kutje bef, die gek is goed hequote:
Veel tekstquote:Op maandag 23 mei 2005 14:42 schreef DracoAkaIk het volgende:
http://3rddimension.online.fr/EU_verdrag_valstrik.htm
dit zijn ongeveer mijn redenen
nog steeds ja... zal volgende keer wat rustiger met je doen....quote:Op maandag 23 mei 2005 14:43 schreef Ballicious het volgende:
Schraal
Jaa ik weet.... Vind dat kleur gebruik leuk.... doel is nee dus kon dan moeilijk nog ja zeggequote:
have funquote:Op maandag 23 mei 2005 14:43 schreef Houniet het volgende:
okehierishetvolgendeverhaalineenzinzonderspatiesenzokijkwatiknouwilzeggenisdatiknumoetstoppenwantmestagebegeleiderisinmijnhok:X
laat maar.. maar ik snap wat je wil zeggenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:43 schreef Houniet het volgende:
okehierishetvolgendeverhaalineenzinzonderspatiesenzokijkwatiknouwilzeggenisdatiknumoetstoppenwantmestagebegeleiderisinmijnhok:X
Ja?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:43 schreef Houniet het volgende:
Ok ehie rishe tvol ge ndeve rh aal ineen zi nz on derspa tiese nzok ijkw atikn ouwi lzeg genis da.
Tikn umo etstopp enwan tmesta gebe gele iderisi nmij nhok
Ik vroeg toch wat we gingen stemmen...quote:Op maandag 23 mei 2005 14:43 schreef Ballicious het volgende:
Waar zijn de vrouwen?
Gatverdamme, vies ventje.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
nog steeds ja... zal volgende keer wat rustiger met je doen....![]()
Trap heb je hok uit danquote:Op maandag 23 mei 2005 14:43 schreef Houniet het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |