Ja hoor. gewoon een normaal standaard weekendje. gisteren was het wel en drama met reizen verder ging alles heerlijk relaxed.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:32 schreef tech het volgende:
Alles goed, Cas? Heb je een beetje een fijn weekend so far?
Geen klachten, alleen iets rustiger dan ik in gedachten had... M.a.w. geen f*ck aan 't doen...quote:Op zondag 22 mei 2005 12:44 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ja hoor. gewoon een normaal standaard weekendje. gisteren was het wel en drama met reizen verder ging alles heerlijk relaxed.
En hoe gaat jouw weekend?
Oh ja, maar grammaticaal (pre-1954) is jouw TT wel correct...quote:Op zondag 22 mei 2005 12:50 schreef Waxxer het volgende:
Ach naja, het is een kerel-topic, daar gaat het om
12 juli pas. dus 'tis nog wel effe wachtenquote:Op zondag 22 mei 2005 12:49 schreef tech het volgende:
[..]
Geen klachten, alleen iets rustiger dan ik in gedachten had... M.a.w. geen f*ck aan 't doen...
Hoe lang nog tot je motorrijexamen?
Mjah, dat dan weer wel... Maar als 't een beetje meezit is het wel heerlijk motor-weer. In tegenstelling tot de slush-puppy van midwinter.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:54 schreef Cazman het volgende:
[..]
12 juli pas. dus 'tis nog wel effe wachten
hoe wastie?quote:Op zondag 22 mei 2005 15:39 schreef creno het volgende:
goedemiddag
keizerpinguin en ik zijn weer thuis van de "gay-cruise" !
wie gaat er dan ook een straat afzettenquote:Op zondag 22 mei 2005 15:49 schreef Ryan_R het volgende:
Middag allemaal. Wat kunnen mensen toch aso zijn als je een straat af moet zetten
Hier in E. wonen ook verschillende Fok!ers in de buurt, maar denk maar niet dat we regelmatig stoere dingen doen met elkaar.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:05 schreef Waxxer het volgende:
Zoooww het is hier STIL!!![]()
Wat! Moet! Ik! Gaan! Doen??!
Als er nou meer Fokkers hier in de buurt zouden wonen, konden we ff wat stoers organiseren...
Dat moest voor de pleinloop, of hoe het ook heettequote:Op zondag 22 mei 2005 15:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook een straat afzetten![]()
Owquote:Op zondag 22 mei 2005 15:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hier in E. wonen ook verschillende Fok!ers in de buurt, maar denk maar niet dat we regelmatig stoere dingen doen met elkaar..
Een beetje van Marco Borsato, een beetje van Tarkan, en een beetje van hen zelfquote:Op zondag 22 mei 2005 16:06 schreef creno het volgende:
ik heb heel het songfestival niet gezien door de boottrip, maar ik heb net het nummer gehoord dat gewonnen heeft, en ik ken het al
Zit je ons nou een beetje voor kakelende nichten uit te maken?quote:Op zondag 22 mei 2005 16:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow
Ik denk die pakken regelmatig een kratjuh bieah en gaan op een balkon zitten!
Maargoed, ik zie het hier ook niet bepaald voor me dat er een extra kippenhok in de tuin komtKakelende nichten in D. zou een on-ge-ken-de situatie zijn
Nounounounounou....... voorjaarsdipje?quote:Op zondag 22 mei 2005 16:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zit je ons nou een beetje voor kakelende nichten uit te maken?Stomme achterhoekse boer!
Ik zei al dat ik morgen gaquote:Op zondag 22 mei 2005 16:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Efteling was leuk gister..
Nog meer mensen geweest?
Gister was het zoo relaxed!quote:
Ja morgen zal het ook niet zo fruk zijn denk ikquote:Op zondag 22 mei 2005 16:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gister was het zoo relaxed!
Tussen 6 en 8 s'ochtends was het gratis entree, het is de hele dag mooi weer geweest.
Ik heb max 20 min i/d rij gestaan(python)....
Ikquote:Op zondag 22 mei 2005 16:35 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ja morgen zal het ook niet zo fruk zijn denk ik
altijd leuk!!!quote:Op zondag 22 mei 2005 16:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ikde Piranha...al mn vriendinnen waren KLETSnat..en ik 2 druppels
Draaf je nu niet een beetje door?quote:Op zondag 22 mei 2005 16:32 schreef keizerpinguin het volgende:
AHOY!!!!!! hier matroos keizerpinguin!!!!
heeft de trossen weer los en vast gemaakt dit weekend ik ga bij de MARINE!!!!!
Sweet!quote:Op zondag 22 mei 2005 16:45 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
mmm ok ok op een gaycruise dan!?!
[afbeelding]
quote:Op zondag 22 mei 2005 17:26 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
I guess we killed it, wanna go on a cruise?![]()
Ik vind Roemenie leukerquote:Op zondag 22 mei 2005 18:09 schreef Cybart het volgende:
toch een leuk liedje van die griekenlandreclame
En ik krijg hem niet ged.....quote:Op zondag 22 mei 2005 18:09 schreef Cybart het volgende:
toch een leuk liedje van die griekenlandreclame
Dude!quote:
heeft romenie dan ook al reclame's??quote:
quote:
Dude, Where's My Car?quote:"Dude, what does my tattoo say?
"Sweet!" What about mine?
"Dude!" What does mine say?
"Sweet!" What about mine?
"Dude!" What does mine say?
etc.
Je mag m wel van me "lenen" hoorquote:
Net the Rise and Rise of Ashton Kutcher gekeken, heel misschien, toevallig?quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 18:35 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Net the Rise and Rise of Ashton Kutcher gekeken, heel misschien, toevallig?![]()
Songfestivalheaumeau.quote:
geleerd van tessa, de maastrichtse schonequote:Op zondag 22 mei 2005 18:50 schreef beaverhausen het volgende:
Zegtie?
Wie zijn dat?quote:Op zondag 22 mei 2005 19:02 schreef keizerpinguin het volgende:
of is ze verbannen naar een zwart gat? net als re-union vorig jaar?!
[afbeelding]
oh you! blijkbaar vergeten ik zal het aan hun doorgeven..quote:
kut voor je!quote:Op zondag 22 mei 2005 19:07 schreef creno het volgende:
leuk... nu zie ik pagina twee ook al niet ?
ik denk dat mijn pc van slag is ofzo
quote:Op zondag 22 mei 2005 18:58 schreef keizerpinguin het volgende:
*absolutely not - glennis grace Deborah Cox*
Heul niequote:Op zondag 22 mei 2005 19:22 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik heb de versie van Glennis!!! die is beter!
![]()
ik alleen maar beetje wijnquote:Op zondag 22 mei 2005 19:38 schreef Vlarp het volgende:
Gisteren maar 1,5 Fles Martini Fiero op
Bijna 1 fles bij Aart, in de Kameleon nog net iets meer dan een halve fles
ik in heel het weekend wel een fles champagne per dag vanaf vrijdag avond hahahaquote:Op zondag 22 mei 2005 19:38 schreef Vlarp het volgende:
Gisteren maar 1,5 Fles Martini Fiero op
Bijna 1 fles bij Aart, in de Kameleon nog net iets meer dan een halve fles
Ik had alleen vanmorgen een beetje zwaar hoofdquote:Op zondag 22 mei 2005 20:08 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik in heel het weekend wel een fles champagne per dag vanaf vrijdag avond hahaha
zonder![]()
ik nu ook aan het water ja........quote:Op zondag 22 mei 2005 20:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik had alleen vanmorgen een beetje zwaar hoofd
Gisteren in Gay Palace optijd aan de Red Bull gegaan. En veel water op voor ik naar bed ging en toen ik eruit kwam..
Ik kwam vanmiddag langs de Kameleon opweg naar huis..quote:Op zondag 22 mei 2005 20:19 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik nu ook aan het water ja........![]()
Ik vind het heerlijk.. raam staat ook nog open, het regent toch niet inquote:Op zondag 22 mei 2005 20:22 schreef creno het volgende:
regen en onweer was gaaf om te zien in de verte !
Fiero?quote:Op zondag 22 mei 2005 20:39 schreef beaverhausen het volgende:
Doe maar rustig zijn enzo.
Adem in, adem uit.
Eik wel he?quote:Op zondag 22 mei 2005 20:16 schreef petre86 het volgende:
[[url=http://img22.echo.cx/img22/5891/ashtonkutcher8gw.th.jpg]afbeelding][/URL]
en
[[url=http://img176.echo.cx/img176/9809/153lx.th.jpg]afbeelding][/URL]
hijs best wel cute eigenlijk
Kom maar hier met die Fles.quote:
Ja hoi.quote:
19 bijna. thank you.quote:
Maar dan is tante MUUS er nogquote:Op zondag 22 mei 2005 20:45 schreef Timmah het volgende:
Ik hoop dat ik dat zacht genoeg zei om Yvonne buiten het topic te houden..
Tante Muus.quote:
gangbang party gehad?quote:Op zondag 22 mei 2005 20:53 schreef Ang3l het volgende:
Terug uit Centerparcs........... ik ben dood
Kheb pijn in spieren waarvan ik het bestaan niet wist, mijn keel is schor, kheb nauwelijks slaapgehad ... maar verder was het erg gezellig.
voor meedere activiteiten te boeken actief , passief ect....quote:Op zondag 22 mei 2005 20:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
centerparcs is toch alleen maar luiere?
moet je het gaan zoekenquote:Op zondag 22 mei 2005 20:55 schreef creno het volgende:
ik wilde wat zeggen maar ik ben het kwijt
Danskamp...toch?quote:
Poteto potato.quote:
Ik heb er best vertrouwen in op zich hoor. Maar goed, 't zijn toch je eindexamens... en 'r hangt toch heel... HEEL veel van af. Ik mag iig niet nog een jaartje.quote:
Al keer gezakt dan?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:16 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik heb er best vertrouwen in op zich hoor. Maar goed, 't zijn toch je eindexamens... en 'r hangt toch heel... HEEL veel van af. Ik mag iig niet nog een jaartje.![]()
Ben in de vierde een keer blijven zitten. Scheikunde en Wiskunde B was toch niet zo'n goed idee.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 21:19 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ben in de vierde een keer blijven zitten. Scheikunde en Wiskunde B was toch niet zo'n goed idee..
Ja dta denk jij jaquote:Op zondag 22 mei 2005 20:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
centerparcs is toch alleen maar luiere?
Ach... Toen wilde ik voor dierengeneeskunde. Ik ben gelukkig helemaal tot inkeer gekomen toen, en ga nu voor Theater/Film/Televisie wetenschappen.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 21:23 schreef Ang3l het volgende:
(al lag ik naast een 19jarige jongen (genaamd Boy) in bed die voor het eerst een fles wijn ophad en een fles blue curacao en dus zijn avondeten in bed deponeerde!!!!!!!!!!!!)
Eww..en mocht dat wel van Pupquote:Op zondag 22 mei 2005 21:23 schreef Ang3l het volgende:
Maar wel ontzettend gezellig (al lag ik naast een 19jarige jongen (genaamd Boy) in bed die voor het eerst een fles wijn ophad en een fles blue curacao en dus zijn avondeten in bed deponeerde!!!!!!!!!!!!)
oh wrede wereldquote:†..Lisann..† There's Nothing Left...Just An Empty Heart... nog 425 dagen zegt:
ik heb 2 mc krokette gegeten bij de mac
Auf Wiedersehenquote:Op zondag 22 mei 2005 21:25 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga in bed tv kijken en daarna in slaap vallen
je mag wel nog een jaartje toch? je eindexamenjaar geldt toch als apart van de bovenbouw? toch toch?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:16 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik heb er best vertrouwen in op zich hoor. Maar goed, 't zijn toch je eindexamens... en 'r hangt toch heel... HEEL veel van af. Ik mag iig niet nog een jaartje.![]()
Wat doe jij hier?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:30 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
je mag wel nog een jaartje toch? je eindexamenjaar geldt toch als apart van de bovenbouw? toch toch?
het staat in de notulen van de vorige vergaderingquote:Op zondag 22 mei 2005 21:27 schreef Timmah het volgende:
Zijn madonna ava's hip? Ik heb die memo gemist geloof ik..
hmm.. Kut.... * Notulen er bij pak *quote:Op zondag 22 mei 2005 21:32 schreef creno het volgende:
[..]
het staat in de notulen van de vorige vergadering
Ik sta toch al een tijdje in de H hoor... maar aangenaam dan.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:35 schreef creno het volgende:
hallo aan beide, ik geloof niet dat ik jullie eerder heb gezien hier ?!
Ik heb een tijdje een heel actieve periode gehad, maar de laatste maanden praktisch niks dus. Kan me best voorstellen dat je me over het hoofd hebt gezien.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:39 schreef creno het volgende:
waarschijnlijk heb ik het gemist de eerste keer dat je hier wassorry
* Wel degelijk kan wachten tot morgen *quote:Op zondag 22 mei 2005 21:40 schreef Andyvie het volgende:
*niet kan wachten tot morgen*
De eerste nieuwe aflevering van QaF!
*aai*quote:Op zondag 22 mei 2005 21:41 schreef Timmah het volgende:
[..]
* Wel degelijk kan wachten tot morgen *.
Dank.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:42 schreef Andyvie het volgende:
[..]
*aai*
Heel veel succes de komende 2 weken!
Die weet dat nog nietquote:
mogen er ook hetro's komen op jullie dansclubje?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die weet dat nog niet
Maar ben dus snel op een andere kamer gaan liggen.
Aggerm, Boy toch. Was die avond ook al 't water in gelopen met voetballenmuts
En de laatste Desperate Housewives. En een nieuwe Grey's Anatomy.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:40 schreef Andyvie het volgende:
*niet kan wachten tot morgen*
De eerste nieuwe aflevering van QaF!
Boy moest de bal halen?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die weet dat nog niet
Maar ben dus snel op een andere kamer gaan liggen.
Aggerm, Boy toch. Was die avond ook al 't water in gelopen met voetballenmuts
Wat is SJP en Grey's Anatomy?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En de laatste Desperate Housewives. En een nieuwe Grey's Anatomy..
*plaats vrij maak op HD*.
Wie is wie?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:48 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
Foto pinkpassion het was zo leuk!!!!!
SJP is de bruid van Timmah.quote:
Sarah Jessica Parker natuurlijk.. Ofwel.... Suus-chan.quote:
Ja hoi enzo.quote:
ik blijf t teveel eer vinden... maar als beav vindt dat ik op haar lijk... ach, hij is niet de eerstequote:Op zondag 22 mei 2005 21:49 schreef Timmah het volgende:
[..]
Sarah Jessica Parker natuurlijk.. Ofwel.... Suus-chan.
Keizerdinges... wiesdat?quote:
Links keizerpinguin, dan vriendje van Kevin die er naast staat dan, de beroemde W van creno en last but not least Melaniequote:
SJP roeleert.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:51 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
ik blijf t teveel eer vinden... maar als beav vindt dat ik op haar lijk... ach, hij is niet de eerste
O, die volg ik nietquote:Op zondag 22 mei 2005 21:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
SJP is de bruid van Timmah.
En Grey's Anatomy is een nieuwe serie die na DH komt..
Doe maar Google opstarten..
dankje dankjequote:Op zondag 22 mei 2005 21:53 schreef Timmah het volgende:
* topic enigzins SJP-Proof maak *
[afbeelding]
Nee zover was ik ook. Anders hoefde je niet te vragen wat het was he, Watson?quote:
*ook schrapt van lijstje*quote:Op zondag 22 mei 2005 21:54 schreef beaverhausen het volgende:
Rebecca Loos trouwt met lesbienne
Dat verwacht je toch ook niet?
Dat je lesbies kan worden door te neuken met David Beckham..
* David van lijstje haal*.
Ze was al biquote:Op zondag 22 mei 2005 21:54 schreef beaverhausen het volgende:
Rebecca Loos trouwt met lesbienne
Dat verwacht je toch ook niet?
Dat je lesbies kan worden door te neuken met David Beckham..
* David van lijstje haal*.
met SM-live action richt je t toch meer in naar jouw smaak hoor timmahquote:
Ja dat weet ik ook.quote:
ahhah ja kan niet altijd net van de sportschool komen hahahquote:Op zondag 22 mei 2005 21:56 schreef beaverhausen het volgende:
Is dat W.? Hij ziet er een stuk anders uit zonder van die armen enzo.
garp?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook.
Anders verpest je even mijn poging tot een (matige) garp..
Garpenmaker...quote:Op zondag 22 mei 2005 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
garp?
Is dat een kruising tussen een gup en VlarP?
quote:Op zondag 22 mei 2005 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
garp?
Het Officiële Fok!woordenboekquote:Garpje door admin Yvonne begonnen gebruik van het woord grapje nadat user Gellarboy deze typefout had gemaakt; door veel fokkers overgenomen
Het is hem vergeven.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:58 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ahhah ja kan niet altijd net van de sportschool komen hahah
Dat las ik wel!quote:Op zondag 22 mei 2005 21:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
garp?
Ik bedoelde t lievquote:
HupHup! Tv kijken en in slaap vallen jij!quote:
Ik heb gisteren Las Vegas (en Dannyquote:Op zondag 22 mei 2005 22:03 schreef Andyvie het volgende:
Ik zag trouwens gisteren een aflevering van Las Vegas met Mark McGrath van Sugar Ray erin. Hij is best wel leuk!
O ja, en ik ben lui, dus voor foto's moet je maar ff googlen.
Heel diep jaquote:Op zondag 22 mei 2005 22:03 schreef beaverhausen het volgende:
Zou een kruising tussen Vlarp en een gup niet eerder een Vlurp heten dan een Garp?
Jaja mensen, ik kan ook eens diep uit de hoek komen!.
quote:Op zondag 22 mei 2005 22:03 schreef beaverhausen het volgende:
Zou een kruising tussen Vlarp en een gup niet eerder een Vlurp heten dan een Garp?
Jaja mensen, ik kan ook eens diep uit de hoek komen!.
Daarom had ik de video ook aangezetquote:Op zondag 22 mei 2005 22:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Las Vegas (en Danny.) gemist.
.
Stom Songfestival..
.
En mevrouw Kaandorp.. vergeet die niet.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Las Vegas (en Danny.) gemist.
.
Stom Songfestival..
.
Laat mij ook eens een poging doen intelligent over te komen op de heaumeaux.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 22:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Laat mij ook eens een poging doen intelligent over te komen op de heaumeaux..
Mijn video is kapot.quote:
patsen met het feit dat je eindexamen doet werkt veel beter.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Laat mij ook eens een poging doen intelligent over te komen op de heaumeaux..
Die heb ik maar gelaten voor wat het was aangezien ik de cd heb.quote:
Pimpen met je mazamashidoke is veul stoerder.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:06 schreef Timmah het volgende:
[..]
patsen met het feit dat je eindexamen doet werkt veel beter..
quote:
Ok.. Geef ik toe.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Pimpen met je mazamashidoke is veul stoerder..
Hands off, I saw him first.quote:
ik heb heel de box alleen bad water nietquote:Op zondag 22 mei 2005 22:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die heb ik maar gelaten voor wat het was aangezien ik de cd heb..
W, bladgroente, W. die met die Bert-wenkbrauw op die foto's van keizerdinges.quote:
mjah.. hihi...quote:Op zondag 22 mei 2005 22:12 schreef Great_Expectations het volgende:
En Timmah met de blonde haartjes is er ook nog steeds, zie ik..
ehm.. nieuw in dit topic wel ja... ben al een tijdje op fok! maar post nauwelijks...quote:Op zondag 22 mei 2005 22:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nieuw?.
En ben je toevallig een Shounen-ai fan?.
quote:Op zondag 22 mei 2005 22:13 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik heb heel de box alleen bad water niet
yeah, I know I'm easy.quote:
Als't maar manga is.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:13 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
ehm.. nieuw in dit topic wel ja... ben al een tijdje op fok! maar post nauwelijks...
en ik zeg nooit nee tegen shounen-ai hoor![]()
Ja maar jij hebt geen interesse getoond. Toch?quote:
http://mochi.harusame.net/quote:Op zondag 22 mei 2005 22:13 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
ehm.. nieuw in dit topic wel ja... ben al een tijdje op fok! maar post nauwelijks...
en ik zeg nooit nee tegen shounen-ai hoor![]()
Nopequote:
oeh, cool! zal die links ook ff doorgeven aan een vriendin van me, dies echt helemaal fan van shounen-aiquote:Op zondag 22 mei 2005 22:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
http://mochi.harusame.net/(
Rin!
)
http://www.hochuuami.com/
http://www.possible-soup.net/
hahah we will see little men!!!quote:Op zondag 22 mei 2005 22:15 schreef Excess_All het volgende:
[..]
nog welmaar beav en ik gaan ons uiterse best doen
whoe hahahahhaaquote:Op zondag 22 mei 2005 22:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt geen interesse getoond. Toch?
En je broer ook niet want die vermaakt zichzelf op de wc.
Ik ben misschien op reisformaat maar ik ben niet little!quote:
One at a time.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:21 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
Legal Drugmoet je geen Loveless posten Timmah?
* Beav in borstzakje prop *quote:Op zondag 22 mei 2005 22:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ben misschien op reisformaat maar ik ben niet little!.
Oooh, ik heb er nog veel meer..quote:Op zondag 22 mei 2005 22:18 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
oeh, cool! zal die links ook ff doorgeven aan een vriendin van me, dies echt helemaal fan van shounen-ai![]()
nou ik ga lekker met creno en W naar hi25 dus..... tot de volgende zitting!! de eerste die ook een foto post met W krijgt een slagroom taart deal?!quote:
voorzichtig Timmahquote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 22:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oooh, ik heb er nog veel meer...
http://tokyostone.net/moya/projects.php
http://memoryforyou.cjb.net/
http://www.forever-more.gnx.at/
http://nodeadline.bitofhappiness.com/index2.html
http://desperate-love.net/
http://fushichou.kakyoku.org/index1.htm
http://www.aku-tenshi.com/
http://www.controversity.org/eop/index.php
doe maar W. met slagroomquote:Op zondag 22 mei 2005 22:25 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nou ik ga lekker met creno en W naar hi25 dus..... tot de volgende zitting!! de eerste die ook een foto post met W krijgt een slagroom taart deal?!
hmm so evilllllllllquote:Op zondag 22 mei 2005 22:25 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nou ik ga lekker met creno en W naar hi25 dus..... tot de volgende zitting!! de eerste die ook een foto post met W krijgt een slagroom taart deal?!
nope!!! jammer he moet hem maar eens dit adres geven ja hahah oh nee dan kunnen we hem niet meer als roddel materiaal gebruken ahhaquote:Op zondag 22 mei 2005 22:27 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hmm so evilllllllll
i love it
maar uhm komt die ook wel eens op fok
oh als je iets gelezen hebt dat over w ging dan is het allemaal gelogenquote:
Mijn onschuldige pure oogjes.. wat doe je.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
doe maar W. met slagroom.
Bief! Wat zeg je nu?! Er lezen onschuldige en pure oogjes mee!.
ja hoi creu..euhm..creno.quote:
Volgens mijn welingelichte bronnen zijn die oogjes lang niet zo puur ende onschuldig als ze willen doen geloven.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:30 schreef Timmah het volgende:
[..]
Mijn onschuldige pure oogjes.. wat doe je.![]()
Waarschijnlijk ook wel jaquote:Op zondag 22 mei 2005 22:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat die vriendin van je die linkjes al lang kent..
*teruglees*quote:
Pardonnez-moi?quote:Op zondag 22 mei 2005 22:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens mijn welingelichte bronnen zijn die oogjes lang niet zo puur ende onschuldig als ze willen doen geloven.
Heb je Agent Wessel nou al weer met een veertje zitten kietelen om informatie los te peuteren?quote:Op zondag 22 mei 2005 22:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens mijn welingelichte bronnen zijn die oogjes lang niet zo puur ende onschuldig als ze willen doen geloven.
dank je... hihihiquote:Op zondag 22 mei 2005 22:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
*teruglees*
Lange haren staan je écht beter, Timmah..
Of mag ik dat soort dingen niet zeggen tegen mede-Fok!ers van onder de 20. Want voor je het weet ben je een Olaf/Nathan-achtige ouwe viespeuk, zonder dat je het zelf in de gaten hebt..
Ik zei het toch, Timmah? Die gordijntjes staan je haske leuk.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
*teruglees*
Lange haren staan je écht beter, Timmah..
Of mag ik dat soort dingen niet zeggen tegen mede-Fok!ers van onder de 20. Want voor je het weet ben je een Olaf/Nathan-achtige ouwe viespeuk, zonder dat je het zelf in de gaten hebt..
Don't make me say it cause I will.quote:
Bedankt, ik zal het noteren.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:36 schreef Lemmeb het volgende:
Een kut is net een egel met een open ruggetje
quote:Op zondag 22 mei 2005 22:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zei het toch, Timmah? Die gordijntjes staan je haske leuk..
En G_E, ik denk dat Timmah er geen Nathanistische bijbedoelingen achter zoekt..
Ik ben ook niet Nathanisch.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zei het toch, Timmah? Die gordijntjes staan je haske leuk..
En G_E, ik denk dat Timmah er geen Nathanistische bijbedoelingen achter zoekt..
Kweetniet hoor.. Misschien dat Suus het kan bevestigen?quote:Op zondag 22 mei 2005 22:36 schreef Lemmeb het volgende:
Agent Ewout wilde geen informatie loslaten dus ik moest wel overstappen op Agent Wessel.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Heb je Agent Wessel nou al weer met een veertje zitten kietelen om informatie los te peuteren?.
mot dat?quote:Op zondag 22 mei 2005 22:36 schreef Lemmeb het volgende:
Rot op of we sturen MUUS op je af.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:36 schreef Lemmeb het volgende:
tja ach, you girls go right ahead...quote:
En haar egel bijt.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Rot op of we sturen MUUS op je af..
quote:Op zondag 22 mei 2005 22:40 schreef creno het volgende:
[..]
tja ach, you girls go right ahead...
tis vriendschappelijk, meer nie
Prikt ie ook?quote:
Waar wil onzequote:Op zondag 22 mei 2005 22:47 schreef Great_Expectations het volgende:
Ja. Nou heb ik niets tegen vrouwen of hun voortplantingsorganen enzo, maar kunnen we misschien eventueel wellicht het aandachtspunt van dit gesprek verplaatsen naar een ander onderwerp?.
Daar ben ik t ook wel mee eensquote:Op zondag 22 mei 2005 22:47 schreef Great_Expectations het volgende:
Ja. Nou heb ik niets tegen vrouwen of hun voortplantingsorganen enzo, maar kunnen we misschien eventueel wellicht het aandachtspunt van dit gesprek verplaatsen naar een ander onderwerp?.
schoenen-wattes?quote:Op zondag 22 mei 2005 22:49 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
Daar ben ik t ook wel mee eens. We hadden t over shounen-ai?
![]()
Die plaatjes zijn nou ook niet bepaald superquote:Op zondag 22 mei 2005 22:50 schreef Timmah het volgende:
[..]
Shounen Ai.
http://images.google.nl/images?q=Shounen+ai&hl=nl
Fok Policy enzo.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:52 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
Die plaatjes zijn nou ook niet bepaald super. heb je safe-search nog aanstaan?
.
Manga of Anime?quote:Op zondag 22 mei 2005 22:52 schreef woutabest het volgende:
Ik kijk liever Manga dan, die zijn ook mooi.
Ik heb idd ook wel eens betere voorbeelden gezien.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:52 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
Die plaatjes zijn nou ook niet bepaald super. heb je safe-search nog aanstaan?
.
Manga en shounen-ai gaan prima samen hoorquote:Op zondag 22 mei 2005 22:52 schreef woutabest het volgende:
Ik kijk liever Manga dan, die zijn ook mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |