Eik wel he?quote:Op zondag 22 mei 2005 20:16 schreef petre86 het volgende:
[[url=http://img22.echo.cx/img22/5891/ashtonkutcher8gw.th.jpg]afbeelding][/URL]
en
[[url=http://img176.echo.cx/img176/9809/153lx.th.jpg]afbeelding][/URL]
hijs best wel cute eigenlijk
Kom maar hier met die Fles.quote:
Ja hoi.quote:
19 bijna. thank you.quote:
Maar dan is tante MUUS er nogquote:Op zondag 22 mei 2005 20:45 schreef Timmah het volgende:
Ik hoop dat ik dat zacht genoeg zei om Yvonne buiten het topic te houden..
Tante Muus.quote:
gangbang party gehad?quote:Op zondag 22 mei 2005 20:53 schreef Ang3l het volgende:
Terug uit Centerparcs........... ik ben dood
Kheb pijn in spieren waarvan ik het bestaan niet wist, mijn keel is schor, kheb nauwelijks slaapgehad ... maar verder was het erg gezellig.
voor meedere activiteiten te boeken actief , passief ect....quote:Op zondag 22 mei 2005 20:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
centerparcs is toch alleen maar luiere?
moet je het gaan zoekenquote:Op zondag 22 mei 2005 20:55 schreef creno het volgende:
ik wilde wat zeggen maar ik ben het kwijt
Danskamp...toch?quote:
Poteto potato.quote:
Ik heb er best vertrouwen in op zich hoor. Maar goed, 't zijn toch je eindexamens... en 'r hangt toch heel... HEEL veel van af. Ik mag iig niet nog een jaartje.quote:
Al keer gezakt dan?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:16 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik heb er best vertrouwen in op zich hoor. Maar goed, 't zijn toch je eindexamens... en 'r hangt toch heel... HEEL veel van af. Ik mag iig niet nog een jaartje.![]()
Ben in de vierde een keer blijven zitten. Scheikunde en Wiskunde B was toch niet zo'n goed idee.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 21:19 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ben in de vierde een keer blijven zitten. Scheikunde en Wiskunde B was toch niet zo'n goed idee..
Ja dta denk jij jaquote:Op zondag 22 mei 2005 20:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
centerparcs is toch alleen maar luiere?
Ach... Toen wilde ik voor dierengeneeskunde. Ik ben gelukkig helemaal tot inkeer gekomen toen, en ga nu voor Theater/Film/Televisie wetenschappen.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 21:23 schreef Ang3l het volgende:
(al lag ik naast een 19jarige jongen (genaamd Boy) in bed die voor het eerst een fles wijn ophad en een fles blue curacao en dus zijn avondeten in bed deponeerde!!!!!!!!!!!!)
Eww..en mocht dat wel van Pupquote:Op zondag 22 mei 2005 21:23 schreef Ang3l het volgende:
Maar wel ontzettend gezellig (al lag ik naast een 19jarige jongen (genaamd Boy) in bed die voor het eerst een fles wijn ophad en een fles blue curacao en dus zijn avondeten in bed deponeerde!!!!!!!!!!!!)
oh wrede wereldquote:†..Lisann..† There's Nothing Left...Just An Empty Heart... nog 425 dagen zegt:
ik heb 2 mc krokette gegeten bij de mac
Auf Wiedersehenquote:Op zondag 22 mei 2005 21:25 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga in bed tv kijken en daarna in slaap vallen
je mag wel nog een jaartje toch? je eindexamenjaar geldt toch als apart van de bovenbouw? toch toch?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:16 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik heb er best vertrouwen in op zich hoor. Maar goed, 't zijn toch je eindexamens... en 'r hangt toch heel... HEEL veel van af. Ik mag iig niet nog een jaartje.![]()
Wat doe jij hier?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:30 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
je mag wel nog een jaartje toch? je eindexamenjaar geldt toch als apart van de bovenbouw? toch toch?
het staat in de notulen van de vorige vergaderingquote:Op zondag 22 mei 2005 21:27 schreef Timmah het volgende:
Zijn madonna ava's hip? Ik heb die memo gemist geloof ik..
hmm.. Kut.... * Notulen er bij pak *quote:Op zondag 22 mei 2005 21:32 schreef creno het volgende:
[..]
het staat in de notulen van de vorige vergadering
Ik sta toch al een tijdje in de H hoor... maar aangenaam dan.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:35 schreef creno het volgende:
hallo aan beide, ik geloof niet dat ik jullie eerder heb gezien hier ?!
Ik heb een tijdje een heel actieve periode gehad, maar de laatste maanden praktisch niks dus. Kan me best voorstellen dat je me over het hoofd hebt gezien.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:39 schreef creno het volgende:
waarschijnlijk heb ik het gemist de eerste keer dat je hier wassorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |