weekendje wegquote:Op maandag 23 mei 2005 14:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
heeft er iemand al leuke plannen voor het weekend?
Nederlandse strandquote:Op maandag 23 mei 2005 15:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
we hebben een S
we hebben een T
we hebben een R
we hebben een A
we hebben een N
we hebben een DSTRAND
Hehe precies mijn kroegenquote:Op maandag 23 mei 2005 15:01 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Sante en Kangeroes... soms beetje stunt of de Yes..
ik denk de far outquote:Op maandag 23 mei 2005 15:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
we hebben een S
we hebben een T
we hebben een R
we hebben een A
we hebben een N
we hebben een DSTRAND
naar het strandquote:Op maandag 23 mei 2005 14:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
heeft er iemand al leuke plannen voor het weekend?
Dat weet ik, daarom wil ik ze voor mezelf houdenquote:Op maandag 23 mei 2005 15:04 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Die zijn niet zo gaaf als die van jou
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:04 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Die zijn niet zo gaaf als die van jou
De newbies van tegenwoordigquote:Op maandag 23 mei 2005 15:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom wil ik ze voor mezelf houden
Jas ophangen doen we bij de villa... kost 1 euro en nooit een rij... en bier is daar ook 1 euro dus blijven we daar ff indrinken..quote:Op maandag 23 mei 2005 15:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hehe precies mijn kroegenALtijd ff jas bij parrot hangen. Muntje opzuipen, soms nog peer pinten daar. Daarna naar sante of krazy, ligt beetje aan of het al druk is. Soms stunt of Bar2alex.
voor mij 10 minuutjes fietsenquote:Op maandag 23 mei 2005 15:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]![]()
zeeuws strand
![]()
jammer dat het alleen zo ver weg is
dat is de zee. het strand is anders heel fijnquote:Op maandag 23 mei 2005 15:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nederlandse strand
De zee is zo ranzig dat je de bodem niet kunt zien
Over die gladiool natuurlijkquote:Op maandag 23 mei 2005 15:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb je het nou over mij? Of over die gladiool?
Ja, dan stond je 2 meter bij mij vandaan. Ik was met paar vrienden en mijn vriendin. 1 van jullie met groen shirt dacht ik? Ongeveer in het midden van de bar zeg maar stonden jullie te bakkesen.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:02 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ik was ook ff in de kangeroes.. en toen kreeg ik knallende ruzie met een vriend van mijniet gemerkt?
daar komen wij ook soms.. als we onze agressie kwijt moeten gaan we mee beuken op het podiumquote:Op maandag 23 mei 2005 15:06 schreef DracoAkaIk het volgende:
Ennuh ik ga als ik ga naar de alt stad![]()
soms repel met een maat van me ... hiphop gozer.. maar voor de gezelligheid wel oke nie mijn muziek dough
leukquote:Op maandag 23 mei 2005 15:06 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
naar de vossemeren (center parcs in belgie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |