Fisher stemt nietquote:Op maandag 23 mei 2005 14:37 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ligt eraan.. wat ga je stemmen voor/tegen de grondwet?
Omfg ik het 2 pittige tijde vhs bande thuis.... BEN META BEN EEN MON!!!!quote:
Maar ik denk dat je dit tpoic nu ook meer als een plicht moet gaan zien om al die andere arme zielige verveelde stagelopers te vermaken... Je had dit eerder kunnen bedenken toen je begon met deze reeks.. bij de lusten horen ook de lastenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zijn we het weer met elkaar eens
Dat zegt al genoeg he mensen?
Ik kan niet stemmenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:37 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ligt eraan.. wat ga je stemmen voor/tegen de grondwet?
mja, 't is een idee..quote:Op maandag 23 mei 2005 14:38 schreef tijgerwillie het volgende:
tear, je gaat ons toch niet verlaten he
vroegah...quote:Op maandag 23 mei 2005 14:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat zeg ik net, een fase waarin ik het allemaal niet meer zo boeiend vind
ikke welquote:Op maandag 23 mei 2005 14:38 schreef tijgerwillie het volgende:
Jou zou ik nooit kunnen verlatenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:38 schreef tijgerwillie het volgende:
Lol thats a noquote:Op maandag 23 mei 2005 14:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik kan niet stemmen![]()
Papa heeft papiertje in de prullenbak gegooid
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:39 schreef Houniet het volgende:
ikstemtegendegrondwetenverdervindikdatnietspannendenjaganoumaardietaalfoutenenzoeruithalenwantdanhebjepaswattedoen
einde bericht
Kijk dit zijn argumenten.... iemand anders?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:39 schreef Houniet het volgende:
ikstemtegendegrondwetenverdervindikdatnietspannendenjaganoumaardietaalfoutenenzoeruithalenwantdanhebjepaswattedoen
einde bericht
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:39 schreef Houniet het volgende:
ik stem tegen de grondwet en verder vind ik dat niet spannend en ja ga nou maar die taalfouten en zo eruit halen want dan heb je pas wat te doen
einde bericht
niets wat daar tegen op kanquote:Op maandag 23 mei 2005 14:40 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Kijk dit zijn argumenten.... iemand anders?
kutje bef, die gek is goed hequote:
Veel tekstquote:Op maandag 23 mei 2005 14:42 schreef DracoAkaIk het volgende:
http://3rddimension.online.fr/EU_verdrag_valstrik.htm
dit zijn ongeveer mijn redenen
nog steeds ja... zal volgende keer wat rustiger met je doen....quote:Op maandag 23 mei 2005 14:43 schreef Ballicious het volgende:
Schraal
Jaa ik weet.... Vind dat kleur gebruik leuk.... doel is nee dus kon dan moeilijk nog ja zeggequote:
have funquote:Op maandag 23 mei 2005 14:43 schreef Houniet het volgende:
okehierishetvolgendeverhaalineenzinzonderspatiesenzokijkwatiknouwilzeggenisdatiknumoetstoppenwantmestagebegeleiderisinmijnhok:X
laat maar.. maar ik snap wat je wil zeggenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:43 schreef Houniet het volgende:
okehierishetvolgendeverhaalineenzinzonderspatiesenzokijkwatiknouwilzeggenisdatiknumoetstoppenwantmestagebegeleiderisinmijnhok:X
Ja?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:43 schreef Houniet het volgende:
Ok ehie rishe tvol ge ndeve rh aal ineen zi nz on derspa tiese nzok ijkw atikn ouwi lzeg genis da.
Tikn umo etstopp enwan tmesta gebe gele iderisi nmij nhok
Ik vroeg toch wat we gingen stemmen...quote:Op maandag 23 mei 2005 14:43 schreef Ballicious het volgende:
Waar zijn de vrouwen?
Gatverdamme, vies ventje.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
nog steeds ja... zal volgende keer wat rustiger met je doen....![]()
Trap heb je hok uit danquote:Op maandag 23 mei 2005 14:43 schreef Houniet het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |