Nou, ze hadden er na boek 2 gewoon als zusje van Ron moeten houden, en niet een of ander hoofdpersoon van makenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 12:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
* Dementor is het daarmee eens.
Ik vind Ginny sowieso een flut personage.
Misschien overlapt het boek 5 jaar ofzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:44 schreef Neoktheone het volgende:
Het klinkt op de één of andere manier als incest. Harry met het kleine zusje van Ron. Overigens vind ik Ron en Hermione ook niet bij elkaar passen. Zij is slim en leergierig. Hij is een domme, botte gans. Ik zie Harry en Hermione liever bij elkaar, maar ik weet dat dat er niet in zit. Maar het einde van dat zelfgeschreven boek is natuurlijk belachelijk. Op je 17de trouwen en dan ook nog vragen bij het graf van Ron...![]()
Ron en Pim had het zo gewildquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:44 schreef Neoktheone het volgende:
Op je 17de trouwen en dan ook nog vragen bij het graf van Ron...![]()
Dat ziet er niet echt spectaculair uit moet ik zeggen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 15:26 schreef MadGuy het volgende:
Een impressie van hoe Voldemort eruit zou kunnen zien in Harry Potter 4...
Ja, in het laatste stuk is het opeens 5 jaar later.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:53 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Misschien overlapt het boek 5 jaar ofzo![]()
En terecht, geen enkele man wil zijn schoonmoeder continu om hem heen hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:11 schreef Take_A_Picture het volgende:
ik weet wel dat Molly Weasley niet in de film voorkomt.
Dat is voor Harry Potter toch niet nodig?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:56 schreef dmace het volgende:
Er is alleen een teaser.
Premiere-datum is 6 November voor London en 12 November voor New York.
Reken er voor Nederland maar een maandje bij.
ken je deze al?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:56 schreef dmace het volgende:
Er is alleen een teaser.
Premiere-datum is 6 November voor London en 12 November voor New York.
Reken er voor Nederland maar een maandje bij.
Ja ik keek ook ff op imdb.com, erg jammer dat John williams de muziek niet meer doetquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:35 schreef Take_A_Picture het volgende:
Het klopt, is deze keer is het Patrick Doyle. Geen idee wie dat is, maargoed.
Die trailerquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:29 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
ken je deze al?
http://pdl.warnerbros.com(...)let_trlf2_qt_500.mov
de internationale teaser, kwam vorige week online als ik het goed heb
klopt het trouwens dat John williams NIET de muziek doet voor dit deel van harry potter reeks?? klinkt ook heel anders, alleen op de laatste seconden hoor je nog ff gauw dat deuntje van HP![]()
jeuuuus die buikquote:Op donderdag 1 september 2005 13:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Achter de schermen
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd, boeiend die buik: mooie baan heeft die man!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:39 schreef Take_A_Picture het volgende:
Lekker boeiend die buik - toffe foto's!!!!
De premiere in Nederland is toch gewoon op 23 november. Dat is toch al lang bekend?quote:Op maandag 5 september 2005 09:46 schreef dmace het volgende:
U heeft helemaal gelijk. Boek al een flinke tijd uit trouwens, dus spoilers?
Nederlandse uitkomstdatum nog niet bekend, maar meestal een maandje na London, en die datum staat elders in dit topic.
Je bent de film opnieuw aan het lezen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben hem opnieuw aan het lezen.
Haha... als je wordt gevraagd of je boeken verfilm mogen worden, zeg je echt geen nee. Dat is als schrijver echt megacool als dat gebeurt!quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:34 schreef MeneerTim het volgende:
Ik snap nog steeds niet helemaal dat Rowling niet eerst haar HP serie heeft afgemaakt voor ze toestemming heeft gegeven voor de films. Je verpest toch een beetje de fantasie. Wellicht wilt ze nog gebruik maken van de hype. Aan de andere kant, ze had met de films ook de hype nog een paar jaar kunnen verlengen.
Ja.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:44 schreef daeri het volgende:
[..]
Je bent de film opnieuw aan het lezen?
Dat had ik bij de 3e film ook. Dus nu ben ik ook aan het twijfelen of ik het boek nog eens lees, voordat ik naar de film ga.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee ben bijna weer klaar in het boek, was veels te lang geleden dat ik die gelezen had en nu weet ik weer waarom het m'n favoriet is. Helaas had ik het eigenlijk eerder moeten doen, nou ga ik weer veels te kritisch naar de film kijken. Bij PoA had ik het boek net een week daarvoor herlezen en de film viel viés tegen toen.
* RiDo78 gaat deze zekerweten in IMAX bewonderen. 3D of niet....quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De film komt in Pathe Arena Imax te draaien..dat is geen nieuws..maar wel dat hij misschien in 3D komt te draaien!!!
Retourtje Amsterdamquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De film komt in Pathe Arena Imax te draaien..dat is geen nieuws..maar wel dat hij misschien in 3D komt te draaien!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |