen zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:41 schreef Lod het volgende:
Ben bang dat hij voor de rest van zijn leven Harry Potter zal blijven, hoop toch voor hem dat het hem lukt om daar onderuit te komen.
Cho is goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:46 schreef tonks het volgende:
fotodump
Crouchquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:50 schreef Adelante het volgende:
Fleur
en wie is die man die verdacht veel op hitler lijkt?
Bonnie Wrightquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:50 schreef Lod het volgende:
[..]
Cho is goed![]()
Crouch doet me heel erg denken aan een bepaald figuur, is dat ook zo beschreven in de boeken?
Hoe het de actrice die Ginny speelt eigenlijk? Ben wel benieuwd hoe die zich ontwikkeld heeft.
Goede cast als ik die foto bekijk... Als ze ook zo wit is met dat zwarte haar, precies, zoals ik het me voorstelde!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:01 schreef tonks het volgende:
Schijnt trouwens dat :
[afbeelding]
Bellatrix Lestrange gaat spelen in de vijfde film
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:01 schreef tonks het volgende:
Schijnt trouwens dat :
[afbeelding]
Bellatrix Lestrange gaat spelen in de vijfde film
Plaatje doet het prima bij mij. Heb eerst de URL gekopieerd en nu pakt ie m in het forum ook gewoon. Maar waarom zo boos?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:44 schreef Lod het volgende:
[..]
het plaatje doet het niet, ook niet als ik de url kopieer.
En volgens je signature moet ik nog 108 dagen wachten op de half-bloed prins. Maar die heb ik al![]()
![]()
edit: oh, zal wel de NL versie zijn![]()
Crouch ziet er te veel als Hitler uit, dat vind ik jammer. Maar ook van Karkarov had ik een ander beeld. Maar op deze manier vind ik hem wel goed. Past wel bij zijn naam.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Barty Crouch is echt totaal niet wat ik in mijn hoofd had
Karkarov trouwens wel:
[afbeelding]
[afbeelding]
bron: the-leaky-cauldron.org
Het is niet de meest charmante foto neequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:18 schreef Dementor het volgende:
We leren ook gelijk liplezen op deze foto
[afbeelding]
Maar ze is wel mooiquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:50 schreef Lod het volgende:
[..]
Het is niet de meest charmante foto nee
Stom zwempakquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:50 schreef Lod het volgende:
[..]
Het is niet de meest charmante foto nee
Zien er tof uit die eerste beelden. Ik vond deel 3 ook erg mooi verfilmd. Vanaf dat deel werden de boeken ook steeds interessanter, dus ik kijk erg uit naar de komende films.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:46 schreef alwaysthebest het volgende:
aardig filmpje
soort van trailer![]()
Wow! Ik denk dat mijn favoriete HP boek ook mijn favoriete HP film gaat worden!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:46 schreef alwaysthebest het volgende:
aardig filmpje
soort van trailer![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:44 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wow! Ik denk dat mijn favoriete HP boek ook mijn favoriete HP film gaat worden!
Uiteindelijk zit in alle boeken wel iets leuksquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:33 schreef tonks het volgende:
[..], 5 is nu mijn favoriet.. maar het was ooit 3.. waar ik niet zo blij mee was.
Met 1 was ik echt superblij![]()
en 2 ook
.
hij wordt wakker in de tent op de camping bij het toernooi. Je moet wat met die weinige tijd die ze hebben voor de film.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:39 schreef tonks het volgende:
Ik hoorde trouwens wel dat de duffelingen er helemaal niet in zitten? vraag me af hoe ze dat doen met die droom in het begin.. (misschien dat hij gewoon in Het nes wakker word?)
Oja en Voldy wil ik nu ook wel eens zien
Even kijken momentosquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:50 schreef tonks het volgende:
Oja ik vind die dooddoeners uit de nieuwe trailer behoorlijk op de Ku Klux Klan lijken!
Ik heb gisteren deel 2 gezien. Inderdaad een aardig filmpje, maar ik vind 3 de leukste tot nu toe.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:33 schreef tonks het volgende:
[..], 5 is nu mijn favoriet.. maar het was ooit 3.. waar ik niet zo blij mee was.
Met 1 was ik echt superblij![]()
en 2 ook
.
5 tegenvallen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:03 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren deel 2 gezien. Inderdaad een aardig filmpje, maar ik vind 3 de leukste tot nu toe.
Van de boeken vind ik boek 4 en boek 6 het leukste. 5 vond ik erg tegenvallen na het geweldige deel 4.
Anyway, heb zin in deze film.
www.dehalfbloedprins.nlquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:07 schreef jaspah het volgende:
wanneer komt dat ene boek ookalweer in nederlands? die nieuwste?
Is dat Barto, eh, Barto Krenk ofzoiets in het Nederlands?quote:
Ja ontzettend. Maar ik had na deel 4 echt iets van 'nu gaat het gebeuren!'. En dat viel wat tegen. Meer mensen in mijn omgeving hadden dat overigens met boek 5 hoor. Boek 6 vond ik weer helemaal geweldig.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:16 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Is dat Barto, eh, Barto Krenk ofzoiets in het Nederlands?
Deel 4 heb ik alleen in het Nederlands gelezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door sleepflower op 15-08-2005 14:59:58 ]
Hmm. Rita Verdonk lijkt me een goede Umbridge.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:36 schreef Lod het volgende:
Is er trouwens al wat bekend over film 5? Ben vooral benieuwd naar de casting van Umbridge en Luna Lovegood
quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:42 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Hmm. Rita Verdonk lijkt me een goede Umbridge.
Jazekers, die autoritaire uitstralingquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:42 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Hmm. Rita Verdonk lijkt me een goede Umbridge.
Nou neem dat maar niet al te rap aanquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:48 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Um...neem aan dat iedereen in dit topic het boek wel gelezen heeft?
Er zijn ook mensen die alleen de films kijken, dus zet voor de zekerheid maar tussen spoilertags...quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:48 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Um...neem aan dat iedereen in dit topic het boek wel gelezen heeft?
Woehoe, ik zie niksquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:50 schreef alwaysthebest het volgende:
foto's![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Same here...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:47 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Woehoe, ik zie niks![]()
edit: als je de url kopieert wel... Wat is Draco Malfoy toch lelijk... Net een Duitser![]()
is die 2e foto Dwaaloog Dolleman(weet niet hoe die origineel heet), daar had ik toch wel een heel ander beeld bij...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:50 schreef alwaysthebest het volgende:
foto's![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind meer alsof ie naar Krum kijkt alsof ie een beschuitje met hem wil etenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:47 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Woehoe, ik zie niks![]()
edit: als je de url kopieert wel... Wat is Draco Malfoy toch lelijk... Net een Duitser![]()
Dat is hem ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:14 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
is die 2e foto Dwaaloog Dolleman(weet niet hoe die origineel heet), daar had ik toch wel een heel ander beeld bij...
Het zijn kinderboeken dus dat is logisch. Maar ze schrijft nu idd wel volwassener. Heeft ze ook niet ooit gezegd dat ze 'meegroeit' met de karakters qua schrijfstijl, dus dat ze nu schrijft ze ook voor een oudere doelgroep (16 jarigen met het laatste boek)?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:39 schreef Mainport het volgende:
Als ik nu de oude delen herlees vind ik de schrijfstijl veel te kinderlijk. Gelukkig groeit ze er wel in en is deel vijf een prima boek.
Hij zit toch onder de littekensquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat is hem ja.
Ik had niet zo'n gouden ding om dat oog verwacht, zoals dat bij hem is gedaan. En wat meer "gehavend", meer duidelijke littekens enzo.
ja, en magerder...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:09 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Hij zit toch onder de littekens(overigens had ik hem wat verwarder verwacht, warriger haar, onverzorgd...)
Gelukkig wel, anders was ik er al lang vanaf gestapt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:45 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Het zijn kinderboeken dus dat is logisch. Maar ze schrijft nu idd wel volwassener. Heeft ze ook niet ooit gezegd dat ze 'meegroeit' met de karakters qua schrijfstijl, dus dat ze nu schrijft ze ook voor een oudere doelgroep (16 jarigen met het laatste boek)?
Cho scheen ook n lekker ding te zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:16 schreef Molluck het volgende:
Die Mad-Eye is idd niet helemaal wat ik er van verwacht had, ik had hem ouder, magerder, kaler voorgesteld...
En die Viktor Krumm is te knap en die Fleur Delacour is te lelijk. Ik dacht dat dat zo'n superlekker wijf was, dat zeggen ze in deel 6 ook
Ja, ze konden niemand vinden die met die lelijke Daniel Radcliffe wilde zoenen (of is dat pas in deel 5?)quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:26 schreef daeri het volgende:
[..]
Cho scheen ook n lekker ding te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op Google zijn zat foto's te vinden, maar ik kan er niet echt blij van worden, geef mij Emma Watson maar"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:39 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja, ze konden niemand vinden die met die lelijke Daniel Radcliffe wilde zoenen (of is dat pas in deel 5?)
Maar zijn er foto's van dat meisje dan? Want op IMDB staan ze niet
edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op Google zijn zat foto's te vinden, maar ik kan er niet echt blij van worden, geef mij Emma Watson maar
En ik wil wel met daniel zoenen![]()
op imdb staat van wel...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:25 schreef MissLunatic het volgende:
Ben ook heel benieuwd hoe ze deel 4 hebben verfilmd, ik vind zelf tot nu toe deel 3 nog het beste, maar het kan natuurlijk gewoon niet aan de boeken zelf tippen!
Klopt het dat Ralph Fiennes Voldemort speelt?
Voor hem is geld geen probleem.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:51 schreef search64 het volgende:
Harry ziet er uit als een hele foute corpspik.
Nou, liever jij dan ik...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:11 schreef daeri het volgende:
[..]
[afbeelding]
En ik wil wel met daniel zoenen
Ik vind die tijdlijnen zoiezo allemaal wat vaag... ik bedoel, als Voldemort in 1926 geboren is dan is ie 79, en Hagrid zat in zijn jaar toch? dan zou die ook 79 zijn.. lijkt me allemaal wat oudquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:50 schreef dmace het volgende:
Die kerkhofscene moet nog even aan gesleuteld worden, want er waren wat problemen met het grafopschrift e.d.
[afbeelding]
Schijnt dat de data niet klopt met voldemorts leeftijd ofzo, en als het zijn vader zou moeten betreffen, dan was voldemort geboren toen z'n pa 11 jaar was.
De heer van het duister is geboren op 31 December 1926 volgens de HP-tijdlijn.
Dat is toch alleen Flamel? Dumbledore heeft niets gedaan met die steen...quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:54 schreef Dementor het volgende:
De oudste tovernaars hebben d.m.v de steen der wijzen heel lang kunnen leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen met Voldie, en dan vooral de scenes voorafgaande. En die draak zag er goed uit.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
Hoe oud werd Flamel 350 of 450 jaar? (ik heb ff geen zin om dat boek open te slaan)quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Alleen Flamel en zijn vrouw hebben die steen gebruikt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:43 schreef Woodpecker het volgende:
Hier is de internationale trailer te zien
In Emma?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:01 schreef Lod het volgende:
Ik krijg er echt zin in.....
Ja die foto wilde ik al expres niet plaatsenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:01 schreef Lod het volgende:
http://www.imdb.com/galle(...)797995_400.jpg?seq=2
hier heeft ze een Robbie Williams mond
quote:Her favorite sports are hockey, tennis and rounders.
Is ze Engels of Amerikaans? Als ze Amerikaans is dan is ze niet echt een hockeysletje want Amerikaans (veld)hockey is heel anders (doetjessport, dat wordt daar ook alleen door meisjes gespeeld)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:07 schreef Lod het volgende:
Ze kan ook in dit topic trouwens:
Hockey-Meisjes
Uit haar biografie:
[..]
Vrijwel alle acteurs uit de Harry Potter reeks zijn Engels. Voorwaarde van JKR. Ze is dus Engels en misschien doet ze wel aan icehockey!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:33 schreef Molluck het volgende:
[..]
Is ze Engels of Amerikaans? Als ze Amerikaans is dan is ze niet echt een hockeysletje want Amerikaans (veld)hockey is heel anders (doetjessport, dat wordt daar ook alleen door meisjes gespeeld)
Ik kan je zeggen dat ie met geluid nog veel vetter isquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Men, ik kijk de trailer hier zonder geluid en ik vind 'm al vet! Krijg echt super veel zin in die film!!
Ik dacht 'wtf is een robbie williams mond!'.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:01 schreef Lod het volgende:
http://www.imdb.com/galle(...)797995_400.jpg?seq=2
hier heeft ze een Robbie Williams mond
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:51 schreef Dementor het volgende:
Gister op het nieuws een heel verhaal over een Harry Potter boek geschreven door een fan.
Op het nieuws bliezen ze hoog van de toren af hoe geweldig het wel niet was en dat het gigantisch veel op J.K Rowling's schrijfstijl zou lijken.
Bij de eerste vier zinnen van hoofdstuk 1 kreeg ik al braakneigingen.
http://hoogeveen-producties.svpdata.de/boek.htm
quote:k wil graag wil laten zien dat doven ook in staat zijn om boeken te schrijven.
zou pas echt knap zijn als hij doof en blind was!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:36 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Tot ik dit boek las twijfelde ik daar niet aan hoor.
Sidder en beef!!quote:
quote:
Oh, wat prachtig. Ontroerend.quote:De volgende morgen stond Harry op, met een paar uurtjes slaap, en ging zich opfrissen in de badkamer. Harry verbaasde zich er elke keer weer over hoe primitief Dreuzels wel niet waren, in Saudi-Arabië helemaal. Maar daar stond zijn hoofd nu niet naar, zijn beklemmende gevoel was verdwenen toen hij eenmaal een besluit had genomen. Hij zou Hermelien ten huwelijk vragen, in Bristol, bij het graf van Ron. Harry wist zeker dat Ron daar zeker bij had willen zijn.
Hij deed een verspilde poging om zijn haar wat te fatsoeneren en stak zijn pony op. Hij fronste zijn wenkbrauwen en bracht zijn gezicht dichterbij de spiegel, hij grijnsde een beetje. Het was de laatste jaren al gaan vervagen, steeds onduidelijker, minder voelbaar.
Deze ochtend was het vrijwel helemaal verdwenen; Harry’s litteken.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:10 schreef Molluck het volgende:
OMG, in 2 alinea's het hele boek veraden!
Maar dit is inderdaad wel triest hoor, Voldemort dood, Ron dood en Harry gaat met Hermione trouwen
Ja in deel 6 was dat helemaal erg, maar zoiets idioots als trouwen op je 16e dat verzin je toch nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:17 schreef daeri het volgende:
[..]als JK al iets niet doet is het Harry met Hermione laten gaan, want ze schrijft Hermione en Ron al boeken lang naar elkaar toe (sinds boek 2 ofzo al).
Harry past ook veel beter bij Ginnyquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:17 schreef daeri het volgende:
[..]als JK al iets niet doet is het Harry met Hermione laten gaan, want ze schrijft Hermione en Ron al boeken lang naar elkaar toe (sinds boek 2 ofzo al).
Nee, echt, dat vond ik een van de slechtste ontwikkelingen in deel 6quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:26 schreef Koningin het volgende:
[..]
Harry past ook veel beter bij Ginny
* Dementor is het daarmee eens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:26 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nee, echt, dat vond ik een van de slechtste ontwikkelingen in deel 6![]()
Neequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:26 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nee, echt, dat vond ik een van de slechtste ontwikkelingen in deel 6![]()
Nou, ze hadden er na boek 2 gewoon als zusje van Ron moeten houden, en niet een of ander hoofdpersoon van makenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
* Dementor is het daarmee eens.
Ik vind Ginny sowieso een flut personage.
Misschien overlapt het boek 5 jaar ofzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:44 schreef Neoktheone het volgende:
Het klinkt op de één of andere manier als incest. Harry met het kleine zusje van Ron. Overigens vind ik Ron en Hermione ook niet bij elkaar passen. Zij is slim en leergierig. Hij is een domme, botte gans. Ik zie Harry en Hermione liever bij elkaar, maar ik weet dat dat er niet in zit. Maar het einde van dat zelfgeschreven boek is natuurlijk belachelijk. Op je 17de trouwen en dan ook nog vragen bij het graf van Ron...![]()
Ron en Pim had het zo gewildquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:44 schreef Neoktheone het volgende:
Op je 17de trouwen en dan ook nog vragen bij het graf van Ron...![]()
Dat ziet er niet echt spectaculair uit moet ik zeggen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:26 schreef MadGuy het volgende:
Een impressie van hoe Voldemort eruit zou kunnen zien in Harry Potter 4...
Ja, in het laatste stuk is het opeens 5 jaar later.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:53 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Misschien overlapt het boek 5 jaar ofzo![]()
En terecht, geen enkele man wil zijn schoonmoeder continu om hem heen hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:11 schreef Take_A_Picture het volgende:
ik weet wel dat Molly Weasley niet in de film voorkomt.
Dat is voor Harry Potter toch niet nodig?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:56 schreef dmace het volgende:
Er is alleen een teaser.
Premiere-datum is 6 November voor London en 12 November voor New York.
Reken er voor Nederland maar een maandje bij.
ken je deze al?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:56 schreef dmace het volgende:
Er is alleen een teaser.
Premiere-datum is 6 November voor London en 12 November voor New York.
Reken er voor Nederland maar een maandje bij.
Ja ik keek ook ff op imdb.com, erg jammer dat John williams de muziek niet meer doetquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:35 schreef Take_A_Picture het volgende:
Het klopt, is deze keer is het Patrick Doyle. Geen idee wie dat is, maargoed.
Die trailerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:29 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
ken je deze al?
http://pdl.warnerbros.com(...)let_trlf2_qt_500.mov
de internationale teaser, kwam vorige week online als ik het goed heb
klopt het trouwens dat John williams NIET de muziek doet voor dit deel van harry potter reeks?? klinkt ook heel anders, alleen op de laatste seconden hoor je nog ff gauw dat deuntje van HP![]()
jeuuuus die buikquote:Op donderdag 1 september 2005 13:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Achter de schermen
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd, boeiend die buik: mooie baan heeft die man!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:39 schreef Take_A_Picture het volgende:
Lekker boeiend die buik - toffe foto's!!!!
De premiere in Nederland is toch gewoon op 23 november. Dat is toch al lang bekend?quote:Op maandag 5 september 2005 09:46 schreef dmace het volgende:
U heeft helemaal gelijk. Boek al een flinke tijd uit trouwens, dus spoilers?
Nederlandse uitkomstdatum nog niet bekend, maar meestal een maandje na London, en die datum staat elders in dit topic.
Je bent de film opnieuw aan het lezen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben hem opnieuw aan het lezen.
Haha... als je wordt gevraagd of je boeken verfilm mogen worden, zeg je echt geen nee. Dat is als schrijver echt megacool als dat gebeurt!quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:34 schreef MeneerTim het volgende:
Ik snap nog steeds niet helemaal dat Rowling niet eerst haar HP serie heeft afgemaakt voor ze toestemming heeft gegeven voor de films. Je verpest toch een beetje de fantasie. Wellicht wilt ze nog gebruik maken van de hype. Aan de andere kant, ze had met de films ook de hype nog een paar jaar kunnen verlengen.
Ja.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:44 schreef daeri het volgende:
[..]
Je bent de film opnieuw aan het lezen?
Dat had ik bij de 3e film ook. Dus nu ben ik ook aan het twijfelen of ik het boek nog eens lees, voordat ik naar de film ga.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee ben bijna weer klaar in het boek, was veels te lang geleden dat ik die gelezen had en nu weet ik weer waarom het m'n favoriet is. Helaas had ik het eigenlijk eerder moeten doen, nou ga ik weer veels te kritisch naar de film kijken. Bij PoA had ik het boek net een week daarvoor herlezen en de film viel viés tegen toen.
* RiDo78 gaat deze zekerweten in IMAX bewonderen. 3D of niet....quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De film komt in Pathe Arena Imax te draaien..dat is geen nieuws..maar wel dat hij misschien in 3D komt te draaien!!!
Retourtje Amsterdamquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De film komt in Pathe Arena Imax te draaien..dat is geen nieuws..maar wel dat hij misschien in 3D komt te draaien!!!
http://www.imdb.com/gallery/ss/0330373/Ss/0330373/HP4D-5226r.jpg?path=gallery&path_key=0330373quote:Op donderdag 15 september 2005 15:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind Fleur wel redelijk knap, Viktor juist een botte lul qua uiterlijk...en Mad Eye Moody vind k maar vaag!
volgens mij is dat die franse vrouwelijke halfreusquote:Op donderdag 15 september 2005 17:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Coole trailer trouwens.
Alleen die halve travestiet,.
Stomme off-topic vraag, maar hoe zie je hoeveel posts er zijn geweest?quote:Op donderdag 15 september 2005 17:47 schreef MeneerTim het volgende:
Ahnee ik had een hele mooie openingspost gemaakt maar ze sluiten topiques pas bij 300 posts. Ik dacht bij 250. TE KUT.
Mooie trailer trouwens, vooral die balzaal.
Dat is inderdaad de bedoelingquote:Op donderdag 15 september 2005 18:51 schreef daeri het volgende:
[..]
volgens mij is dat die franse vrouwelijke halfreus
Ik had er zelf zoiets van gemaaktquote:Op donderdag 15 september 2005 19:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de bedoeling.
Ze praten ook in deel 6 van Harry Potter over 'the chosen one', dat is Darth Vader ook......quote:Op donderdag 15 september 2005 15:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:![]()
Alleen Voldemort is net Darth Vader zonder helm in Star Wars VI
Heb jij de Star Wars films niet gezienquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:00 schreef Koningin het volgende:
Oh, dat ziet er allemaal erg gaaf uit!!!
Ik kan alleen hier de trailer niet zien, moet ik wachten tot thuis.
[..]
Ze praten ook in deel 6 van Harry Potter over 'the chosen one', dat is Darth Vader ook......
Pfft.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:03 schreef Molluck het volgende:
Niet Anakin blijkt the Chosen One te zijn, maar Luke![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Starwars is weer een heel ander verhaal. The chosen one is een uitdrukking die wel vaker in films voorkomt. Overigens zijn we zelfs na the halfblood prince nog niet zeker wie de chosen one in Harry Potter is.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:47 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Pfft.Jawel, want....wacht...misschien maar spoileren voor zekerheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Starwars is weer een heel ander verhaal. The chosen one is een uitdrukking die wel vaker in films voorkomt. Overigens zijn we zelfs na the halfblood prince nog niet zeker wie de chosen one in Harry Potter is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of bedoel je dat het niet duidelijk is wie Voldemort nou uiteindelijk zal vermoorden, of iets anders waar ik nog niet wakker genoeg voor ben?.
Aha, en wie is die cloaked man dan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:27 schreef Take_A_Picture het volgende:
Even terugkomend op dat standbeeld op het kerkhof - nee, in het boek staat:
'The cloaked man was now conjuring tight cords around Harry, tying him from neck to ankles to the headstone.' Hij werd dus vastgebonden.
voldie?quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:28 schreef Molluck het volgende:
[..]
Aha, en wie is die cloaked man dan?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:03 schreef Molluck het volgende:
[..]
Heb jij de Star Wars films niet gezien![]()
Niet Anakin blijkt the Chosen One te zijn, maar Luke![]()
nog 13 posts meneertim en dan mag jij je OP laten zienquote:Op donderdag 15 september 2005 17:47 schreef MeneerTim het volgende:
Ahnee ik had een hele mooie openingspost gemaakt maar ze sluiten topiques pas bij 300 posts. Ik dacht bij 250. TE KUT.
Mooie trailer trouwens, vooral die balzaal.
True, maar Luke moet hem weer terug op het 'rechte pad' brengen, en hij is de enige die de lijn van Jedi voort kan zettenquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:55 schreef Koningin het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Check mijn icon en ondertitel
Praten we dan verder!!
Anakin is the Chosen One, hij vermoordt uiteindelijk the Sith Lord!!
De trailer is echt super vet!!! Kan nu echt niet meer wachten!
quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:06 schreef alwaysthebest het volgende:
weer een nieuwe trailer met nieuwe beelden.
bron
misschien een van de mirrors die hier staan wel?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:43 schreef Even het volgende:
Hier doet die link t niet...
geweldigquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:06 schreef alwaysthebest het volgende:
weer een nieuwe trailer met nieuwe beelden.
bron
Ik bedoel natuurlijk voor de ongeletterde kijkers.quote:Op zondag 18 september 2005 17:03 schreef Adelante het volgende:
dat verhaal haal je anders ook uit de boeken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |