Klopt, maar wat naar mijn idee nog meer speelt, is dat ze de buit al binnen heeft. Toen ze de eerste delen schreef had ze geen cent te makken en moest ze wel, nu is het meer voor de lol. Maar ik vind het naar de fans toe wel jammerquote:Omdat ze het verhaal er om heen nog moet schrijven.
Plus je moet natuurlijk na gaan dat ze niet 24/7 aan het schrijven kan zijn.. ze heeft ook veel pers te woord te staan.. handtekeningen akties.. Haar kinderen haar man haar familie..
Uhm sorry hoor, maar als iemand loyaal aan haar fans is is het JK rowling wel.. anders hadden we geen boek 4,5,6,7 gehad hoor als het geld toch al binnen is.quote:Op maandag 18 juli 2005 08:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Klopt, maar wat naar mijn idee nog meer speelt, is dat ze de buit al binnen heeft. Toen ze de eerste delen schreef had ze geen cent te makken en moest ze wel, nu is het meer voor de lol. Maar ik vind het naar de fans toe wel jammer
Ik denk dat dat ook wel te maken heeft met contracten met de uitgever, ik neem aan dat die wel een soort clausule hebben dat ze de boeken hoe dan ook moet schrijven (er zal wel geen termijn zijn genoemd)quote:Op maandag 18 juli 2005 08:44 schreef tonks het volgende:
Uhm sorry hoor, maar als iemand loyaal aan haar fans is is het JK rowling wel.. anders hadden we geen boek 4,5,6,7 gehad hoor als het geld toch al binnen is.
Naar mijn idee bouwt die druk zich alleen maar op, hoe langer je wacht.... als ik al die verschillende theorieën lees over hoe het verhaal vast bedacht is, denk ik vaak 'volgens mij heeft ze daar helemaal niet op die manier over nagedacht'. Maar goed, ik kan me vergissen hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 08:45 schreef Koningin het volgende:
Ik ben wel bereid wat langer te wachten....
Trouwens, wat meen je wat voor een druk op haar schouders ligt? Om het laatste boek aan ieders verwachting te laten voldoen?
En in aanvulling op Tonks. Na de eerste delen is ook haar leven enorm verandert. Bij de eerste delen kende niemand haar en had ze meer tijd om te schrijven. Ik kan me zo voorstellen dat ze nu continu bezig is met zaken die bij het succes komen kijken zoals allerlei uitnodigingen voor recepties, lezingen etc. Ze moet/wil zich bemoeien met de films.quote:Op maandag 18 juli 2005 08:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Klopt, maar wat naar mijn idee nog meer speelt, is dat ze de buit al binnen heeft. Toen ze de eerste delen schreef had ze geen cent te makken en moest ze wel, nu is het meer voor de lol. Maar ik vind het naar de fans toe wel jammer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juli 2005 09:33 schreef daeri het volgende:
Ik vind dit boek ook wel fijn hoor..Leg uit??? En misschien kun je dat beter hier: [spoiler]Harry Potter and the Half Blood Prince spoilertopic doen om het niet te verpesten voor diegene die het nog moeten lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GNU Terry Pratchett
Mja, ik ben ook nog niet klaar met lezen.. ik wou je toevoegen aan msn, maar je hebt geen .net paspoort ofzoquote:Op maandag 18 juli 2005 09:38 schreef Lod het volgende:
[..]
Leg uit??? En misschien kun je dat beter hier: [spoiler]Harry Potter and the Half Blood Prince spoilertopic doen om het niet te verpesten voor diegene die het nog moeten lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze staan toch in een [spoiler]quote:Op maandag 18 juli 2005 09:44 schreef Adelante het volgende:
zullen we de spoilers in het spoiler topic laten? dank!
er is toch een apart [spoiler]topicquote:
daar kiezen zij dus bewust voor. wanneer je dan ook hier spoilertags gaat gebruiken is het effect een beetje weg, niet? en nu weer ontopic..quote:Op maandag 18 juli 2005 09:51 schreef tonks het volgende:
Waarom sommige mensen niet in komen tot ze het boek uit hebben.
Over 2 jaarquote:Op maandag 18 juli 2005 09:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
daar kiezen zij dus bewust voor. wanneer je dan ook hier spoilertags gaat gebruiken is het effect een beetje weg, niet? en nu weer ontopic..
wanneer is boek 7 gepland?
quote:Op maandag 18 juli 2005 09:44 schreef tonks het volgende:Ik vind jou ook erg liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
geplant? moet zoiets groeien dan?quote:
November toch?quote:Op maandag 18 juli 2005 09:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
geplant? moet zoiets groeien dan?![]()
december komt deel 4 uit als film...
19 November Jawol!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |