Ziet er niet mooi uit en voor het strand is het niks , maar om gewoon in een zwembad banen te zwemmen is het perfectquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:31 schreef DarkElf het volgende:
zolang het maar niet zoiets is
[afbeelding]
das dan ook weer zo.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:36 schreef DarkElf het volgende:
ja maar ik nam niet aan dat we het over sportief baantjes trekken hadden hier
Zoiets vind ik ook mooi voor mannenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:46 schreef PeRi het volgende:
[afbeelding]
vriendlief en mijn broertje hebben zoiets, maar dan een speciale om mee te zwemmen. Ziet er goed uit, niet te strak, niet te wijd en niet te kort of te lang.
Soms zie je daar wel eens van die iets te dikke mannen in...quote:Op maandag 23 mei 2005 18:02 schreef TopStyle het volgende:
[afbeelding]
Dit soort zwembroeken bevallen mij persoonlijk prima.
jaquote:
zoiets heb ik ook, maar dan in het groen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:07 schreef cs-Blade het volgende:
op de site van o'neill zie ik nu deze: [afbeelding]
maar welke short is dit nu??
http://www.oneilleurope.com
Zoiets heb ik ook voor baantjes zwemmen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:31 schreef DarkElf het volgende:
[afbeelding]
In Frankrijk en Italië móet je soms wel van die dingen hebben, omdat je anders niet in het water magquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:31 schreef DarkElf het volgende:
[afbeelding]
Ik zou dat echt weigeren. Ik bedoel, minstens ook een zwemshort!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:30 schreef DarkElf het volgende:net als in oostenrijk ergens waar we alleen met badmuts
het water in mochten.
In Oostenrijk ben ik die regel nooit tegengekomen, maar een jaar of acht geleden was ik op en Franse camping en daar mocht je dus het zwembad niet in als je een lange broek aanhad. Wat dus inhield dat alle jongens die broek uittrokken als ze het water ingingen (wel met ballenknijper eronderquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:30 schreef DarkElf het volgende:net als in oostenrijk ergens waar we alleen met badmuts
het water in mochten.
is wel lang geleden hoor maar goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |