http://www.imdb.com/gallery/ss/0330373/Ss/0330373/HP4D-5226r.jpg?path=gallery&path_key=0330373quote:Op donderdag 15 september 2005 15:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind Fleur wel redelijk knap, Viktor juist een botte lul qua uiterlijk...en Mad Eye Moody vind k maar vaag!
volgens mij is dat die franse vrouwelijke halfreusquote:Op donderdag 15 september 2005 17:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Coole trailer trouwens.
Alleen die halve travestiet,.
Stomme off-topic vraag, maar hoe zie je hoeveel posts er zijn geweest?quote:Op donderdag 15 september 2005 17:47 schreef MeneerTim het volgende:
Ahnee ik had een hele mooie openingspost gemaakt maar ze sluiten topiques pas bij 300 posts. Ik dacht bij 250. TE KUT.
Mooie trailer trouwens, vooral die balzaal.
Dat is inderdaad de bedoelingquote:Op donderdag 15 september 2005 18:51 schreef daeri het volgende:
[..]
volgens mij is dat die franse vrouwelijke halfreus
Ik had er zelf zoiets van gemaaktquote:Op donderdag 15 september 2005 19:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de bedoeling.
Ze praten ook in deel 6 van Harry Potter over 'the chosen one', dat is Darth Vader ook......quote:Op donderdag 15 september 2005 15:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:![]()
Alleen Voldemort is net Darth Vader zonder helm in Star Wars VI
Heb jij de Star Wars films niet gezienquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:00 schreef Koningin het volgende:
Oh, dat ziet er allemaal erg gaaf uit!!!
Ik kan alleen hier de trailer niet zien, moet ik wachten tot thuis.
[..]
Ze praten ook in deel 6 van Harry Potter over 'the chosen one', dat is Darth Vader ook......
Pfft.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:03 schreef Molluck het volgende:
Niet Anakin blijkt the Chosen One te zijn, maar Luke![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Starwars is weer een heel ander verhaal. The chosen one is een uitdrukking die wel vaker in films voorkomt. Overigens zijn we zelfs na the halfblood prince nog niet zeker wie de chosen one in Harry Potter is.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:47 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Pfft.Jawel, want....wacht...misschien maar spoileren voor zekerheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Starwars is weer een heel ander verhaal. The chosen one is een uitdrukking die wel vaker in films voorkomt. Overigens zijn we zelfs na the halfblood prince nog niet zeker wie de chosen one in Harry Potter is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of bedoel je dat het niet duidelijk is wie Voldemort nou uiteindelijk zal vermoorden, of iets anders waar ik nog niet wakker genoeg voor ben?.
Aha, en wie is die cloaked man dan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:27 schreef Take_A_Picture het volgende:
Even terugkomend op dat standbeeld op het kerkhof - nee, in het boek staat:
'The cloaked man was now conjuring tight cords around Harry, tying him from neck to ankles to the headstone.' Hij werd dus vastgebonden.
voldie?quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:28 schreef Molluck het volgende:
[..]
Aha, en wie is die cloaked man dan?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:03 schreef Molluck het volgende:
[..]
Heb jij de Star Wars films niet gezien![]()
Niet Anakin blijkt the Chosen One te zijn, maar Luke![]()
nog 13 posts meneertim en dan mag jij je OP laten zienquote:Op donderdag 15 september 2005 17:47 schreef MeneerTim het volgende:
Ahnee ik had een hele mooie openingspost gemaakt maar ze sluiten topiques pas bij 300 posts. Ik dacht bij 250. TE KUT.
Mooie trailer trouwens, vooral die balzaal.
True, maar Luke moet hem weer terug op het 'rechte pad' brengen, en hij is de enige die de lijn van Jedi voort kan zettenquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:55 schreef Koningin het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Check mijn icon en ondertitel
Praten we dan verder!!
Anakin is the Chosen One, hij vermoordt uiteindelijk the Sith Lord!!
De trailer is echt super vet!!! Kan nu echt niet meer wachten!
quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:06 schreef alwaysthebest het volgende:
weer een nieuwe trailer met nieuwe beelden.
bron
misschien een van de mirrors die hier staan wel?quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:43 schreef Even het volgende:
Hier doet die link t niet...
geweldigquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:06 schreef alwaysthebest het volgende:
weer een nieuwe trailer met nieuwe beelden.
bron
Ik bedoel natuurlijk voor de ongeletterde kijkers.quote:Op zondag 18 september 2005 17:03 schreef Adelante het volgende:
dat verhaal haal je anders ook uit de boeken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |