ik vind het gewoon buitengewoon enerverendquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:22 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Helemaal te gek niet meer normaal integer buitengewoon proportioneel onwijs relaxt
Lekker positiefquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:23 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ik vind het gewoon buitengewoon enerverend![]()
ehhquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:24 schreef DracoAkaIk het volgende:
Hoe heet het overige vlees aan een kut ?
Ja, ik sprak daar gister Peter Kelder ook nogquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:23 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ja in de Rozenboom samen met Helen Helmink en Daniel Daniel.
bijzaakquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:24 schreef DracoAkaIk het volgende:
Hoe heet het overige vlees aan een kut ?
egypte bij de EUquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:23 schreef Blinker het volgende:
Maandag 23 Mei:
VVD man Gerrit Zalm, de bekende zoon van de kolenboer, wou het wel van de daken schreeuwen: "Stem voor de nieuwe Europese Grondwet". Maar eerst en vooral werd nog één keer de discussie rond de dure euro aangezwengeld. Jan Paparazzi bleef zich hardnekkig voordoen als gedegen tegenstander van de nieuwe wet. Gerrit deed daarop een verwoede poging Jan over te halen. En zoiets is niet eenvoudig. Zo droeg Jan het het tegenwoordig sterk georienteerde oost-europese songfestival aan als goede reden om tegen te gaan stemmen. "Nog even en Egypte hoort bij de EU. En dan ben ik vertrokken!" (fragment Gerrt Zalm versus Jan Paparazzi, 10min).
Klinkt leuk
Robert en Laura waren er ook, maar had jij Joop nog gesproken danquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:24 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ja, ik sprak daar gister Peter Kelder ook nog![]()
Wat heb jij Joop gesproken?! Waar?! Wanneer? Met Joop!?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:25 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Robert en Laura waren er ook, maar had jij Joop nog gesproken dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |