gefeliciteerd met je stageverslagquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:21 schreef IJlien het volgende:
Haai
hopquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:21 schreef Ballicious het volgende:
FOPO
Ik wilde weten of je er nog was. Ja dus.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:21 schreef Megter het volgende:
Ja Bal?
Maar heb jij Yvo gesproken?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:22 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Helemaal te gek niet meer normaal integer buitengewoon proportioneel onwijs relaxt
Sure, deeltje was bijna vol he!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:22 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ik wilde weten of je er nog was. Ja dus.![]()
ik vind het gewoon buitengewoon enerverendquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:22 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Helemaal te gek niet meer normaal integer buitengewoon proportioneel onwijs relaxt
Lekker positiefquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:23 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ik vind het gewoon buitengewoon enerverend![]()
ehhquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:24 schreef DracoAkaIk het volgende:
Hoe heet het overige vlees aan een kut ?
Ja, ik sprak daar gister Peter Kelder ook nogquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:23 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ja in de Rozenboom samen met Helen Helmink en Daniel Daniel.
bijzaakquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:24 schreef DracoAkaIk het volgende:
Hoe heet het overige vlees aan een kut ?
egypte bij de EUquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:23 schreef Blinker het volgende:
Maandag 23 Mei:
VVD man Gerrit Zalm, de bekende zoon van de kolenboer, wou het wel van de daken schreeuwen: "Stem voor de nieuwe Europese Grondwet". Maar eerst en vooral werd nog één keer de discussie rond de dure euro aangezwengeld. Jan Paparazzi bleef zich hardnekkig voordoen als gedegen tegenstander van de nieuwe wet. Gerrit deed daarop een verwoede poging Jan over te halen. En zoiets is niet eenvoudig. Zo droeg Jan het het tegenwoordig sterk georienteerde oost-europese songfestival aan als goede reden om tegen te gaan stemmen. "Nog even en Egypte hoort bij de EU. En dan ben ik vertrokken!" (fragment Gerrt Zalm versus Jan Paparazzi, 10min).
Klinkt leuk
Robert en Laura waren er ook, maar had jij Joop nog gesproken danquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:24 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ja, ik sprak daar gister Peter Kelder ook nog![]()
Wat heb jij Joop gesproken?! Waar?! Wanneer? Met Joop!?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:25 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Robert en Laura waren er ook, maar had jij Joop nog gesproken dan
Hoe gaat het met hem zeg hem even dat ie de groeten krijgt van Ivo! En dat we snel weer overleg hebben over een paar nieuwe formatjes.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:25 schreef Blinker het volgende:
[..]
Wat heb jij Joop gesproken?! Waar?! Wanneer? Met Joop!?
Trek je dan wel zo'n burka over je kop?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:27 schreef Fisher het volgende:
hoe zou mijn leven zijn als moslim?
Onderdrukt!!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:27 schreef Fisher het volgende:
hoe zou mijn leven zijn als moslim?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:26 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Hoe gaat het met hem zeg hem even dat ie de groeten krijgt van Ivo! En dat we snel weer overleg hebben over een paar nieuwe formatjes.
nah, zit eerder te denken aan hoe ik mijzelf van kant ga makenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Trek je dan wel zo'n burka over je kop?![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:28 schreef Fisher het volgende:
[..]
nah, zit eerder te denken aan hoe ik mijzelf van kant ga maken
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:29 schreef Ballicious het volgende:
Waarom zingen vrouwen altijd mee met de radio? Hebben ze zelf niet door dat het van geen meter klinkt. En iedereen zichzelf er kapot aan ergert. Godverdomme, trut hou die schrale scheur van je dicht.
maar toch beter als een tweaker die mee zit te zingen en de tekst niet kentquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:29 schreef Ballicious het volgende:
Waarom zingen vrouwen altijd mee met de radio? Hebben ze zelf niet door dat het van geen meter klinkt. En iedereen zichzelf er kapot aan ergert. Godverdomme, trut hou die schrale scheur van je dicht.
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:30 schreef Ballicious het volgende:
In dit geval gaat het om het vrouwelijk persoon dat tegenover me zit.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:30 schreef Fisher het volgende:
[..]
maar toch beter als een tweaker die mee zit te zingen en de tekst niet kent
duh..quote:
Wat wordt ik weer gelukkig van mijn eigen kamerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:30 schreef Fisher het volgende:
[..]
maar toch beter als een tweaker die mee zit te zingen en de tekst niet kent
maak het d'r duidelijk dat je er niet van gediend bentquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:30 schreef Ballicious het volgende:
In dit geval gaat het om het vrouwelijk persoon dat tegenover me zit.
schoppenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:30 schreef Fisher het volgende:
[..]
maak het d'r duidelijk dat je er niet van gediend bent
Als ie dat maar niet op dezelfde manier doet als ie niet hier deedquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:30 schreef Fisher het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:30 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuwe willen van de 3 geen 4 maken he
![]()
de enige die bij ons meezingt ben ikquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat wordt ik weer gelukkig van mijn eigen kamer![]()
Heb jij een eigen kamer??quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
welquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:30 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuwe willen van de 3 geen 4 maken he
![]()
en de rest heeft last van plaatsvervangende schaamtequote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
de enige die bij ons meezingt ben ik
me is jalous, zo begon hij laatst the bohemian raphsody of hoe je 't ook mag spellen mee te bleren.. tering hèquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De laatste tijd luister ik alleen maar MP3's van de sitequote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:30 schreef IJlien het volgende:
[..]
duh..is mn kenteken al voorbijgekomen?
Heb geen radio hier![]()
wel mp3 speler..die ga ik even opzetten.. is reinout er nu dan??
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
en de rest heeft last van plaatsvervangende schaamte
Heb ik ook gedaan. Stelde ze niet zo op prijs.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:30 schreef Fisher het volgende:
[..]
heb jij IJ-LI-31 ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:30 schreef IJlien het volgende:
[..]
Heb geen radio hier![]()
Ik heb ook mannelijke collegas die meezingenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:29 schreef Ballicious het volgende:
welnee, ik ben net borisquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
en de rest heeft last van plaatsvervangende schaamte
Reinout zit bij Gilles de la Tourette in de Rozemboom.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:30 schreef IJlien het volgende:
[..]
Heb geen radio hier![]()
ik ga vanavond naar mn bedquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:32 schreef goddess-in-heaven het volgende:
gaan er nog mensen vanavond naar destiny's child?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gelukkig hebben de meeste glaszetters 24 uurs service
begin eindelijk een beetje op dreef te rakenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:34 schreef Fisher het volgende:
[..]
jitz is weer lekker bezig
alleen die blikken mijn kant op
jaa, top ideequote:
Hahahahhahaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:33 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Reinout zit bij Gilles de la Tourette in de Rozemboom.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gelukkig hebben de meeste glaszetters 24 uurs service
mooi tochquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
begin eindelijk een beetje op dreef te raken
toppiejoppiequote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
begin eindelijk een beetje op dreef te raken
nee, je gaat de hele nacht mtp'enquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
jaa, top idee
maar dan komt nu de hamvraag, zal ik ook slapen?
slaap je slecht?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
jaa, top idee
maar dan komt nu de hamvraag, zal ik ook slapen?
JAJA IJLEIN HET IS OOOOOOOOOOOOOOOOONGELOOFLIJK MAAR WAAR JIJ BENT DE WINNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR JIJ WINT DIE FANTASTISCHE 50000 EURO WAARMEE JE ONTZETTEND VEEL LEUKE DINGEN KAN DOEN.quote:
STRAKS BIJ JENSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:36 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
JAJA IJLEIN HET IS OOOOOOOOOOOOOOOOONGELOOFLIJK MAAR WAAR JIJ BENT DE WINNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR JIJ WINT DIE FANTASTISCHE 50000 EURO WAARMEE JE ONTZETTEND VEEL LEUKE DINGEN KAN DOEN.
EN WIE MAAKT DIT ALLEMAAL MOGELIJK?(aldus Jan)
zoveel poep heb ik nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Er zijn weinig mensen die dat vol kunnen houden...
vroeger... toen 'sliep' je met 25 mensen op een hooizolderquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:37 schreef jitzzzze het volgende:
Iedereen gaat maar alleen slapen, vroegah, toen ging dat heel anders
Weet ik niet, heb er geen ervaring inquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Er zijn weinig mensen die dat vol kunnen houden...
welk lied?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:37 schreef Ballicious het volgende:
Als ze nu mee gaat zingen dan breekt hier de hel los. Aarghh
hehequote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:37 schreef Blinker het volgende:
[..]
STRAKS BIJ JENSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!
en toen heb je t gelijk genoteerd?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ze heeft het namelijk vorige week al een keer gezegd
Vakantie is de hobbel in de weg die carriere heet.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:37 schreef Blinker het volgende:
[..]
STRAKS BIJ JENSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!
maar waarom heb je het onthouden? precies, omdat je eenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ze heeft het namelijk vorige week al een keer gezegd
Bedenk goed wat je met je laatste rolo doetquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
geheugen als een olifant![]()
Wel zeer selectief, dat moet ik wel toegeven
HAHAHAHAHA!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:38 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Vakantie is de hobbel in de weg die carriere heet.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
geheugen als een olifant![]()
Wel zeer selectief, dat moet ik wel toegeven
Die had ik gister nog gelezen op internetquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:39 schreef Woldo het volgende:
Hiero op mijn stage staat alleen maar 3FM aan.. kwil yorin! Super mooi man!
Froger kicks ass too
"Was ik laatste in de bolle Jan, hoorde ik deze:
Waarom eten paarden geen augurken?
Omdat hun kop niet in het potje past!"
Preciesquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:39 schreef Megter het volgende:
[..]
Bedenk goed wat je met je laatste rolo doet
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:39 schreef Woldo het volgende:
Froger kicks ass too
Omdat hun kop niet in het potje past!"
die hoorde ik gisteren op de radioquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:40 schreef Megter het volgende:
[..]
Die had ik gister nog gelezen op internet![]()
Ken je die mop van Leo Lijstenmaker.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:39 schreef Woldo het volgende:
Froger kicks ass too
Omdat hun kop niet in hun potje past!"
Komt uit Jensen met Rene Froger. Al een week oud ofzo denk ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:40 schreef Megter het volgende:
[..]
Die had ik gister nog gelezen op internet![]()
PIEPIEPIEEEEEEEEquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:39 schreef IJlien het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA!!
Geweldig die oppepstukjes
♫ dit is de trohhos♫
Ik ga de maandag speech nog even luisteren ter motivatiequote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:38 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Vakantie is de hobbel in de weg die carriere heet.
nog 2 uur en 19min... zou hij deze soap overleven?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:40 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik nog 80min.. en ben al vanaf 7uur aan t werk![]()
Plas jij in cijfers?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:40 schreef Ballicious het volgende:
Echt een schraal nummer nu op urine
Die was gister goed, lekker hardcorequote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik verheug me al op de beukplaat van slamfm
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ken je die mop van jitzzzze die aan het werk ging op z'n stage?
Jaaaaa, dat was toen z'n stagebegeleider kwam vertellen dat ie 's met z'n luie reet aan het werk moest!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ken je die mop van jitzzzze die aan het werk ging op z'n stage?
met pijn en moeitequote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:41 schreef Fisher het volgende:
[..]
nog 2 uur en 19min... zou hij deze soap overleven?
KOM OP NU MET DAT MUZIKJE, ZO KAN IK ME NIET POSITIONEREN!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:41 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik ga de maandag speech nog even luisteren ter motivatie
ik hoop dat ie weer lekker hard wordtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:41 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Die was gister goed, lekker hardcore
je kan de tv niet aanzetten en dat nummer is opquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
it's just one thing that's got me trippin'
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:39 schreef IJlien het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA!!
Geweldig die oppepstukjes
♫ dit is de trohhos♫
Nee, hij ging nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:42 schreef Megter het volgende:
[..]
Jaaaaa, dat was toen z'n stagebegeleider kwam vertellen dat ie 's met z'n luie reet aan het werk moest!
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik hoop dat ie weer lekker hard wordtvinden ze op kantoor niet leuk
Start de tros tune maar vast! tutududududu welkom bij de trosquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:41 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik ga de maandag speech nog even luisteren ter motivatie
dat nummer wil je niet live horenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je kan de tv niet aanzetten en dat nummer is op
soms he, vraag ik me af of je sommige woorden zelf opzoekt....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:42 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
KOM OP NU MET DAT MUZIKJE, ZO KAN IK ME NIET POSITIONEREN!
http://www.moeilijkewoorden.nlquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:43 schreef Megter het volgende:
[..]
soms he, vraag ik me af of je sommige woorden zelf opzoekt....
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:42 schreef Megter het volgende:
[..]
Jaaaaa, dat was toen z'n stagebegeleider kwam vertellen dat ie 's met z'n luie reet aan het werk moest!
dat lijkt me geen prettige ervaring nee...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat nummer wil je niet live horen
Schralequote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:43 schreef Megter het volgende:
[..]
http://www.hoejatikmoeilijkewoordenvanandere.nlquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:43 schreef Megter het volgende:
[..]
Als jij jezelf nu eens af ging vragen waarom je altijd zo'n commentaar moet leveren op anderen dan kun je misschien van dit irritante mankement afkomen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:43 schreef Megter het volgende:
[..]
of heeft medelijden met jequote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:44 schreef snellejelle het volgende:
♪ what doesn't kill you makes you stronger ♪
Dat topic is geweldigquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:45 schreef Megter het volgende:
Briljante opmerkingen
Check ook de rest van de topic!
Dat van die code, ik zie het echt helemaal voor me!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat topic is geweldig![]()
Net als die 'Lompe opmerkingen van je pa'
Juist, die heb ik ook gevolgdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat topic is geweldig![]()
Net als die 'Lompe opmerkingen van je pa'
Is eigenlijk het proberen wel waardquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:46 schreef Megter het volgende:
[..]
Dat van die code, ik zie het echt helemaal voor me!!
die les Fransquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:46 schreef Megter het volgende:
[..]
Dat van die code, ik zie het echt helemaal voor me!!
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:45 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Als jij jezelf nu eens af ging vragen waarom je altijd zo'n commentaar moet leveren op anderen dan kun je misschien van dit irritante mankement afkomen.
Bij mij ookquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bij ons op school waarderen ze dat wel hoor
Het zal me een worst wezen wat je typtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat lijkt me geen prettige ervaring nee...
tering hè, lig dubbelquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:45 schreef Megter het volgende:
Briljante opmerkingen
Check ook de rest van de topic!
Dat gevoel ken ik sinds ik op stage hier benquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
Kennen jullie dat gevoel, dat je wel verder wilt werken. Maar je moet wachten op reactie van iemand en dus in feite niets kan doen?
0900-glaszetterquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:49 schreef snellejelle het volgende:
nu gana mijn collega's ineens zingen...
aha, dan ben ik dus toch niet de enigequote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:50 schreef Megter het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik sinds ik op stage hier ben![]()
schraal voor jequote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:49 schreef snellejelle het volgende:
nu gana mijn collega's ineens zingen...
schraalquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:50 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Voor jou, in dit geval wel. En bij de hier opvolgende gevallen ook.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:51 schreef Megter het volgende:
Uit die topic:
Ook nog eens op een personeelsfeest. iedereen mocht een introducé meenemen. Dus een collega had zijn vrouw meegenomen... en die was vrij groot en rond zeg maar. Ik stond bij een andere collega, die zich bijna verslikte in zijn bier toen ik heel spontaan (in de richting van de collega met vrouw knikkend) zei: 'je mocht toch maar 1 introducé meenemen?'
Is al oud topic, echt geweldig is ´tie ja, destijds was er ook een vergelijkbaar topic met opmerkingen van je vader/moeder en meest stomme opmerkingen...quote:
dat schuurt zo fijnquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:51 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
jij vind schraal wel lekker volgens mij he?
Absoluut niet....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
aha, dan ben ik dus toch niet de enige
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:51 schreef Megter het volgende:
Uit die topic:
Ook nog eens op een personeelsfeest. iedereen mocht een introducé meenemen. Dus een collega had zijn vrouw meegenomen... en die was vrij groot en rond zeg maar. Ik stond bij een andere collega, die zich bijna verslikte in zijn bier toen ik heel spontaan (in de richting van de collega met vrouw knikkend) zei: 'je mocht toch maar 1 introducé meenemen?'
Ja, is al oud topic, ik moest zoeken in MAT list om 'm te kunnen vinden....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:52 schreef Vigile het volgende:
[..]
Is al oud topic, echt geweldig is ´tie ja, destijds was er ook een vergelijkbaar topic met opmerkingen van je vader/moeder en meest stomme opmerkingen...![]()
3quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:52 schreef Megter het volgende:
[..]
Absoluut niet....
Hierna nog maar 6 dagen!!!!![]()
nog 5,5 weekquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:52 schreef Megter het volgende:
[..]
Absoluut niet....
Hierna nog maar 6 dagen!!!!![]()
Schralequote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:50 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Voor jou, in dit geval wel. En bij de hier opvolgende gevallen ook.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:54 schreef Megter het volgende:
Een vriend van me had een tijd geleden verkering, en toen hadden we het in de kroeg over zijn vriendin.
Hij zo: "Pijpen kan ze niet, maar hij word er wel lekker schoon van"
hoef je m niet meer te wassenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:54 schreef Megter het volgende:
Een vriend van me had een tijd geleden verkering, en toen hadden we het in de kroeg over zijn vriendin.
Hij zo: "------ kan ze niet, maar hij word er wel lekker schoon van"
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:54 schreef Megter het volgende:
Hij zo: "Pijpen kan ze niet, maar hij wordt er wel lekker schoon van"
jaja ik had em al gezienquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:55 schreef jitzzzze het volgende:
waarom trekken gabbers altijd rare bekken?
doebelquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:55 schreef jitzzzze het volgende:
waarom trekken gabbers altijd rare bekken?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:57 schreef Megter het volgende:
Tijdens toets Geschiedenis.
Leraar: waar is Eric?
Leerling: ik weet niet, meneer.
*telefoon van leerling gaat*
Leerling: 'ja wat? Oh hoi Eric.'
Leraar: paas die telefoon eens hier?
*telefoon gaat naar leraar, op speaker*
Leraar: hoi Eric, waar ben je?
Eric: (niet door dat ie met leraar praat) Jah ik ga niet naar school man, fock die toets, ik ga ff drugs halen en een joint roken.
daar moet je bij zijn geweest denk ikquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:57 schreef Megter het volgende:
Eric: (niet door dat ie met leraar praat) Jah ik ga niet naar school man, fock die toets, ik ga ff drugs halen en een joint roken.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:57 schreef Megter het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:59 schreef DracoAkaIk het volgende:
ik kap ermee voor vandaag
wat werken... doei dushi's tot morgen
bana ehh laatmaarquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik trek graag oude koeien uit de sloot![]()
hojjequote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:59 schreef DracoAkaIk het volgende:
latra swaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:59 schreef DracoAkaIk het volgende:
Tabee ole olequote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:59 schreef DracoAkaIk het volgende:
gekke dingen? wie doet nou zoiets?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:00 schreef IJlien het volgende:
hoi hoi weer terug.. ts ben er even niet en t gaat gelijk weer over gekke dingen
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:00 schreef IJlien het volgende:
hoi hoi weer terug.. ts ben er even niet en t gaat gelijk weer over gekke dingen
ales goedquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:00 schreef IJlien het volgende:
ja sorry, we zullen ons gedragen...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:00 schreef IJlien het volgende:
ik weet het.. wie houd er mij in de hand?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En vooral jij, jij bent echt de ergste van ons allemaal![]()
Neeeequote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:02 schreef Ballicious het volgende:
Lapo?
Ik niet, dan ben ik m meteen kwijtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:02 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik weet het.. wie houd er mij in de hand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |