quote:Op maandag 23 mei 2005 16:21 schreef Vigile het volgende:
Nog even ontopic, vrouwen die moeten blozen zijn idd wél leuk
Eensquote:Op maandag 23 mei 2005 16:21 schreef Vigile het volgende:
Da's waar jaquote:Op maandag 23 mei 2005 16:21 schreef Vigile het volgende:
ervaring mee??? hahhahahaquote:Op maandag 23 mei 2005 16:21 schreef Vigile het volgende:
ok, ik was ff heel cute maar ik schaamde me doodquote:Op maandag 23 mei 2005 16:21 schreef Vigile het volgende:
tot morguh!quote:Op maandag 23 mei 2005 16:23 schreef Ballicious het volgende:
Ik ga er vandoor, dak open en lekker cruisen op de snelweg. Kusje haaj, bis morgen.
als ze maar niet constant met een rooie kop rondlopen.. da's dan weer minderquote:Op maandag 23 mei 2005 16:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
Vrouwen die moeten blozen zijn echt schattig
Laterquote:Op maandag 23 mei 2005 16:23 schreef Ballicious het volgende:
Ik ga er vandoor, dak open en lekker cruisen op de snelweg. Kusje haaj, bis morgen.
Hah, dat ga ik over een half uur doen....raampje open zonnerbrilletje op, goed muziekje aan en cruisenquote:Op maandag 23 mei 2005 16:23 schreef Ballicious het volgende:
doei héquote:Op maandag 23 mei 2005 16:23 schreef Ballicious het volgende:
just cruising just cruisingquote:Op maandag 23 mei 2005 16:24 schreef Vigile het volgende:
[..]
Hah, dat ga ik over een half uur doen....raampje open zonnerbrilletje op, goed muziekje aan en cruisenwhehe
Aaaaahhhw dat is schattigquote:Op maandag 23 mei 2005 16:24 schreef tijgerwillie het volgende:
goddess ik denk niet dat het zo erg kan zijn als bij mij, iemand hoeft maar iets te zeggen en mijn wangen beginnen al te kleuren.. dat is echt erg, je voelt jezelf echt altijd staan en daardoor wordt het alleen maar erger
lievvvvvvvvvvvvvvvquote:Op maandag 23 mei 2005 16:24 schreef tijgerwillie het volgende:
goddess ik denk niet dat het zo erg kan zijn als bij mij, iemand hoeft maar iets te zeggen en mijn wangen beginnen al te kleuren.. dat is echt erg, je voelt jezelf echt altijd staan en daardoor wordt het alleen maar erger
ik heb het niet altijd. maar soms ineens, op rare momenten. Bijvoorbeeld een presentatie voor een grote groep: nergens last van. Bij mn supervisiegroep van 6 man (alleen maar vriendjes en vriendinnetjes van mij) dan kleur ik wel rood!quote:Op maandag 23 mei 2005 16:24 schreef tijgerwillie het volgende:
dat heb ik ook, k denk altijd dat iedereen me dan aan zit te starenquote:Op maandag 23 mei 2005 16:24 schreef tijgerwillie het volgende:
leuk is ze hé ?quote:Op maandag 23 mei 2005 16:24 schreef tijgerwillie het volgende:
boetes zijn uit eigen zak!quote:Op maandag 23 mei 2005 16:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Snelle jelle doet de geldzake bij ons
thanks!quote:Op maandag 23 mei 2005 16:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Caution, slimy fokkers ahead for 5 miles
Leent zun emmer uit aan deze 2 herenquote:Op maandag 23 mei 2005 16:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
echt erg is dat he, dan weet je niet hoe snel je jezelf uit de voeten moet halen, maar ik kan het ook hebben als ik zomaar met iemand benquote:Op maandag 23 mei 2005 16:26 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
dat heb ik ook, k denk altijd dat iedereen me dan aan zit te staren![]()
Blozende meisjesquote:Op maandag 23 mei 2005 16:26 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ook schattigquote:Op maandag 23 mei 2005 16:26 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:28 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Leent zun emmer uit aan deze 2 heren
en je kan het gewoon ookniet tegenhoudenquote:Op maandag 23 mei 2005 16:28 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
echt erg is dat he, dan weet je niet hoe snel je jezelf uit de voeten moet halen, maar ik kan het ook hebben als ik zomaar met iemand benecht niet normaal dan hoor haha
Das best maar dan slik ik vanavond niet..... en volgende week wel naar miss conginiality 2quote:
wij vinden het liev!quote:Op maandag 23 mei 2005 16:29 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
en je kan het gewoon ookniet tegenhouden
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wat vinden de vrouwen eigenlijk van blozende mannen ?
ik was al aan 't zoekenquote:Op maandag 23 mei 2005 16:30 schreef jitzzzze het volgende:
Fisher, ik weet niet wat jij doet, maar ik ga eens op zoek naar mn reddingsvest
Leuk want dan tonen ze hun weak side ... feminen side gebeuren... Jezus loop anders achterquote:Op maandag 23 mei 2005 16:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
niet schattigquote:Op maandag 23 mei 2005 16:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
ook benieuwd!!!quote:Op maandag 23 mei 2005 16:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ja dan is het nog schattigquote:Op maandag 23 mei 2005 16:30 schreef goddess-in-heaven het volgende:
en ben je ook schattig als dat blozen niet vaak gebeurd?
non stopquote:Op maandag 23 mei 2005 16:32 schreef Vigile het volgende:
Wie van de aanwezigen is hier nou al sinds 8:30?
ben al sinds half 9 op stage hoezoquote:Op maandag 23 mei 2005 16:32 schreef Vigile het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:32 schreef Vigile het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
en kwijlende vrouwen?
bloesje is nu nat
Bedoel, wie zit er al de heeeele dag te FOK!enquote:Op maandag 23 mei 2005 16:33 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ben al sinds half 9 op stage hoezo
en dat op je verjaardag, heb je vanaaf nog een feesie???quote:Op maandag 23 mei 2005 16:33 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ben al sinds half 9 op stage hoezo
dat is gewoon goorquote:Op maandag 23 mei 2005 16:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
en kwijlende vrouwen?
bloesje is nu nat
Ligt er maar net aan waarom je aan het kwijlen bentquote:Op maandag 23 mei 2005 16:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
en kwijlende vrouwen?
bloesje is nu nat
da's viesquote:Op maandag 23 mei 2005 16:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
en kwijlende vrouwen?
bloesje is nu nat
tsss vuile homosquote:Op maandag 23 mei 2005 16:34 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat is gewoon goor
en daar hebben we bakjes, emmers, kliko's e.d. voor..
jep, voor mijn oma... heb een heeeeleboel skittels ingeslagenquote:Op maandag 23 mei 2005 16:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en dat op je verjaardag, heb je vanaaf nog een feesie???
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:34 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat is gewoon goor
en daar hebben we bakjes, emmers, kliko's e.d. voor..
vanaf 9.15 non-stopquote:Op maandag 23 mei 2005 16:34 schreef Vigile het volgende:
[..]
Bedoel, wie zit er al de heeeele dag te FOK!en
ik nam een te grote slok water. rood word ik niet snel, maar onhandig ben ik welquote:Op maandag 23 mei 2005 16:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waarom je aan het kwijlen bent
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:35 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
jep, voor mijn oma... heb een heeeeleboel skittels ingeslagen
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:35 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik nam een te grote slok water. rood word ik niet snel, maar onhandig ben ik wel
ik snapte hem eerst nietquote:Op maandag 23 mei 2005 16:35 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik redelijk hoog scoor deze keerquote:Op maandag 23 mei 2005 16:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
vanaf 9.15 non-stop
zie mijn postaantal morgen, ik ben bang voor het ergste.....!
Ik ook, gelukkig heb ik nog een boterham met kaas en mosterdquote:Op maandag 23 mei 2005 16:37 schreef Houniet het volgende:
IK HEB FAKKING HONGER
doe es een gokje....!quote:Op maandag 23 mei 2005 16:37 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik denk dat ik redelijk hoog scoor deze keer
quote:
the terminal gezien? dan weet je dat eigenlijk niemand naar die dingen kijktquote:
teringlijerquote:Op maandag 23 mei 2005 16:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik ook, gelukkig heb ik nog een boterham met kaas en mosterd![]()
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
true. als je iemand hoort vallen in een cafe ofzo, ben ik het (overkomt me nl erg vaak)
mij wel, ik wil per se in de top 1000 komenquote:Op maandag 23 mei 2005 16:38 schreef Houniet het volgende:
dat boeit mij niet echt hoeveel ik post per dag
of ikquote:Op maandag 23 mei 2005 16:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
true. als je iemand hoort vallen in een cafe ofzo, ben ik het (overkomt me nl erg vaak)
Buttfilmquote:Op maandag 23 mei 2005 16:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
the terminal gezien? dan weet je dat eigenlijk niemand naar die dingen kijkt
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:39 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
of ik![]()
een keer m'n enkelbanden gescheurd na het springen van een podiumpje.. 5 weken niet kunnen lopen
het idee aleen alquote:Op maandag 23 mei 2005 16:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
Oma en skittles is iets wat ik nooit wil ervaren![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:38 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Rot op man gek ik ben 13373 haXorzzzzz
i ddoss je ass ik heb je ip al..... 127.0.0.1
Ik ga nu ddossen whaahahah
Stage diven zonder public is THA BOMB!!!quote:Op maandag 23 mei 2005 16:39 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
of ik![]()
een keer m'n enkelbanden gescheurd na het springen van een podiumpje.. 5 weken niet kunnen lopen
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:39 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Stage diven zonder public is THA BOMB!!!
hmm me inet klapte eruit toen ik je ddosstequote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:38 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Rot op man gek ik ben 13373 haXorzzzzz
i ddoss je ass ik heb je ip al..... 127.0.0.1
Ik ga nu ddossen whaahahah
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:39 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
nee, niet gezien. Maar ik dacht altijd al dat niemand ernaar keek. Die staan er alleen maar om schadeclaims te voorkomenquote:Op maandag 23 mei 2005 16:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
the terminal gezien? dan weet je dat eigenlijk niemand naar die dingen kijkt
je zus op een houtvlotquote:
ja nogal he.. was in de oude 5611 bij een of ander feestje waar dj kicken draaide.. lag ik daar in het midden voor lulquote:Op maandag 23 mei 2005 16:39 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Pauzequote:Op maandag 23 mei 2005 16:40 schreef snellejelle het volgende:
mensen, ik gaat eens even pauze houden
trust me das echt super gaafquote:
indeedquote:Op maandag 23 mei 2005 16:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
nee, niet gezien. Maar ik dacht altijd al dat niemand ernaar keek. Die staan er alleen maar om schadeclaims te voorkomen
dat heb ik nog nooit gehad. een avondje stappen eindigt wel altijd met pijn.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:39 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
of ik![]()
Hoe is het met je banaan?quote:Op maandag 23 mei 2005 16:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
nee, niet gezien. Maar ik dacht altijd al dat niemand ernaar keek. Die staan er alleen maar om schadeclaims te voorkomen
Is je vriend zo wildquote:Op maandag 23 mei 2005 16:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit gehad. een avondje stappen eindigt wel altijd met pijn.
hehe, stappen is maar 1x geeindigt met pijn... maar dat wist ik pas de dag erna want ik lag lachtend op de grond terwijl ik op m'n bek was gegaan met m'n fietsquote:Op maandag 23 mei 2005 16:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit gehad. een avondje stappen eindigt wel altijd met pijn.
"zekere personen"quote:Op maandag 23 mei 2005 16:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar wel van toepassing in dit topic als zekere personen weer beginnen te slijmen![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik noem geen namen, maar iedereen weet over wie ik het heb
juistquote:Op maandag 23 mei 2005 16:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
TEARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op maandag 23 mei 2005 16:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
hojjequote:Op maandag 23 mei 2005 16:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mensen ik ben naar huis toe, fijne avond allemaal en tot morgen
Tot morgenquote:Op maandag 23 mei 2005 16:44 schreef tijgerwillie het volgende:
heey ik ga ook lekker afsluiten
kan eerder weg, begeleider is er ook al niet meer dus ga lekker taart eten thuis
doei doei en FOK!ze nog
tot morgen
nee die zorgt ervoor dat ik de pijn vergeetquote:
doei doei .. en kijk je wel uit met overstekenquote:Op maandag 23 mei 2005 16:44 schreef tijgerwillie het volgende:
heey ik ga ook lekker afsluiten
kan eerder weg, begeleider is er ook al niet meer dus ga lekker taart eten thuis
doei doei en FOK!ze nog
tot morgen
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:44 schreef Houniet het volgende:
wie gaat er voor mij even naar de mac dan, ik barst van de honger en wil naar huis![]()
Laterquote:Op maandag 23 mei 2005 16:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mensen ik ben naar huis toe, fijne avond allemaal en tot morgen
das liefquote:Op maandag 23 mei 2005 16:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee die zorgt ervoor dat ik de pijn vergeet![]()
maar mn vriend is ook onhandig. die gaat ook regelmatig op zn bek of loopt ergens tegen aan. Heb hem leren kennen op Kos (vakantieliefde) en de de avond toen ik wegging, heeft hij zich na mn vertrek helemaal lam gezopen. Toen is ie op zn huurfietsje gestapt en op de een of andere manier tussen 2 geparkeerde auto's beland, ook met mn zn gezicht op de stoep. Hij heeft nu dan ook één mooi litteken op zn kin
Banana?quote:Op maandag 23 mei 2005 16:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
hahaHHaAHAHAHAHahahHAHAHhHHHhhhahaquote:
overstekenquote:Op maandag 23 mei 2005 16:45 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
doei doei .. en kijk je wel uit met oversteken
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heel moeilijk.
Zoals het spreekwoord zecht: die komen te paard, en gaan te voet.
Zoals het spreekwoord zegt. Eens een banaan, altijd een banaan!quote:Op maandag 23 mei 2005 16:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heel moeilijk.
Zoals het spreekwoord zecht: die komen te paard, en gaan te voet.
ja gebeuren best veel ongelukken omdat mensen niet goed uitkijken hoooooorquote:
maar daar heb ik nog nooit problemen mee gehad hoorquote:
Of was het nou andersom? iets met vrienden geloof ik.quote:
behoorlijk, stelletje amateurs op de wegquote:Op maandag 23 mei 2005 16:48 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ja gebeuren best veel ongelukken omdat mensen niet goed uitkijken hoooooor
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:48 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Zoals het spreekwoord zegt. Eens een banaan, altijd een banaan!
zo is het maar netquote:Op maandag 23 mei 2005 16:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
behoorlijk, stelletje amateurs op de weg
Gelukkig, ga zo doorquote:Op maandag 23 mei 2005 16:49 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
maar daar heb ik nog nooit problemen mee gehad hoor
Zoals de bananen van de boom vallen, vallen ze elders.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of was het nou andersom? iets met vrienden geloof ik.
Vrienden komen te voet, en gaan te paard.
Zo was het origineel, dacht ik
ik wil 'm gewoon alleen voor mijzelfquote:
so do Iquote:Op maandag 23 mei 2005 16:50 schreef tijgerwillie het volgende:
maar ik ben geen amateur op de weg hoor weet wat ik doe
Het hoeft niet aan jou te liggenquote:Op maandag 23 mei 2005 16:50 schreef tijgerwillie het volgende:
maar ik ben geen amateur op de weg hoor weet wat ik doe
tss fiat panda sletjequote:Op maandag 23 mei 2005 16:50 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik wil 'm gewoon alleen voor mijzelf
met auto welke fatsoenlijke snelheden kan opbouwen..
Zwaai is naar banaantjequote:Op maandag 23 mei 2005 16:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik had al zo'n honger.
er loopt nu al ongeveer een uur een soort zwakzinnig persoon langs mn raam. met een helm en te korte broek....
Tot morgenquote:Op maandag 23 mei 2005 16:52 schreef Fisher het volgende:
en toen werd 't tijd om af te sluiten...
tot morgen en anders tot ooit!
zit zonder auto maar met rijbewijs van 1,5 week oudquote:
nou dat was me de pauze welquote:Op maandag 23 mei 2005 16:40 schreef snellejelle het volgende:
mensen, ik gaat eens even pauze houden
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:52 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Wat de boer niet banaant, dat vreet ie niet!
Weet je zeker dat het niet je spiegelbeeld is?quote:Op maandag 23 mei 2005 16:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik had al zo'n honger.
er loopt nu al ongeveer een uur een soort zwakzinnig persoon langs mn raam. met een helm en te korte broek....
congrats en tot morguh!!!!quote:Op maandag 23 mei 2005 16:53 schreef Fisher het volgende:
[..]
zit zonder auto maar met rijbewijs van 1,5 week oud
en is nu weg
je haalt oude bananen uit de slootquote:Op maandag 23 mei 2005 16:52 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Wat de boer niet banaant, dat vreet ie niet!
daaagquote:Op maandag 23 mei 2005 16:52 schreef Fisher het volgende:
en toen werd 't tijd om af te sluiten...
tot morgen en anders tot ooit!
Welkequote:Op maandag 23 mei 2005 16:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, er zijn al meerdere topics geweest met bananen-grappen en grollen
auw?quote:Op maandag 23 mei 2005 16:55 schreef DracoAkaIk het volgende:
Ik gaat ook... morge naar de dokter eerst..... me knie schijf is er pas 2 keer uit geklapt
hoop nie dat het erg is ...
hij is van mn zus, maar voelt een beetje als mijn autoquote:Op maandag 23 mei 2005 16:53 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ja... wilde je even complimenteren met je stoere auto![]()
![]()
![]()
zo lelijk en groot ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 23 mei 2005 16:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet je spiegelbeeld is?
succesquote:Op maandag 23 mei 2005 16:55 schreef DracoAkaIk het volgende:
Ik gaat ook... morge naar de dokter eerst..... me knie schijf is er pas 2 keer uit geklapt
hoop nie dat het erg is ...
Gelukkigquote:Op maandag 23 mei 2005 16:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
zo lelijk en groot ben ik nou ook weer niet
drieën, ik ben er ook nogquote:Op maandag 23 mei 2005 16:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
houniet, zijn we met zn tweeen
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
houniet, zijn we met zn tweeen
ik heb een fiets en een snorbrommer en daar heb je geen helm bij nodig. en voorzover ik weet ben ik ook niet met de helm op geborenquote:Op maandag 23 mei 2005 16:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Gelukkig
je weet ook zeker dat je geen helm op hebt?
Dus je kan met enige zekerheid zeggen dat het niet je spiegelbeeld isquote:Op maandag 23 mei 2005 16:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb een fiets en een snorbrommer en daar heb je geen helm bij nodig. en voorzover ik weet ben ik ook niet met de helm op geboren
ikke oockquote:Op maandag 23 mei 2005 17:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hoi
nog 30 minuten
ben bestwel moe
quote:Op maandag 23 mei 2005 17:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dus je kan met enige zekerheid zeggen dat het niet je spiegelbeeld is
t mag één keer om vijf uurquote:Op maandag 23 mei 2005 17:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]dan ben ik dus heel snel weg
tot morgen woldoquote:
Tonijn he?quote:Op maandag 23 mei 2005 17:03 schreef Houniet het volgende:
wat ga je trouwens vanavond koken goddess?
quote:
quote:
mjahquote:Op maandag 23 mei 2005 17:04 schreef Houniet het volgende:
tis stil, aan de overkanttis stil, aan de overkanttis stil, aan de overkanttis stil, aan de overkanttis stil, aan de overkanttis stil, aan de overkanttis stil, aan de overkanttis stil, aan de overkanttis stil, aan de overkant
whaaaaquote:Op maandag 23 mei 2005 17:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En een McChicken!
we moeten deze zomer weer in de zwemkleding,d us voor mij alleen nog maar gezondquote:Op maandag 23 mei 2005 17:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
whaaaa
ik vind die nieuwe mc chili burger van een euro ook heel erg lekker, en goed te betalen!
en knakworstjesquote:Op maandag 23 mei 2005 17:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En een McChicken!
Die ken ik niet!quote:Op maandag 23 mei 2005 17:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
whaaaa
ik vind die nieuwe mc chili burger van een euro ook heel erg lekker, en goed te betalen!
foutheidquote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 17:05 schreef Houniet het volgende:
ligt het aan mij, of is het forum nu stukken sneller
deze zomer in zwemkledingquote:Op maandag 23 mei 2005 17:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
we moeten deze zomer weer in de zwemkleding,d us voor mij alleen nog maar gezond
Ik hoop dat het nog wat jaren duurt voor er echt kilos bij mij aankomen daarvan.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
we moeten deze zomer weer in de zwemkleding,d us voor mij alleen nog maar gezond
Dag ernie!quote:Op maandag 23 mei 2005 17:08 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg lieve medestagiairs,
Het is tijd om naar huis te gaan. Tot morgen
sexy, licht blauwquote:
Dat maakt hem nog veel erger dan hij in eerste instantie al wasquote:Op maandag 23 mei 2005 17:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het was dan ook niet grappig bedoelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |