mjahquote:Op maandag 23 mei 2005 17:04 schreef Houniet het volgende:
tis stil, aan de overkanttis stil, aan de overkanttis stil, aan de overkanttis stil, aan de overkanttis stil, aan de overkanttis stil, aan de overkanttis stil, aan de overkanttis stil, aan de overkanttis stil, aan de overkant
whaaaaquote:Op maandag 23 mei 2005 17:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En een McChicken!
we moeten deze zomer weer in de zwemkleding,d us voor mij alleen nog maar gezondquote:Op maandag 23 mei 2005 17:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
whaaaa
ik vind die nieuwe mc chili burger van een euro ook heel erg lekker, en goed te betalen!
en knakworstjesquote:Op maandag 23 mei 2005 17:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En een McChicken!
Die ken ik niet!quote:Op maandag 23 mei 2005 17:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
whaaaa
ik vind die nieuwe mc chili burger van een euro ook heel erg lekker, en goed te betalen!
foutheidquote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 17:05 schreef Houniet het volgende:
ligt het aan mij, of is het forum nu stukken sneller
deze zomer in zwemkledingquote:Op maandag 23 mei 2005 17:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
we moeten deze zomer weer in de zwemkleding,d us voor mij alleen nog maar gezond
Ik hoop dat het nog wat jaren duurt voor er echt kilos bij mij aankomen daarvan.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
we moeten deze zomer weer in de zwemkleding,d us voor mij alleen nog maar gezond
Dag ernie!quote:Op maandag 23 mei 2005 17:08 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg lieve medestagiairs,
Het is tijd om naar huis te gaan. Tot morgen
sexy, licht blauwquote:
Dat maakt hem nog veel erger dan hij in eerste instantie al wasquote:Op maandag 23 mei 2005 17:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het was dan ook niet grappig bedoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |