quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:39 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja, ze konden niemand vinden die met die lelijke Daniel Radcliffe wilde zoenen (of is dat pas in deel 5?)
Maar zijn er foto's van dat meisje dan? Want op IMDB staan ze niet
edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op Google zijn zat foto's te vinden, maar ik kan er niet echt blij van worden, geef mij Emma Watson maar
En ik wil wel met daniel zoenen![]()
op imdb staat van wel...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:25 schreef MissLunatic het volgende:
Ben ook heel benieuwd hoe ze deel 4 hebben verfilmd, ik vind zelf tot nu toe deel 3 nog het beste, maar het kan natuurlijk gewoon niet aan de boeken zelf tippen!
Klopt het dat Ralph Fiennes Voldemort speelt?
Voor hem is geld geen probleem.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:51 schreef search64 het volgende:
Harry ziet er uit als een hele foute corpspik.
Nou, liever jij dan ik...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:11 schreef daeri het volgende:
[..]
[afbeelding]
En ik wil wel met daniel zoenen
Ik vind die tijdlijnen zoiezo allemaal wat vaag... ik bedoel, als Voldemort in 1926 geboren is dan is ie 79, en Hagrid zat in zijn jaar toch? dan zou die ook 79 zijn.. lijkt me allemaal wat oudquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:50 schreef dmace het volgende:
Die kerkhofscene moet nog even aan gesleuteld worden, want er waren wat problemen met het grafopschrift e.d.
[afbeelding]
Schijnt dat de data niet klopt met voldemorts leeftijd ofzo, en als het zijn vader zou moeten betreffen, dan was voldemort geboren toen z'n pa 11 jaar was.
De heer van het duister is geboren op 31 December 1926 volgens de HP-tijdlijn.
Dat is toch alleen Flamel? Dumbledore heeft niets gedaan met die steen...quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:54 schreef Dementor het volgende:
De oudste tovernaars hebben d.m.v de steen der wijzen heel lang kunnen leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen met Voldie, en dan vooral de scenes voorafgaande. En die draak zag er goed uit.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
Hoe oud werd Flamel 350 of 450 jaar? (ik heb ff geen zin om dat boek open te slaan)quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Alleen Flamel en zijn vrouw hebben die steen gebruikt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:43 schreef Woodpecker het volgende:
Hier is de internationale trailer te zien
In Emma?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:01 schreef Lod het volgende:
Ik krijg er echt zin in.....
Ja die foto wilde ik al expres niet plaatsenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:01 schreef Lod het volgende:
http://www.imdb.com/galle(...)797995_400.jpg?seq=2
hier heeft ze een Robbie Williams mond
quote:Her favorite sports are hockey, tennis and rounders.
Is ze Engels of Amerikaans? Als ze Amerikaans is dan is ze niet echt een hockeysletje want Amerikaans (veld)hockey is heel anders (doetjessport, dat wordt daar ook alleen door meisjes gespeeld)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:07 schreef Lod het volgende:
Ze kan ook in dit topic trouwens:
Hockey-Meisjes
Uit haar biografie:
[..]
Vrijwel alle acteurs uit de Harry Potter reeks zijn Engels. Voorwaarde van JKR. Ze is dus Engels en misschien doet ze wel aan icehockey!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:33 schreef Molluck het volgende:
[..]
Is ze Engels of Amerikaans? Als ze Amerikaans is dan is ze niet echt een hockeysletje want Amerikaans (veld)hockey is heel anders (doetjessport, dat wordt daar ook alleen door meisjes gespeeld)
Ik kan je zeggen dat ie met geluid nog veel vetter isquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Men, ik kijk de trailer hier zonder geluid en ik vind 'm al vet! Krijg echt super veel zin in die film!!
Ik dacht 'wtf is een robbie williams mond!'.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:01 schreef Lod het volgende:
http://www.imdb.com/galle(...)797995_400.jpg?seq=2
hier heeft ze een Robbie Williams mond
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:51 schreef Dementor het volgende:
Gister op het nieuws een heel verhaal over een Harry Potter boek geschreven door een fan.
Op het nieuws bliezen ze hoog van de toren af hoe geweldig het wel niet was en dat het gigantisch veel op J.K Rowling's schrijfstijl zou lijken.
Bij de eerste vier zinnen van hoofdstuk 1 kreeg ik al braakneigingen.
http://hoogeveen-producties.svpdata.de/boek.htm
quote:k wil graag wil laten zien dat doven ook in staat zijn om boeken te schrijven.
zou pas echt knap zijn als hij doof en blind was!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:36 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Tot ik dit boek las twijfelde ik daar niet aan hoor.
Sidder en beef!!quote:
quote:
Oh, wat prachtig. Ontroerend.quote:De volgende morgen stond Harry op, met een paar uurtjes slaap, en ging zich opfrissen in de badkamer. Harry verbaasde zich er elke keer weer over hoe primitief Dreuzels wel niet waren, in Saudi-Arabië helemaal. Maar daar stond zijn hoofd nu niet naar, zijn beklemmende gevoel was verdwenen toen hij eenmaal een besluit had genomen. Hij zou Hermelien ten huwelijk vragen, in Bristol, bij het graf van Ron. Harry wist zeker dat Ron daar zeker bij had willen zijn.
Hij deed een verspilde poging om zijn haar wat te fatsoeneren en stak zijn pony op. Hij fronste zijn wenkbrauwen en bracht zijn gezicht dichterbij de spiegel, hij grijnsde een beetje. Het was de laatste jaren al gaan vervagen, steeds onduidelijker, minder voelbaar.
Deze ochtend was het vrijwel helemaal verdwenen; Harry’s litteken.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:10 schreef Molluck het volgende:
OMG, in 2 alinea's het hele boek veraden!
Maar dit is inderdaad wel triest hoor, Voldemort dood, Ron dood en Harry gaat met Hermione trouwen
Ja in deel 6 was dat helemaal erg, maar zoiets idioots als trouwen op je 16e dat verzin je toch nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:17 schreef daeri het volgende:
[..]als JK al iets niet doet is het Harry met Hermione laten gaan, want ze schrijft Hermione en Ron al boeken lang naar elkaar toe (sinds boek 2 ofzo al).
Harry past ook veel beter bij Ginnyquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:17 schreef daeri het volgende:
[..]als JK al iets niet doet is het Harry met Hermione laten gaan, want ze schrijft Hermione en Ron al boeken lang naar elkaar toe (sinds boek 2 ofzo al).
Nee, echt, dat vond ik een van de slechtste ontwikkelingen in deel 6quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:26 schreef Koningin het volgende:
[..]
Harry past ook veel beter bij Ginny
* Dementor is het daarmee eens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:26 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nee, echt, dat vond ik een van de slechtste ontwikkelingen in deel 6![]()
Neequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:26 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nee, echt, dat vond ik een van de slechtste ontwikkelingen in deel 6![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |