tering hè, lig dubbelquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:45 schreef Megter het volgende:
Briljante opmerkingen
Check ook de rest van de topic!
Dat gevoel ken ik sinds ik op stage hier benquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
Kennen jullie dat gevoel, dat je wel verder wilt werken. Maar je moet wachten op reactie van iemand en dus in feite niets kan doen?
0900-glaszetterquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:49 schreef snellejelle het volgende:
nu gana mijn collega's ineens zingen...
aha, dan ben ik dus toch niet de enigequote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:50 schreef Megter het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik sinds ik op stage hier ben![]()
schraal voor jequote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:49 schreef snellejelle het volgende:
nu gana mijn collega's ineens zingen...
schraalquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:50 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Voor jou, in dit geval wel. En bij de hier opvolgende gevallen ook.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:51 schreef Megter het volgende:
Uit die topic:
Ook nog eens op een personeelsfeest. iedereen mocht een introducé meenemen. Dus een collega had zijn vrouw meegenomen... en die was vrij groot en rond zeg maar. Ik stond bij een andere collega, die zich bijna verslikte in zijn bier toen ik heel spontaan (in de richting van de collega met vrouw knikkend) zei: 'je mocht toch maar 1 introducé meenemen?'
Is al oud topic, echt geweldig is ´tie ja, destijds was er ook een vergelijkbaar topic met opmerkingen van je vader/moeder en meest stomme opmerkingen...quote:
dat schuurt zo fijnquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:51 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
jij vind schraal wel lekker volgens mij he?
Absoluut niet....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
aha, dan ben ik dus toch niet de enige
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:51 schreef Megter het volgende:
Uit die topic:
Ook nog eens op een personeelsfeest. iedereen mocht een introducé meenemen. Dus een collega had zijn vrouw meegenomen... en die was vrij groot en rond zeg maar. Ik stond bij een andere collega, die zich bijna verslikte in zijn bier toen ik heel spontaan (in de richting van de collega met vrouw knikkend) zei: 'je mocht toch maar 1 introducé meenemen?'
Ja, is al oud topic, ik moest zoeken in MAT list om 'm te kunnen vinden....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:52 schreef Vigile het volgende:
[..]
Is al oud topic, echt geweldig is ´tie ja, destijds was er ook een vergelijkbaar topic met opmerkingen van je vader/moeder en meest stomme opmerkingen...![]()
3quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:52 schreef Megter het volgende:
[..]
Absoluut niet....
Hierna nog maar 6 dagen!!!!![]()
nog 5,5 weekquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:52 schreef Megter het volgende:
[..]
Absoluut niet....
Hierna nog maar 6 dagen!!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |