Daar woon ik praktisch naast, hoezo verwendquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zijn we weer
Ik ga morgen naar de Efteling, al 8 jaar niet geweest
hahahahaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:05 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Daar woon ik praktisch naast, hoezo verwend![]()
Ik ga maandagquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zijn we weer
Ik ga morgen naar de Efteling, al 8 jaar niet geweest
ben je daar niet een beetje te oud voorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
Disney - De kleine Zeemeermin - Al die kommer en kwel
echt prachtig
die stem van ma flodder is zo mooi
zeemeermin is retroquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:06 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
ben je daar niet een beetje te oud voor![]()
* geeft ijsklontje door*quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:41 schreef wonderer het volgende:
Ik heb gister mijn bek verbrand, doet pijn
Hey broertje van....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:03 schreef keizerpinguin het volgende:
Should i waer my haer in a ponytale, should i dress myself up in chanel...
![]()
absolutly NOT!!![]()
hallo![]()
oh gaycruise was dat he weekendje weg geweldig en ik mag ook meequote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:55 schreef creno het volgende:
ik ben weer thuis, twas weer een drukke dag... en ik moet vanavond weer haasten, spullen bij elkaar zoeken voor de gay-cruise die ik dit weekend ga maken !
maar eerst PinkPassion vanavond !
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:06 schreef creno het volgende:
rits jij je slaapzak aan nick (ik gooi marieke wel overboord) dan rits ik hem aan martijn zun slaapzak
en by the way: dat gaat je never lukken dus zet het maar uit je hoofd!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:06 schreef creno het volgende:
rits jij je slaapzak aan nick (ik gooi marieke wel overboord) dan rits ik hem aan martijn zun slaapzak
Sluipt ie toch naar binnen voordat de deur op slot gaatquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
en by the way: dat gaat je never lukken dus zet het maar uit je hoofd!!
hij heeft een slaapkabine en die gaat op slot hahahah
nee hoor dat doe ik niet....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:15 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Sluipt ie toch naar binnen voordat de deur op slot gaat![]()
ja dat is dus de goden verzoeken !quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:32 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben bang dat ik deze week een botsing krijgZul je zien.
Zúl je zien.
.
luister altijd naar je intuÏtie!!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:32 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben bang dat ik deze week een botsing krijgZul je zien.
Zúl je zien.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |