Kijk, dat werpt nieuw licht op de zaak.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Continue doorzeiken over de vermeende werkeloosheid van Ryan.
Dan liggen er wolken voohoooooorquote:Op maandag 23 mei 2005 17:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh? Heb ik ondanks regelmatige steekproeven nooit vast kunnen stellen.
Dan heb je altijd pech gehad. Ik heb hier absoluut geen last van.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh? Heb ik ondanks regelmatige steekproeven nooit vast kunnen stellen.
Hier in Groningen is het wel mooi weerquote:Op maandag 23 mei 2005 17:51 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dan heb je altijd pech gehad. Ik heb hier absoluut geen last van.
Ik heb het dan niet direct over lucida maar eerder over Aah en Sjun. Hoe ze aan die info komen weet ik ook niet.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:48 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Kijk, dat werpt nieuw licht op de zaak.
Al snap ik dan niet hoe lucida aan die kennis is gekomen. En dat daar toen niets aan gedaan is.
Klaag haar aan!quote:Op maandag 23 mei 2005 17:58 schreef Harry_Sack het volgende:
godverdetiefus, ik heb een leenfiets afgepakt van een meisje, rij ik er net mee de schellingwoudebrug op, vliegt de ketting er af. Die fiets gaat mooi terug!
Typisch dat Ryan3 dan bijzonder veel postings richting lucida begint te spammen du moment dat lucida terug op het forum is. Eén en ander begint zo langzamerhand grote overeenkomsten te vertonen met Bert Haanstra's fanfare.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb het dan niet direct over lucida maar eerder over Aah en Sjun. Hoe ze aan die info komen weet ik ook niet.
Ik snap werkelijk niet dat ik dit pik inderdaadquote:
Schadevergoeding wegens gederfde levensvreugde eisen!quote:Op maandag 23 mei 2005 18:01 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet dat ik dit pik inderdaad
Je weet dat je nu een aanklacht wegens godslastering aan je broek kunt krijgen he, behalve dat je al een paar kilometer met dat kreng aan je zijde hebt moeten lopen.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:58 schreef Harry_Sack het volgende:
godverdetiefus, ik heb een leenfiets afgepakt van een meisje, rij ik er net mee de schellingwoudebrug op, vliegt de ketting er af. Die fiets gaat mooi terug!
De huidige affaire zit wel wat dieper denk ik.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:01 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Typisch dat Ryan3 dan bijzonder veel postings richting lucida begint te spammen du moment dat lucida terug op het forum is. Eén en ander begint zo langzamerhand grote overeenkomsten te vertonen met Bert Haanstra's fanfare.
Ryan is in 2003/2004 een paar maanden werkloos geweest. Dit heeft hij toen zelf gewoon op Fok! gezet omdat hij daarvan baalde. Zoiets op Fok! zetten is dom omdat hier bepaalde mensen rondlopen die dat niet kunnen hebben maar zelf 24/7 met een leger kloontjes ellenlange stukken schrijven op Fok!, de PvdAsite en wrs ook in "draadjes" op het forum van Polinco en intussen heel hard roepen dat zij héél hard werken en prioriteiten elders hebben. Afijn, Ryan is allang weer aan het werk in de chemie, dit is geen negen tot vijf baan, hij heeft wisseldiensten maar Sjun, Lucida en die Gek blijven maar roepen dat Ryan geen werk heeft. Het loont de moeite niet om dat te weerspreken en het is ook niet belangrijk. Van mij mag iemand werkloos zijn, twintig jaar als hij dat wil.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb het dan niet direct over lucida maar eerder over Aah en Sjun. Hoe ze aan die info komen weet ik ook niet.
En ik maar denken dat Fok er is als tijdverdrijf, waar je op een leuke manier kunt discussieren.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:09 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ryan is in 2003/2004 een paar maanden werkloos geweest. Dit heeft hij toen zelf gewoon op Fok! gezet omdat hij daarvan baalde. Zoiets op Fok! zetten is dom omdat hier bepaalde mensen rondlopen die dat niet kunnen hebben maar zelf 24/7 met een leger kloontjes ellenlange stukken schrijven op Fok!, de PvdAsite en wrs ook in "draadjes" op het forum van Polinco en intussen heel hard roepen dat zij héél hard werken en prioriteiten elders hebben. Afijn, Ryan is allang weer aan het werk in de chemie, dit is geen negen tot vijf baan, hij heeft wisseldiensten maar Sjun, Lucida en die Gek blijven maar roepen dat Ryan geen werk heeft. Het loont de moeite niet om dat te weerspreken en het is ook niet belangrijk. Van mij mag iemand werkloos zijn, twintig jaar als hij dat wil.
Jaja, dan kun je een wedereis wegens vruchtgebruik verwachten, ik ken het spelletjequote:Op maandag 23 mei 2005 18:02 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Schadevergoeding wegens gederfde levensvreugde eisen!
Het zou de diverse personen van beide zijden sieren om er een punt achter te rammen.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
De huidige affaire zit wel wat dieper denk ik.
Net zo hard als dat ik stel dat jij en kloon van sizzler bent.quote:Maar nogmaals de vraag waar maak jij uit op dat er is aangetoond dat OllieA een kloon is van Ryan?
Oh ik dacht dat ik de enige was met dat ideequote:Op maandag 23 mei 2005 18:11 schreef Elgigante het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Fok er is als tijdverdrijf, waar je op een leuke manier kunt discussieren.
Zo oud is dergerlijk inproductief gekonkel dus al.quote:Fanfare (Bert Haanstra, 1958, Nederland). Door Jan Blokker geschreven speelfilmdebuut van Haanstra werd Hollandse komedieklassieker over schisma in dorp. In beroemde scène lijken koeien gewichtsloos door het gras te zweven. Ook met Hans Kaart, Bernard Droog, Albert Mol, Ineke Brinkman.
Allemaal erg naar en vervelend. En gedane zaken nemen geen keer.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:09 schreef Stali. het volgende:
[..]
Ryan is in 2003/2004 een paar maanden werkloos geweest. Dit heeft hij toen zelf gewoon op Fok! gezet omdat hij daarvan baalde. Zoiets op Fok! zetten is dom omdat hier bepaalde mensen rondlopen die dat niet kunnen hebben maar zelf 24/7 met een leger kloontjes ellenlange stukken schrijven op Fok!, de PvdAsite en wrs ook in "draadjes" op het forum van Polinco en intussen heel hard roepen dat zij héél hard werken en prioriteiten elders hebben. Afijn, Ryan is allang weer aan het werk in de chemie, dit is geen negen tot vijf baan, hij heeft wisseldiensten maar Sjun, Lucida en die Gek blijven maar roepen dat Ryan geen werk heeft. Het loont de moeite niet om dat te weerspreken en het is ook niet belangrijk. Van mij mag iemand werkloos zijn, twintig jaar als hij dat wil.
Juist wel.quote:
Vaaaaaaagggggg!!!quote:
Van Balkenendequote:
Het is echt alles op zijn kop. Mods zeggen dat je met de FA's moet mailen en FA's zeggen dat je feedback in POL-FB moet geven.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:19 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
We zullen jou eens even wekenlang voor hoerenjong uit gaan maken en je persoonsgegevens posten, dan piep je ook wel anders.
Da's ook het idee dat ik ervan krijg inderdaadquote:Op maandag 23 mei 2005 19:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het is echt alles op zijn kop. Mods zeggen dat je met de FA's moet mailen en FA's zeggen dat je feedback in POL-FB moet geven.![]()
In POL-FB wordt lekker gewist en FA's zwijgen wanneer er geklaagd wordt. Nee, dat fok is erg volwassen.![]()
Dat moet je eens in BH proberen, daar heb je een latente homo met moodswings die hetzelfde doet en het dan ook zo uitlegt aan de FA dat jij de foute bentquote:Op maandag 23 mei 2005 19:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het is echt alles op zijn kop. Mods zeggen dat je met de FA's moet mailen en FA's zeggen dat je feedback in POL-FB moet geven.![]()
In POL-FB wordt lekker gewist en FA's zwijgen wanneer er geklaagd wordt. Nee, dat fok is erg volwassen.![]()
Ik schreef er mijn visie over na talloze onbeantwoorde mailpogingen.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:21 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Da's ook het idee dat ik ervan krijg inderdaad.
Men verwees naar forum@fok.nl als je meer wilde weten over de ban. Dus ik iemelen, met de opmerking dat ik het compleet van de pot gerukt zou vinden als dat zou zijn vanwege dat holocausttopic, krijg ik als antwoord 'dat de betreffende users wel weten waarom ze geband zijn'.
Ja, zeg dan gewoon meteen dat je er niets over kwijt wil.
Na POL waag ik mij liever niet in nog meer fokkiaanse slangenkuilen.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:25 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat moet je eens in BH proberen, daar heb je een latente homo met moodswings die hetzelfde doet en het dan ook zo uitlegt aan de FA dat jij de foute bent
Om aan te geven hoe relatief goed het in Pol vertoeven is. Loedertje had nog wel eens eigenaardige buien in NWS, maar los daarvan, dat onderdeel, NWS + Pol zijn echt de meest vrije onderwerpen.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Na POL waag ik mij liever niet in nog meer fokkiaanse slangenkuilen.
Een kinderhand is snel gevuld, ik ga na een opwaardering van kwalitatief betere users nu ook voor kwalitatieve mods. Niet beter, maar gewoon kwalitatief, dat is al heel wat.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:36 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Om aan te geven hoe relatief goed het in Pol vertoeven is. Loedertje had nog wel eens eigenaardige buien in NWS, maar los daarvan, dat onderdeel, NWS + Pol zijn echt de meest vrije onderwerpen.
Modmod, hmm, goed idee, al heb ik ook nooit het nut van de snorkeletereter kunnen bevattenquote:Op maandag 23 mei 2005 19:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een kinderhand is snel gevuld, ik ga na een opwaardering van kwalitatief betere users nu ook voor kwalitatieve mods. Niet beter, maar gewoon kwalitatief, dat is al heel wat.![]()
Ehrm... Ja.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:41 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Modmod, hmm, goed idee, al heb ik ook nooit het nut van de snorkeletereter kunnen bevatten
hm, waar liggen de prioriteiten?quote:Op maandag 23 mei 2005 19:43 schreef George-Butters het volgende:
ik voel me een behoorlijke nerd door op het dakterras draadloos te internetten. Maar feitelijk is het best relaxt.
zit die ook op het dak?quote:
nerd!quote:
heb jij dat geregeld?quote:Op maandag 23 mei 2005 19:53 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Jij hebt een afspraak met Corrie Fuist.
Heel even dan. Ik probeer mij uit deze kliek te onttrekken, al zitten er wel wat interessante mensen tussen.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:46 schreef George-Butters het volgende:
Zooo Aaah komt ook weer buurtenDa's gezellig
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Heel even dan. Ik probeer mij uit deze kliek te onttrekken, al zitten er wel wat interessante mensen tussen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |