Ja hoor. gewoon een normaal standaard weekendje. gisteren was het wel en drama met reizen verder ging alles heerlijk relaxed.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:32 schreef tech het volgende:
Alles goed, Cas? Heb je een beetje een fijn weekend so far?
Geen klachten, alleen iets rustiger dan ik in gedachten had... M.a.w. geen f*ck aan 't doen...quote:Op zondag 22 mei 2005 12:44 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ja hoor. gewoon een normaal standaard weekendje. gisteren was het wel en drama met reizen verder ging alles heerlijk relaxed.
En hoe gaat jouw weekend?
Oh ja, maar grammaticaal (pre-1954) is jouw TT wel correct...quote:Op zondag 22 mei 2005 12:50 schreef Waxxer het volgende:
Ach naja, het is een kerel-topic, daar gaat het om
12 juli pas. dus 'tis nog wel effe wachtenquote:Op zondag 22 mei 2005 12:49 schreef tech het volgende:
[..]
Geen klachten, alleen iets rustiger dan ik in gedachten had... M.a.w. geen f*ck aan 't doen...
Hoe lang nog tot je motorrijexamen?
Mjah, dat dan weer wel... Maar als 't een beetje meezit is het wel heerlijk motor-weer. In tegenstelling tot de slush-puppy van midwinter.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:54 schreef Cazman het volgende:
[..]
12 juli pas. dus 'tis nog wel effe wachten
hoe wastie?quote:Op zondag 22 mei 2005 15:39 schreef creno het volgende:
goedemiddag
keizerpinguin en ik zijn weer thuis van de "gay-cruise" !
wie gaat er dan ook een straat afzettenquote:Op zondag 22 mei 2005 15:49 schreef Ryan_R het volgende:
Middag allemaal. Wat kunnen mensen toch aso zijn als je een straat af moet zetten
Hier in E. wonen ook verschillende Fok!ers in de buurt, maar denk maar niet dat we regelmatig stoere dingen doen met elkaar.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:05 schreef Waxxer het volgende:
Zoooww het is hier STIL!!![]()
Wat! Moet! Ik! Gaan! Doen??!
Als er nou meer Fokkers hier in de buurt zouden wonen, konden we ff wat stoers organiseren...
Dat moest voor de pleinloop, of hoe het ook heettequote:Op zondag 22 mei 2005 15:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook een straat afzetten![]()
Owquote:Op zondag 22 mei 2005 15:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hier in E. wonen ook verschillende Fok!ers in de buurt, maar denk maar niet dat we regelmatig stoere dingen doen met elkaar..
Een beetje van Marco Borsato, een beetje van Tarkan, en een beetje van hen zelfquote:Op zondag 22 mei 2005 16:06 schreef creno het volgende:
ik heb heel het songfestival niet gezien door de boottrip, maar ik heb net het nummer gehoord dat gewonnen heeft, en ik ken het al
Zit je ons nou een beetje voor kakelende nichten uit te maken?quote:Op zondag 22 mei 2005 16:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow
Ik denk die pakken regelmatig een kratjuh bieah en gaan op een balkon zitten!
Maargoed, ik zie het hier ook niet bepaald voor me dat er een extra kippenhok in de tuin komtKakelende nichten in D. zou een on-ge-ken-de situatie zijn
Nounounounounou....... voorjaarsdipje?quote:Op zondag 22 mei 2005 16:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zit je ons nou een beetje voor kakelende nichten uit te maken?Stomme achterhoekse boer!
Ik zei al dat ik morgen gaquote:Op zondag 22 mei 2005 16:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Efteling was leuk gister..
Nog meer mensen geweest?
Gister was het zoo relaxed!quote:
Ja morgen zal het ook niet zo fruk zijn denk ikquote:Op zondag 22 mei 2005 16:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gister was het zoo relaxed!
Tussen 6 en 8 s'ochtends was het gratis entree, het is de hele dag mooi weer geweest.
Ik heb max 20 min i/d rij gestaan(python)....
Ikquote:Op zondag 22 mei 2005 16:35 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ja morgen zal het ook niet zo fruk zijn denk ik
altijd leuk!!!quote:Op zondag 22 mei 2005 16:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ikde Piranha...al mn vriendinnen waren KLETSnat..en ik 2 druppels
Draaf je nu niet een beetje door?quote:Op zondag 22 mei 2005 16:32 schreef keizerpinguin het volgende:
AHOY!!!!!! hier matroos keizerpinguin!!!!
heeft de trossen weer los en vast gemaakt dit weekend ik ga bij de MARINE!!!!!
Sweet!quote:Op zondag 22 mei 2005 16:45 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
mmm ok ok op een gaycruise dan!?!
[afbeelding]
quote:Op zondag 22 mei 2005 17:26 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
I guess we killed it, wanna go on a cruise?![]()
Ik vind Roemenie leukerquote:Op zondag 22 mei 2005 18:09 schreef Cybart het volgende:
toch een leuk liedje van die griekenlandreclame
En ik krijg hem niet ged.....quote:Op zondag 22 mei 2005 18:09 schreef Cybart het volgende:
toch een leuk liedje van die griekenlandreclame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |