t was de hel, nog erger dan bij de vorige.....quote:Op maandag 23 mei 2005 14:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
5 minuten zonder topic
Dat wens je toch geen enkele stagiaire toe?
[ url]url vorig topic[/url ] en uiteraard ff toevoegen vanaf 102quote:Op maandag 23 mei 2005 14:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, alleen zijn niet alle linkjes aanwezig.
Heb geen idee hoe dat moet![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
Na 110 topics ben ik beetje in de fase aan beland dat ik het hier niet echt boeiend meer vind
wat wil je er aan doen? JE topic sluiten?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
Na 110 topics ben ik beetje in de fase aan beland dat ik het hier niet echt boeiend meer vind
Alsof ik niets te doen hebquote:Op maandag 23 mei 2005 14:34 schreef Fisher het volgende:
[..]
[ url]url vorig topic[/url ] en uiteraard ff toevoegen vanaf 102
eigenlijk wel ja, en ik moet nog 6 wekenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
Dat idee heb ik ook.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:34 schreef tijgerwillie het volgende:
heey, wat zijn jullie allemaal druk aanhet werk zeg... mag ik meedoen???
hoe kan dat nou, hoe kan dat nou, hoe kan dat nou?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik nog 4 wekenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja, en ik moet nog 6 weken
het gaat je goedquote:Op maandag 23 mei 2005 14:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zijn we het weer met elkaar eensquote:
Zeg dat over 4 weken nog maar eensquote:
geen wonder dat 't zolang duurde.. Fisher doet 't ook hoor daar niet vanquote:
arnie carlo boshart :p !!!!!!!!!!!!111quote:Op maandag 23 mei 2005 14:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hoe kan dat nou, hoe kan dat nou, hoe kan dat nou?
Ja, wat is er gebeurt vandaag met jullie?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zijn we het weer met elkaar eens
Dat zegt al genoeg he mensen?
ligt eraan.. wat ga je stemmen voor/tegen de grondwet?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
je smiliesquote:Op maandag 23 mei 2005 14:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
arnie carlo boshart :p !!!!!!!!!!!!111: D: ::D: D:D
:
![]()
![]()
;d
Ik wou zeggen. Ik ben vast niet de enigequote:Op maandag 23 mei 2005 14:36 schreef Fisher het volgende:
[..]
geen wonder dat 't zolang duurde.. Fisher doet 't ook hoor daar niet van
Dat zeg ik net, een fase waarin ik het allemaal niet meer zo boeiend vindquote:Op maandag 23 mei 2005 14:37 schreef Fisher het volgende:
[..]
Ja, wat is er gebeurt vandaag met jullie?
Fisher stemt nietquote:Op maandag 23 mei 2005 14:37 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ligt eraan.. wat ga je stemmen voor/tegen de grondwet?
Omfg ik het 2 pittige tijde vhs bande thuis.... BEN META BEN EEN MON!!!!quote:
Maar ik denk dat je dit tpoic nu ook meer als een plicht moet gaan zien om al die andere arme zielige verveelde stagelopers te vermaken... Je had dit eerder kunnen bedenken toen je begon met deze reeks.. bij de lusten horen ook de lastenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik kan niet stemmenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:37 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ligt eraan.. wat ga je stemmen voor/tegen de grondwet?
mja, 't is een idee..quote:Op maandag 23 mei 2005 14:38 schreef tijgerwillie het volgende:
tear, je gaat ons toch niet verlaten he
vroegah...quote:Op maandag 23 mei 2005 14:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat zeg ik net, een fase waarin ik het allemaal niet meer zo boeiend vind
ikke welquote:Op maandag 23 mei 2005 14:38 schreef tijgerwillie het volgende:
Jou zou ik nooit kunnen verlatenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:38 schreef tijgerwillie het volgende:
Lol thats a noquote:Op maandag 23 mei 2005 14:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik kan niet stemmen![]()
Papa heeft papiertje in de prullenbak gegooid
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:39 schreef Houniet het volgende:
ikstemtegendegrondwetenverdervindikdatnietspannendenjaganoumaardietaalfoutenenzoeruithalenwantdanhebjepaswattedoen
einde bericht
Kijk dit zijn argumenten.... iemand anders?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:39 schreef Houniet het volgende:
ikstemtegendegrondwetenverdervindikdatnietspannendenjaganoumaardietaalfoutenenzoeruithalenwantdanhebjepaswattedoen
einde bericht
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:39 schreef Houniet het volgende:
ik stem tegen de grondwet en verder vind ik dat niet spannend en ja ga nou maar die taalfouten en zo eruit halen want dan heb je pas wat te doen
einde bericht
niets wat daar tegen op kanquote:Op maandag 23 mei 2005 14:40 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Kijk dit zijn argumenten.... iemand anders?
kutje bef, die gek is goed hequote:
Veel tekstquote:Op maandag 23 mei 2005 14:42 schreef DracoAkaIk het volgende:
http://3rddimension.online.fr/EU_verdrag_valstrik.htm
dit zijn ongeveer mijn redenen
nog steeds ja... zal volgende keer wat rustiger met je doen....quote:Op maandag 23 mei 2005 14:43 schreef Ballicious het volgende:
Schraal
Jaa ik weet.... Vind dat kleur gebruik leuk.... doel is nee dus kon dan moeilijk nog ja zeggequote:
have funquote:Op maandag 23 mei 2005 14:43 schreef Houniet het volgende:
okehierishetvolgendeverhaalineenzinzonderspatiesenzokijkwatiknouwilzeggenisdatiknumoetstoppenwantmestagebegeleiderisinmijnhok:X
laat maar.. maar ik snap wat je wil zeggenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:43 schreef Houniet het volgende:
okehierishetvolgendeverhaalineenzinzonderspatiesenzokijkwatiknouwilzeggenisdatiknumoetstoppenwantmestagebegeleiderisinmijnhok:X
Ja?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:43 schreef Houniet het volgende:
Ok ehie rishe tvol ge ndeve rh aal ineen zi nz on derspa tiese nzok ijkw atikn ouwi lzeg genis da.
Tikn umo etstopp enwan tmesta gebe gele iderisi nmij nhok
Ik vroeg toch wat we gingen stemmen...quote:Op maandag 23 mei 2005 14:43 schreef Ballicious het volgende:
Waar zijn de vrouwen?
Gatverdamme, vies ventje.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
nog steeds ja... zal volgende keer wat rustiger met je doen....![]()
Trap heb je hok uit danquote:Op maandag 23 mei 2005 14:43 schreef Houniet het volgende:
copy paste dan?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:47 schreef Houniet het volgende:
ikkannuniettypen
Ik denk van nietquote:Op maandag 23 mei 2005 14:48 schreef Ballicious het volgende:
Ik dacht dat ik Megter net signaleerde?!
Ja, hij kwam even klagen over mijn OPquote:Op maandag 23 mei 2005 14:48 schreef Ballicious het volgende:
Ik dacht dat ik Megter net signaleerde?!
mag nie eens cheerenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ga die praktijken maar ergens anders uitoefenen![]()
en dattis alles dat 'ie kanquote:Op maandag 23 mei 2005 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, hij kwam even klagen over mijn OP![]()
oquote:Op maandag 23 mei 2005 14:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, hij kwam even klagen over mijn OP![]()
Hipquote:Op maandag 23 mei 2005 14:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik was even jullie redder in noodEn ik wordt meteen weer door Megter de grond in geboord
tis een schande!quote:Op maandag 23 mei 2005 14:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik was even jullie redder in noodEn ik wordt meteen weer door Megter de grond in geboord
congratsquote:Op maandag 23 mei 2005 14:51 schreef snellejelle het volgende:
Mensen, dit is mijn 5500ste post, iets om trots op te zijn? welnee! Waarom ik het jullie dan vertel? geen idee
Ik vind van wel.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:51 schreef snellejelle het volgende:
Mensen, dit is mijn 5500ste post, iets om trots op te zijn? welnee! Waarom ik het jullie dan vertel? geen idee
quote:
quote:
hij is met een pc bezig, ik ga ef koffie zettenquote:
op één dag????quote:Op maandag 23 mei 2005 14:54 schreef Ballicious het volgende:
Morgen ga ik voor de 1500
Door te lezen.... jaaaaaaaaaaa sot ey....quote:Op maandag 23 mei 2005 14:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, het staat er wel. Maar jij legt de link
jupquote:Op maandag 23 mei 2005 14:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
heeft er iemand al leuke plannen voor het weekend?
Weekend ? wat is dat ?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Zeilen, met 30 gradenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Zal wel weer het standaard stappen worden op het stratumseind in eindhovenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
t hele weekend op het balkon zittenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ja nuekenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
BLUE PARROT!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 23 mei 2005 14:59 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Zal wel weer het standaard stappen worden op het stratumseind in eindhoven![]()
![]()
![]()
Je zou toch langskomen?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Het schijnt van welquote:Op maandag 23 mei 2005 14:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wordt het zondag ook zo warm?
dan heb ik vrijquote:Op maandag 23 mei 2005 15:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
Vrijdag en zaterdag en zondag gaat het veels te warm wordenhekel aan dat tering warme weer
anders ga jij ff op de noordpool wonenquote:Op maandag 23 mei 2005 15:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
Vrijdag en zaterdag en zondag gaat het veels te warm wordenhekel aan dat tering warme weer
Ik ook , maar dan heb ik alsnog een hekel aan dat warme weerquote:
Ja, dat ook! Ik ook elke week daar stappen. Maar blijft leuk. Als was het afgelopen zaterdag matig, maar dat kan ook komen omdat ik de bob was. En de Krazy was gewoon kei leegquote:Op maandag 23 mei 2005 14:59 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Zal wel weer het standaard stappen worden op het stratumseind in eindhoven![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:01 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Sante en Kangeroes... soms beetje stunt of de Yes..
nee, lekker bakken in de tuin en naar het strandquote:Op maandag 23 mei 2005 15:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ook , maar dan heb ik alsnog een hekel aan dat warme weer
jewelquote:Op maandag 23 mei 2005 15:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wil je niet mijn uitspraken misbruiken?
ik was ook ff in de kangeroes.. en toen kreeg ik knallende ruzie met een vriend van mijquote:Op maandag 23 mei 2005 15:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, dat ook! Ik ook elke week daar stappen. Maar blijft leuk. Als was het afgelopen zaterdag matig, maar dat kan ook komen omdat ik de bob was. En de Krazy was gewoon kei leeg![]()
we hebben een Squote:Op maandag 23 mei 2005 15:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, lekker bakken in de tuin en naar het strand
weekendje wegquote:Op maandag 23 mei 2005 14:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Nederlandse strandquote:Op maandag 23 mei 2005 15:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
we hebben een S
we hebben een T
we hebben een R
we hebben een A
we hebben een N
we hebben een DSTRAND
Hehe precies mijn kroegenquote:Op maandag 23 mei 2005 15:01 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Sante en Kangeroes... soms beetje stunt of de Yes..
ik denk de far outquote:Op maandag 23 mei 2005 15:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
we hebben een S
we hebben een T
we hebben een R
we hebben een A
we hebben een N
we hebben een DSTRAND
naar het strandquote:Op maandag 23 mei 2005 14:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Dat weet ik, daarom wil ik ze voor mezelf houdenquote:Op maandag 23 mei 2005 15:04 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Die zijn niet zo gaaf als die van jou
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:04 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Die zijn niet zo gaaf als die van jou
De newbies van tegenwoordigquote:Op maandag 23 mei 2005 15:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom wil ik ze voor mezelf houden
Jas ophangen doen we bij de villa... kost 1 euro en nooit een rij... en bier is daar ook 1 euro dus blijven we daar ff indrinken..quote:Op maandag 23 mei 2005 15:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hehe precies mijn kroegenALtijd ff jas bij parrot hangen. Muntje opzuipen, soms nog peer pinten daar. Daarna naar sante of krazy, ligt beetje aan of het al druk is. Soms stunt of Bar2alex.
voor mij 10 minuutjes fietsenquote:Op maandag 23 mei 2005 15:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]![]()
zeeuws strand
![]()
jammer dat het alleen zo ver weg is
dat is de zee. het strand is anders heel fijnquote:Op maandag 23 mei 2005 15:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nederlandse strand
De zee is zo ranzig dat je de bodem niet kunt zien
Over die gladiool natuurlijkquote:Op maandag 23 mei 2005 15:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb je het nou over mij? Of over die gladiool?
Ja, dan stond je 2 meter bij mij vandaan. Ik was met paar vrienden en mijn vriendin. 1 van jullie met groen shirt dacht ik? Ongeveer in het midden van de bar zeg maar stonden jullie te bakkesen.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:02 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ik was ook ff in de kangeroes.. en toen kreeg ik knallende ruzie met een vriend van mijniet gemerkt?
daar komen wij ook soms.. als we onze agressie kwijt moeten gaan we mee beuken op het podiumquote:Op maandag 23 mei 2005 15:06 schreef DracoAkaIk het volgende:
Ennuh ik ga als ik ga naar de alt stad![]()
soms repel met een maat van me ... hiphop gozer.. maar voor de gezelligheid wel oke nie mijn muziek dough
leukquote:Op maandag 23 mei 2005 15:06 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
naar de vossemeren (center parcs in belgie)
Strand is overal met allerlei mensen en moffen die voor je neus kuilen gaan gravenquote:Op maandag 23 mei 2005 15:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat is de zee. het strand is anders heel fijnwie gaat er dan ook zwemmen in de zee
en btw nederlandse zee is de schoonste
zwemmen in de zee is vies, zout waterquote:Op maandag 23 mei 2005 15:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat is de zee. het strand is anders heel fijnwie gaat er dan ook zwemmen in de zee
en btw nederlandse zee is de schoonste
Juistem... en aangezien ik nogal een agressief persoon ben .... heeeeel handigquote:Op maandag 23 mei 2005 15:07 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
daar komen wij ook soms.. als we onze agressie kwijt moeten gaan we mee beuken op het podium![]()
damn ja.. dat waren wij.. we hebben nog ruzie trouwensquote:Op maandag 23 mei 2005 15:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, dan stond je 2 meter bij mij vandaan. Ik was met paar vrienden en mijn vriendin. 1 van jullie met groen shirt dacht ik? Ongeveer in het midden van de bar zeg maar stonden jullie te bakkesen.
Erg vermakelijk![]()
daarom moet je ook altijd in de bak liggenquote:Op maandag 23 mei 2005 15:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Strand is overal met allerlei mensen en moffen die voor je neus kuilen gaan graven
Kun je maar beter in je achtertuin biljven zitten
En de nederlandse zee het schoonste ??? Gadverdamme ik zou voor geen geld meer in de nederlandse zee durven zwemmen, ik zie graag waar in in zwem
Homo'squote:Op maandag 23 mei 2005 15:09 schreef Ballicious het volgende:
Leolinedance en Mr-Z gaan ook daten.
Ga stratums eind ergens anders zwartmaken.... geweldadig persoonquote:Op maandag 23 mei 2005 15:08 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
damn ja.. dat waren wij.. we hebben nog ruzie trouwensWel toevallig trouwens.. hahah
dus misschien heb ik nog ooit tegen jou aan staan beukenquote:Op maandag 23 mei 2005 15:08 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Juistem... en aangezien ik nogal een agressief persoon ben .... heeeeel handig
die met dat leuke meisjequote:Op maandag 23 mei 2005 15:09 schreef Mr-Z het volgende:
met het groene shirt was die vriend van mij dus.. mijn foto kan je in het fotoboek zien![]()
Latente homo'squote:Op maandag 23 mei 2005 15:09 schreef Ballicious het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:09 schreef Ballicious het volgende:
jazeker, ik ga naar brothers, of naar time outquote:Op maandag 23 mei 2005 14:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
bakkesen.. ik zou hem nooit slaan..quote:Op maandag 23 mei 2005 15:09 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ga stratums eind ergens anders zwartmaken.... geweldadig persoon![]()
Dat zou idd kunnen jaquote:Op maandag 23 mei 2005 15:09 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
dus misschien heb ik nog ooit tegen jou aan staan beuken![]()
![]()
![]()
Ik ga misschien ook naar brothers dit weekendquote:Op maandag 23 mei 2005 15:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
jazeker, ik ga naar brothers, of naar time out
haha das wel vet ja. Dan heb je mijn nieuwe vriendin misschien ook wel gezien...maja zul je vast wel niet weten. Zou ik ook nie tzo onthouden als ik gezopen had (maar dat had ik dus niet)quote:Op maandag 23 mei 2005 15:08 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
damn ja.. dat waren wij.. we hebben nog ruzie trouwensWel toevallig trouwens.. hahah
Kreeg je daar een harde plasser van?quote:Op maandag 23 mei 2005 15:11 schreef Houniet het volgende:
ik ben gister in scheveningen geweest, zag ik daar een meisje van een jaar of 9.. die ging de zee in
Oh en over het algemeen vind ik die pitjes in de alt wat "soft"quote:Op maandag 23 mei 2005 15:09 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
dus misschien heb ik nog ooit tegen jou aan staan beuken![]()
![]()
![]()
dat meen je niet, dat word watquote:Op maandag 23 mei 2005 15:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ga misschien ook naar brothers dit weekend
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:11 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Kreeg je daar een harde plasser van?
En vervolgens kwam ze er niet meer uitquote:Op maandag 23 mei 2005 15:11 schreef Houniet het volgende:
ik ben gister in scheveningen geweest, zag ik daar een meisje van een jaar of 9.. die ging de zee in
kinderen...quote:Op maandag 23 mei 2005 15:11 schreef Houniet het volgende:
ik ga denk ik in haarlem, amsterdam of zaandam stappen.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
jazeker, ik ga naar brothers, of naar time out
ik was in zoetermeer.. liep daar een meisje van 9 over straat..quote:Op maandag 23 mei 2005 15:11 schreef Houniet het volgende:
neequote:Op maandag 23 mei 2005 15:11 schreef Ballicious het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:11 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Erg late reactie: JA! Wat leuks gaan doen met Tijgerwililequote:Op maandag 23 mei 2005 14:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Dat vraag ik me dus ook afquote:Op maandag 23 mei 2005 15:11 schreef Ballicious het volgende:
[..]
vette shit, dan zie ik je misschien welquote:
dat wordt neukenquote:Op maandag 23 mei 2005 15:12 schreef Vigile het volgende:
[..]
Erg late reactie: JA! Wat leuks gaan doen met Tijgerwilile
Zeg dan gewoon sexquote:Op maandag 23 mei 2005 15:12 schreef Vigile het volgende:
[..]
Erg late reactie: JA! Wat leuks gaan doen met Tijgerwilile
zwarte marktquote:Op maandag 23 mei 2005 15:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik moet trouwens dit weekend naar beverwijk, naar de zwarte markt. ik mag daar plannen indienen voor restyling enzo.
maar wtf moet jij in time out.... breezah sell out place to bequote:
leuk en lekkerquote:
ik ben der nog nooit geweest, is het zo erg danquote:Op maandag 23 mei 2005 15:14 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
maar wtf moet jij in time out.... breezah sell out place to be![]()
ken je blue parrot in eindhoven.... nou iig 6 keer erger... ik geloof dat die keet(nog) van mentale theo isquote:Op maandag 23 mei 2005 15:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ben der nog nooit geweest, is het zo erg dan
check Mental Theo on the Roadquote:Op maandag 23 mei 2005 15:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ben der nog nooit geweest, is het zo erg dan
en dan die vervelende stempeltjes op je arm tegenwoordigquote:Op maandag 23 mei 2005 15:16 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ken je blue parrot in eindhoven.... nou iig 6 keer erger... ik geloof dat die keet(nog) van mentale theo is
Hoooooi sgatje dushi ... allees flexo daaro.... peace out !!!quote:
ja ik had nogal gezopen..quote:Op maandag 23 mei 2005 15:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
haha das wel vet ja. Dan heb je mijn nieuwe vriendin misschien ook wel gezien...maja zul je vast wel niet weten. Zou ik ook nie tzo onthouden als ik gezopen had (maar dat had ik dus niet)
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:18 schreef Houniet het volgende:
No Updates Were Installed
The following items failed to install. To try installing them again, click Review and install updates, and then click Install Now again.
Security Update for Windows 2000 (KB890859)
Microsoft Windows Installer 3.1
Security Update for Windows 2000 (KB885836)
Security Update for Windows 2000 (KB885835)
Update for Background Intelligent Transfer Service (BITS) 2.0 and WinHTTP 5.1 (KB842773)
Security Update for Windows 2000 (KB841873)
Security Update for Windows 2000 (KB841356)
Security Update for Windows 2000 (KB840987)
Security Update for Windows 2000 (KB841872)
Security Update for Windows 2000 (KB841533)
Security Update for Windows 2000 (KB837001)
Security Update for Windows 2000 (KB828741)
Security Update for Windows 2000 (KB835732)
Security Update for Microsoft Windows 2000 (KB825119)
Security Update for Microsoft Windows 2000 (KB826232)
Security Update for Microsoft Windows (KB824105)
Security Update for Windows 2000 (KB823182)
823559: Security Update for Microsoft Windows
Cumulative Update for Outlook Express 6 Service Pack 1 (KB887797)
View installation history
![]()
jaquote:Op maandag 23 mei 2005 15:18 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Toevallig voor een uitwedstrijd zekr
IDEEEEquote:Op maandag 23 mei 2005 15:18 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ja ik had nogal gezopen..we waren aan de pullen begonnen in de sante.. en dan gaat het best hard kan ik je zeggen
ben je dit weekend er weer? misschien is het tijd voor een stagiare meet op stratum voor degenen die daar toch zijn![]()
ahaquote:Op maandag 23 mei 2005 15:20 schreef Ballicious het volgende:
Openen in de zin van erop klikken en constateren dat deze al bestaat.
Balli de typmiepquote:Op maandag 23 mei 2005 15:21 schreef Ballicious het volgende:
Tot zo, ik moet even op een typmachine werken.
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:21 schreef Ballicious het volgende:
Je mag het gerust zeggen als je lekker wilt gaan MTP-en hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 15:21 schreef Ballicious het volgende:
quote:
Too much informationquote:Op maandag 23 mei 2005 15:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je mag het gerust zeggen als je lekker wilt gaan MTP-en hoor
schat, nog 2,5 uurquote:
zaterdag na 12en ben ik erquote:Op maandag 23 mei 2005 15:22 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
vrijdag of zaterdag? hoelaat en waar:)
Hoe herken ik je?quote:Op maandag 23 mei 2005 15:23 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
zaterdag na 12en ben ik er![]()
rond een uur of 1 in de sante ofzo?![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:24 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Hoe herken ik je?
ik heb een felroze rok met fluorisernde felgroene boa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |