maar toch beter als een tweaker die mee zit te zingen en de tekst niet kentquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:29 schreef Ballicious het volgende:
Waarom zingen vrouwen altijd mee met de radio? Hebben ze zelf niet door dat het van geen meter klinkt. En iedereen zichzelf er kapot aan ergert. Godverdomme, trut hou die schrale scheur van je dicht.
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:30 schreef Ballicious het volgende:
In dit geval gaat het om het vrouwelijk persoon dat tegenover me zit.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:30 schreef Fisher het volgende:
[..]
maar toch beter als een tweaker die mee zit te zingen en de tekst niet kent
duh..quote:
Wat wordt ik weer gelukkig van mijn eigen kamerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:30 schreef Fisher het volgende:
[..]
maar toch beter als een tweaker die mee zit te zingen en de tekst niet kent
maak het d'r duidelijk dat je er niet van gediend bentquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:30 schreef Ballicious het volgende:
In dit geval gaat het om het vrouwelijk persoon dat tegenover me zit.
schoppenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:30 schreef Fisher het volgende:
[..]
maak het d'r duidelijk dat je er niet van gediend bent
Als ie dat maar niet op dezelfde manier doet als ie niet hier deedquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:30 schreef Fisher het volgende:
[..]
maak het d'r duidelijk dat je er niet van gediend bent
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:30 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuwe willen van de 3 geen 4 maken he
![]()
de enige die bij ons meezingt ben ikquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat wordt ik weer gelukkig van mijn eigen kamer![]()
Heb jij een eigen kamer??quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
welquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:30 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuwe willen van de 3 geen 4 maken he
![]()
en de rest heeft last van plaatsvervangende schaamtequote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
de enige die bij ons meezingt ben ik
me is jalous, zo begon hij laatst the bohemian raphsody of hoe je 't ook mag spellen mee te bleren.. tering hèquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De laatste tijd luister ik alleen maar MP3's van de sitequote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:30 schreef IJlien het volgende:
[..]
duh..is mn kenteken al voorbijgekomen?
Heb geen radio hier![]()
wel mp3 speler..die ga ik even opzetten.. is reinout er nu dan??
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
en de rest heeft last van plaatsvervangende schaamte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |