Het is niet te hopen, van mij mag het best een lange zit worden van 4 uurquote:Op maandag 13 juni 2005 21:32 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik ben benieuwd naar deel 4, ze gingen deel 4 toch in twee delen maken van ieder twee uur
en bij deel 7 een week?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:54 schreef RiDo78 het volgende:
Ja echt wel
of een HP weekeind waarin alle delen vertoond worden (bij voorkeur in IMAX)
Prima planningquote:Op maandag 13 juni 2005 22:20 schreef RiDo78 het volgende:
Nee past in een weekeindje:
HP 1: 152 Min
HP 2: 162 min
HP 3: 141 min
HP 4: 150 min
Deze delen zijn in totaal 605 minuten, dus zeg 10 uur bezig. Dat is dag 1
En dan heb je dag 2 nog voor de rest...
Zeker wel... 150 minuten is te weinig voor dit omvangrijke boek. Voor deel 5 mogen ze dan wel een uur of 5 uittrekkenquote:
Idd, je kunt zulke dikke boeken niet in zo weinig tijd doen.. lukt gewoon niet...quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:14 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Zeker wel... 150 minuten is te weinig voor dit omvangrijke boek. Voor deel 5 mogen ze dan wel een uur of 5 uittrekken![]()
bron: http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/film/4095536.stmquote:Potter star takes Australian role
Harry Potter star Daniel Radcliffe will play an Australian orphan in his first major film project outside the series.
The 15-year-old will appear in December Boys, which tells the story of four orphans growing up in 1960s Australia.
Based on the novel by Michael Noonan, the film will be directed by Rod Hardy, whose credits include such TV shows as Neighbours and Prisoner Cell Block H.
Filming begins in Australia in November - shortly after the fourth Harry Potter film, Goblet of Fire, opens worldwide.
JK Rowling's sixth Potter book, Harry Potter and the Half-Blood Prince, is published on 16 July.
Tension
In December Boys, Radcliffe will play one of four orphans who leave their orphanage for a holiday by the sea.
A rumour about two local residents possibly adopting one of them causes tension to rise.
Radcliffe made his debut as the schoolboy wizard in 2001's Harry Potter and the Philosopher's Stone.
He subsequently appeared in the next two instalments, 2002's Chamber of Secrets and 2004's Prisoner of Azkaban, and is signed up to appear in the fifth, 2007's Order of the Phoenix.
He has also appeared in spy drama The Tailor of Panama and the BBC's 1999 adaptation of David Copperfield.
Ik had uit de boeken een heel ander beeld van Mad Eye... Al moet ik zeggen dat deze persoon er wel als de beschreven mad eye uitziet. Toch had ik hem ouder en warriger in gedachtenquote:Op maandag 1 augustus 2005 23:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
Cho Chang - Katie Leung
ziet er leuk uit![]()
[afbeelding]
Mad eye moody - Brendan Gleeson
Ben bang dat hij voor de rest van zijn leven Harry Potter zal blijven, hoop toch voor hem dat het hem lukt om daar onderuit te komen.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:17 schreef RiDo78 het volgende:
Daniel Radcliffe krijgt een bijbaantje:
[..]
bron: http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/film/4095536.stm
voor het geld had ik m'n hele leven wel harry potter willen zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:41 schreef Lod het volgende:
Ben bang dat hij voor de rest van zijn leven Harry Potter zal blijven, hoop toch voor hem dat het hem lukt om daar onderuit te komen.
Cho is goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:46 schreef tonks het volgende:
fotodump
Crouchquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:50 schreef Adelante het volgende:
Fleur
en wie is die man die verdacht veel op hitler lijkt?
Bonnie Wrightquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:50 schreef Lod het volgende:
[..]
Cho is goed![]()
Crouch doet me heel erg denken aan een bepaald figuur, is dat ook zo beschreven in de boeken?
Hoe het de actrice die Ginny speelt eigenlijk? Ben wel benieuwd hoe die zich ontwikkeld heeft.
Goede cast als ik die foto bekijk... Als ze ook zo wit is met dat zwarte haar, precies, zoals ik het me voorstelde!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:01 schreef tonks het volgende:
Schijnt trouwens dat :
[afbeelding]
Bellatrix Lestrange gaat spelen in de vijfde film
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:01 schreef tonks het volgende:
Schijnt trouwens dat :
[afbeelding]
Bellatrix Lestrange gaat spelen in de vijfde film
Plaatje doet het prima bij mij. Heb eerst de URL gekopieerd en nu pakt ie m in het forum ook gewoon. Maar waarom zo boos?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:44 schreef Lod het volgende:
[..]
het plaatje doet het niet, ook niet als ik de url kopieer.
En volgens je signature moet ik nog 108 dagen wachten op de half-bloed prins. Maar die heb ik al![]()
![]()
edit: oh, zal wel de NL versie zijn![]()
Crouch ziet er te veel als Hitler uit, dat vind ik jammer. Maar ook van Karkarov had ik een ander beeld. Maar op deze manier vind ik hem wel goed. Past wel bij zijn naam.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Barty Crouch is echt totaal niet wat ik in mijn hoofd had
Karkarov trouwens wel:
[afbeelding]
[afbeelding]
bron: the-leaky-cauldron.org
Het is niet de meest charmante foto neequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:18 schreef Dementor het volgende:
We leren ook gelijk liplezen op deze foto
[afbeelding]
Maar ze is wel mooiquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:50 schreef Lod het volgende:
[..]
Het is niet de meest charmante foto nee
Stom zwempakquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:50 schreef Lod het volgende:
[..]
Het is niet de meest charmante foto nee
Zien er tof uit die eerste beelden. Ik vond deel 3 ook erg mooi verfilmd. Vanaf dat deel werden de boeken ook steeds interessanter, dus ik kijk erg uit naar de komende films.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:46 schreef alwaysthebest het volgende:
aardig filmpje
soort van trailer![]()
Wow! Ik denk dat mijn favoriete HP boek ook mijn favoriete HP film gaat worden!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 02:46 schreef alwaysthebest het volgende:
aardig filmpje
soort van trailer![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:44 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wow! Ik denk dat mijn favoriete HP boek ook mijn favoriete HP film gaat worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |