Van Balkenendequote:
Het is echt alles op zijn kop. Mods zeggen dat je met de FA's moet mailen en FA's zeggen dat je feedback in POL-FB moet geven.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:19 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
We zullen jou eens even wekenlang voor hoerenjong uit gaan maken en je persoonsgegevens posten, dan piep je ook wel anders.
Da's ook het idee dat ik ervan krijg inderdaadquote:Op maandag 23 mei 2005 19:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het is echt alles op zijn kop. Mods zeggen dat je met de FA's moet mailen en FA's zeggen dat je feedback in POL-FB moet geven.![]()
In POL-FB wordt lekker gewist en FA's zwijgen wanneer er geklaagd wordt. Nee, dat fok is erg volwassen.![]()
Dat moet je eens in BH proberen, daar heb je een latente homo met moodswings die hetzelfde doet en het dan ook zo uitlegt aan de FA dat jij de foute bentquote:Op maandag 23 mei 2005 19:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het is echt alles op zijn kop. Mods zeggen dat je met de FA's moet mailen en FA's zeggen dat je feedback in POL-FB moet geven.![]()
In POL-FB wordt lekker gewist en FA's zwijgen wanneer er geklaagd wordt. Nee, dat fok is erg volwassen.![]()
Ik schreef er mijn visie over na talloze onbeantwoorde mailpogingen.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:21 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Da's ook het idee dat ik ervan krijg inderdaad.
Men verwees naar forum@fok.nl als je meer wilde weten over de ban. Dus ik iemelen, met de opmerking dat ik het compleet van de pot gerukt zou vinden als dat zou zijn vanwege dat holocausttopic, krijg ik als antwoord 'dat de betreffende users wel weten waarom ze geband zijn'.
Ja, zeg dan gewoon meteen dat je er niets over kwijt wil.
Na POL waag ik mij liever niet in nog meer fokkiaanse slangenkuilen.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:25 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat moet je eens in BH proberen, daar heb je een latente homo met moodswings die hetzelfde doet en het dan ook zo uitlegt aan de FA dat jij de foute bent
Om aan te geven hoe relatief goed het in Pol vertoeven is. Loedertje had nog wel eens eigenaardige buien in NWS, maar los daarvan, dat onderdeel, NWS + Pol zijn echt de meest vrije onderwerpen.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Na POL waag ik mij liever niet in nog meer fokkiaanse slangenkuilen.
Een kinderhand is snel gevuld, ik ga na een opwaardering van kwalitatief betere users nu ook voor kwalitatieve mods. Niet beter, maar gewoon kwalitatief, dat is al heel wat.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:36 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Om aan te geven hoe relatief goed het in Pol vertoeven is. Loedertje had nog wel eens eigenaardige buien in NWS, maar los daarvan, dat onderdeel, NWS + Pol zijn echt de meest vrije onderwerpen.
Modmod, hmm, goed idee, al heb ik ook nooit het nut van de snorkeletereter kunnen bevattenquote:Op maandag 23 mei 2005 19:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een kinderhand is snel gevuld, ik ga na een opwaardering van kwalitatief betere users nu ook voor kwalitatieve mods. Niet beter, maar gewoon kwalitatief, dat is al heel wat.![]()
Ehrm... Ja.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:41 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Modmod, hmm, goed idee, al heb ik ook nooit het nut van de snorkeletereter kunnen bevatten
hm, waar liggen de prioriteiten?quote:Op maandag 23 mei 2005 19:43 schreef George-Butters het volgende:
ik voel me een behoorlijke nerd door op het dakterras draadloos te internetten. Maar feitelijk is het best relaxt.
zit die ook op het dak?quote:
nerd!quote:
heb jij dat geregeld?quote:Op maandag 23 mei 2005 19:53 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Jij hebt een afspraak met Corrie Fuist.
Heel even dan. Ik probeer mij uit deze kliek te onttrekken, al zitten er wel wat interessante mensen tussen.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:46 schreef George-Butters het volgende:
Zooo Aaah komt ook weer buurtenDa's gezellig
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Heel even dan. Ik probeer mij uit deze kliek te onttrekken, al zitten er wel wat interessante mensen tussen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |