Je zou toch langskomen?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
heeft er iemand al leuke plannen voor het weekend?
Het schijnt van welquote:Op maandag 23 mei 2005 14:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wordt het zondag ook zo warm?
dan heb ik vrijquote:Op maandag 23 mei 2005 15:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
Vrijdag en zaterdag en zondag gaat het veels te warm wordenhekel aan dat tering warme weer
anders ga jij ff op de noordpool wonenquote:Op maandag 23 mei 2005 15:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
Vrijdag en zaterdag en zondag gaat het veels te warm wordenhekel aan dat tering warme weer
Ik ook , maar dan heb ik alsnog een hekel aan dat warme weerquote:
Ja, dat ook! Ik ook elke week daar stappen. Maar blijft leuk. Als was het afgelopen zaterdag matig, maar dat kan ook komen omdat ik de bob was. En de Krazy was gewoon kei leegquote:Op maandag 23 mei 2005 14:59 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Zal wel weer het standaard stappen worden op het stratumseind in eindhoven![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:01 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Sante en Kangeroes... soms beetje stunt of de Yes..
nee, lekker bakken in de tuin en naar het strandquote:Op maandag 23 mei 2005 15:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ook , maar dan heb ik alsnog een hekel aan dat warme weer
jewelquote:Op maandag 23 mei 2005 15:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wil je niet mijn uitspraken misbruiken?
ik was ook ff in de kangeroes.. en toen kreeg ik knallende ruzie met een vriend van mijquote:Op maandag 23 mei 2005 15:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, dat ook! Ik ook elke week daar stappen. Maar blijft leuk. Als was het afgelopen zaterdag matig, maar dat kan ook komen omdat ik de bob was. En de Krazy was gewoon kei leeg![]()
we hebben een Squote:Op maandag 23 mei 2005 15:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, lekker bakken in de tuin en naar het strand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |