Maar ja, dan pas je weer niet tussen die vrachtwagens doorquote:Op maandag 23 mei 2005 15:47 schreef Dophertje het volgende:
Daarom rij ik een Hummer, kun je gewoon over die Alto heen
en gelijk een bukkake festijn organiseren met die chickquote:Op maandag 23 mei 2005 15:49 schreef Theunissen het volgende:
zulke vrouwen zou je meteen uit hun auto moeten sleuren, kleden van haar lijf trekken en nakend in de berm dumpen
en toch heb ik een schijthekel aan die vrouw die jij kentquote:Op maandag 23 mei 2005 15:51 schreef Apie74 het volgende:
Hmm, ik ken een vrouw die ook in een alto rijdt en echt wel overal tussendoor durft hoor
Joh hebben ze daar vrachtwagens dan? Ik dacht dat ze daar nog met paard en wagen reden.....quote:Op maandag 23 mei 2005 15:52 schreef 513.guzzstyle het volgende:
ik rij amerikaan bijna 6 meter lang. ik denk ook meestal 2x na voordat ik een vrachtwagen inhaal. maar ach. ik woon op Texel. in 15 minuten van de ene naar de andere kant. waar zou ik me druk om maken:)
2 wielen op de vangrail , tis ff passen en meten.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Maar ja, dan pas je weer niet tussen die vrachtwagens door.
Dat ze er internet hebben.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:52 schreef 513.guzzstyle het volgende:
ik rij amerikaan bijna 6 meter lang. ik denk ook meestal 2x na voordat ik een vrachtwagen inhaal. maar ach. ik woon op Texel. in 15 minuten van de ene naar de andere kant. waar zou ik me druk om maken:)
Heerlijk, die onwetendheid. kom op zeg, wie er nou niet verplicht met lagere school naar texel gestuurdquote:Op maandag 23 mei 2005 15:55 schreef HellRaver het volgende:
[..]
Joh hebben ze daar vrachtwagens dan? Ik dacht dat ze daar nog met paard en wagen reden.....
ikquote:Op maandag 23 mei 2005 15:57 schreef 513.guzzstyle het volgende:
[..]
Heerlijk, die onwetendheid. kom op zeg, wie er nou niet verplicht met lagere school naar texel gestuurd![]()
dat heet Terschellingquote:Op maandag 23 mei 2005 15:58 schreef HellRaver het volgende:
Wij ging gewoon naar Texel om te neuken......
tis niet erg hor, je bent vergevenquote:
Heb je ook zo'n grote waffel als er een vent uit die Alto kruipt ?quote:Op maandag 23 mei 2005 15:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
en toch heb ik een schijthekel aan die vrouw die jij kent
voor de kanslozen onder ons, er staan genoeg schapequote:Op maandag 23 mei 2005 16:00 schreef HellRaver het volgende:
Meen je dat nou ze hebben al zo weinig op Texel en dan ook nog eens geen sex? :S
kap eens met je infantiele posts die uit niet meer bestaan dan een lomp lachje of een smileyquote:Op maandag 23 mei 2005 16:03 schreef Houniet het volgende:
heheehe
Nee en dit heeft toegevoegde waarde... eropin gaan.. dat is wel stoer hoor...quote:Op maandag 23 mei 2005 16:08 schreef Theunissen het volgende:
[..]
kap eens met je infantiele posts die uit niet meer bestaan dan een lomp lachje of een smiley
gecondoleerd, wat een kut keuze heb je gemaakt.quote:
Dank jequote:Op maandag 23 mei 2005 16:10 schreef Pumatje het volgende:
[..]
gecondoleerd, wat een kut keuze heb je gemaakt.
goed bezig seniorquote:
Misschien heeft het nut ja.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:10 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Nee en dit heeft toegevoegde waarde... eropin gaan.. dat is wel stoer hoor...
![]()
dan kom ik gewoon niet meer bijquote:Op maandag 23 mei 2005 16:02 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n grote waffel als er een vent uit die Alto kruipt ?
2.5 - 2.48 is 2 cm over...quote:Op maandag 23 mei 2005 15:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Maar ja, dan pas je weer niet tussen die vrachtwagens door.
Mannen uitlachen die een alto hebben is slecht voor je tanden.....quote:
en voor de rest van je gezichtquote:Op maandag 23 mei 2005 16:15 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Mannen uitlachen die een alto hebben is slecht voor je tanden.....
Eensch , ook slecht voor je ogenquote:Op maandag 23 mei 2005 16:15 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Mannen uitlachen die een alto hebben is slecht voor je tanden.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |