Daar woon ik praktisch naast, hoezo verwendquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zijn we weer
Ik ga morgen naar de Efteling, al 8 jaar niet geweest
hahahahaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:05 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Daar woon ik praktisch naast, hoezo verwend![]()
Ik ga maandagquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zijn we weer
Ik ga morgen naar de Efteling, al 8 jaar niet geweest
ben je daar niet een beetje te oud voorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
Disney - De kleine Zeemeermin - Al die kommer en kwel
echt prachtig
die stem van ma flodder is zo mooi
zeemeermin is retroquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:06 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
ben je daar niet een beetje te oud voor![]()
* geeft ijsklontje door*quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:41 schreef wonderer het volgende:
Ik heb gister mijn bek verbrand, doet pijn
Hey broertje van....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:03 schreef keizerpinguin het volgende:
Should i waer my haer in a ponytale, should i dress myself up in chanel...
![]()
absolutly NOT!!![]()
hallo![]()
oh gaycruise was dat he weekendje weg geweldig en ik mag ook meequote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:55 schreef creno het volgende:
ik ben weer thuis, twas weer een drukke dag... en ik moet vanavond weer haasten, spullen bij elkaar zoeken voor de gay-cruise die ik dit weekend ga maken !
maar eerst PinkPassion vanavond !
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:06 schreef creno het volgende:
rits jij je slaapzak aan nick (ik gooi marieke wel overboord) dan rits ik hem aan martijn zun slaapzak
en by the way: dat gaat je never lukken dus zet het maar uit je hoofd!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:06 schreef creno het volgende:
rits jij je slaapzak aan nick (ik gooi marieke wel overboord) dan rits ik hem aan martijn zun slaapzak
Sluipt ie toch naar binnen voordat de deur op slot gaatquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
en by the way: dat gaat je never lukken dus zet het maar uit je hoofd!!
hij heeft een slaapkabine en die gaat op slot hahahah
nee hoor dat doe ik niet....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:15 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Sluipt ie toch naar binnen voordat de deur op slot gaat![]()
ja dat is dus de goden verzoeken !quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:32 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben bang dat ik deze week een botsing krijgZul je zien.
Zúl je zien.
.
luister altijd naar je intuÏtie!!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:32 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben bang dat ik deze week een botsing krijgZul je zien.
Zúl je zien.
.
Ja dat moet Timmah.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:30 schreef Timmah het volgende:
Zeg Beav.Moet die avatar? Tis confronterend.
Hier ben ik! Joehoe! *uitbundig zwaai *quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:44 schreef beaverhausen het volgende:
Where have all the heaumeaux gone?
Mjah... dat krijg je als je geen blije hyper mangameisjes in je leven toestaat.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:46 schreef beaverhausen het volgende:
Bored now.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:46 schreef Timmah het volgende:
Japanse Anime-dinges hysterie achtig is toch leuk? Tenminste.. dat vind ik.![]()
[afbeelding]
*oceaan over zwaai*quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hier ben ik! Joehoe! *uitbundig zwaai *
Dank je welquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:51 schreef Timmah het volgende:
Zeg Wonderer.. hoor ik toch even via het ondergronds heaumeau-roddel-circuit dat ik jou moet feliciteren! Bij deze dus!.
Als jij m'n rijlessen betaalt, sure thingquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:54 schreef Waxxer het volgende:
Oke, wat ik nodig heb is per direct een privechauffeur die me dit weekend even door den lande rijdt, zodat ik onderweg door kan werken. Geïnteresseerden?
Verschaf mij een auto, een rijbewijs en een goed excuus voor mijn baas en ik ben van de partij.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:54 schreef Waxxer het volgende:
Oke, wat ik nodig heb is per direct een privechauffeur die me dit weekend even door den lande rijdt, zodat ik onderweg door kan werken. Geïnteresseerden?
Geef maar op Timmah, Tis te laat.quote:
Ikea Mona Lisa...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:08 schreef Timmah het volgende:
* Plekje zoek voor zijn Ikea Mona Lisa * . Nu nog die handige vader om em op te komen hangen.
*kijkt Star Trekquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ikea Mona Lisa....
Das wel heul erg DaVinci Code.
*niet kijk*quote:
Hoeveel betaal je?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:54 schreef Waxxer het volgende:
Ik begrijp maar een derde van die zin.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:13 schreef Great_Expectations het volgende:
Pffftt... Wat een gedoe om een RGB Scart kabel te vinden voor de PS2..
Weet je hoe sexy Captain Picard is? En Dataquote:
Een PS2 sluit je aan op je TV. Daarvoor heb je verschillende kabeltjes. Het kabeltje dat je er standaard bijgeleverd krijgt, geeft de minst goede beeldkwaliteit. De beste kwaliteit (scherp, mooie kleuren) krijg je met een RGB-scart kabel.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik begrijp maar een derde van die zin..
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |