Laterquote:Op maandag 23 mei 2005 16:23 schreef Ballicious het volgende:
Ik ga er vandoor, dak open en lekker cruisen op de snelweg. Kusje haaj, bis morgen.
Hah, dat ga ik over een half uur doen....raampje open zonnerbrilletje op, goed muziekje aan en cruisenquote:Op maandag 23 mei 2005 16:23 schreef Ballicious het volgende:
Ik ga er vandoor, dak open en lekker cruisen op de snelweg. Kusje haaj, bis morgen.
doei héquote:Op maandag 23 mei 2005 16:23 schreef Ballicious het volgende:
just cruising just cruisingquote:Op maandag 23 mei 2005 16:24 schreef Vigile het volgende:
[..]
Hah, dat ga ik over een half uur doen....raampje open zonnerbrilletje op, goed muziekje aan en cruisenwhehe
Aaaaahhhw dat is schattigquote:Op maandag 23 mei 2005 16:24 schreef tijgerwillie het volgende:
goddess ik denk niet dat het zo erg kan zijn als bij mij, iemand hoeft maar iets te zeggen en mijn wangen beginnen al te kleuren.. dat is echt erg, je voelt jezelf echt altijd staan en daardoor wordt het alleen maar erger
lievvvvvvvvvvvvvvvquote:Op maandag 23 mei 2005 16:24 schreef tijgerwillie het volgende:
goddess ik denk niet dat het zo erg kan zijn als bij mij, iemand hoeft maar iets te zeggen en mijn wangen beginnen al te kleuren.. dat is echt erg, je voelt jezelf echt altijd staan en daardoor wordt het alleen maar erger
ik heb het niet altijd. maar soms ineens, op rare momenten. Bijvoorbeeld een presentatie voor een grote groep: nergens last van. Bij mn supervisiegroep van 6 man (alleen maar vriendjes en vriendinnetjes van mij) dan kleur ik wel rood!quote:Op maandag 23 mei 2005 16:24 schreef tijgerwillie het volgende:
dat heb ik ook, k denk altijd dat iedereen me dan aan zit te starenquote:Op maandag 23 mei 2005 16:24 schreef tijgerwillie het volgende:
leuk is ze hé ?quote:Op maandag 23 mei 2005 16:24 schreef tijgerwillie het volgende:
boetes zijn uit eigen zak!quote:Op maandag 23 mei 2005 16:26 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Snelle jelle doet de geldzake bij ons
thanks!quote:Op maandag 23 mei 2005 16:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Caution, slimy fokkers ahead for 5 miles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |