http://www.hoejatikmoeilijkewoordenvanandere.nlquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:43 schreef Megter het volgende:
[..]
soms he, vraag ik me af of je sommige woorden zelf opzoekt....
Als jij jezelf nu eens af ging vragen waarom je altijd zo'n commentaar moet leveren op anderen dan kun je misschien van dit irritante mankement afkomen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:43 schreef Megter het volgende:
[..]
soms he, vraag ik me af of je sommige woorden zelf opzoekt....
of heeft medelijden met jequote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:44 schreef snellejelle het volgende:
♪ what doesn't kill you makes you stronger ♪
Dat topic is geweldigquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:45 schreef Megter het volgende:
Briljante opmerkingen
Check ook de rest van de topic!
Dat van die code, ik zie het echt helemaal voor me!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat topic is geweldig![]()
Net als die 'Lompe opmerkingen van je pa'
Juist, die heb ik ook gevolgdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat topic is geweldig![]()
Net als die 'Lompe opmerkingen van je pa'
Is eigenlijk het proberen wel waardquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:46 schreef Megter het volgende:
[..]
Dat van die code, ik zie het echt helemaal voor me!!
die les Fransquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:46 schreef Megter het volgende:
[..]
Dat van die code, ik zie het echt helemaal voor me!!
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:45 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Als jij jezelf nu eens af ging vragen waarom je altijd zo'n commentaar moet leveren op anderen dan kun je misschien van dit irritante mankement afkomen.
Bij mij ookquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bij ons op school waarderen ze dat wel hoor
Het zal me een worst wezen wat je typtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat lijkt me geen prettige ervaring nee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |