Ja dat moet Timmah.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:30 schreef Timmah het volgende:
Zeg Beav.Moet die avatar? Tis confronterend.
Hier ben ik! Joehoe! *uitbundig zwaai *quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:44 schreef beaverhausen het volgende:
Where have all the heaumeaux gone?
Mjah... dat krijg je als je geen blije hyper mangameisjes in je leven toestaat.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:46 schreef beaverhausen het volgende:
Bored now.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:46 schreef Timmah het volgende:
Japanse Anime-dinges hysterie achtig is toch leuk? Tenminste.. dat vind ik.![]()
[afbeelding]
*oceaan over zwaai*quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hier ben ik! Joehoe! *uitbundig zwaai *
Dank je welquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:51 schreef Timmah het volgende:
Zeg Wonderer.. hoor ik toch even via het ondergronds heaumeau-roddel-circuit dat ik jou moet feliciteren! Bij deze dus!.
Als jij m'n rijlessen betaalt, sure thingquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:54 schreef Waxxer het volgende:
Oke, wat ik nodig heb is per direct een privechauffeur die me dit weekend even door den lande rijdt, zodat ik onderweg door kan werken. Geïnteresseerden?
Verschaf mij een auto, een rijbewijs en een goed excuus voor mijn baas en ik ben van de partij.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:54 schreef Waxxer het volgende:
Oke, wat ik nodig heb is per direct een privechauffeur die me dit weekend even door den lande rijdt, zodat ik onderweg door kan werken. Geïnteresseerden?
Geef maar op Timmah, Tis te laat.quote:
Ikea Mona Lisa...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:08 schreef Timmah het volgende:
* Plekje zoek voor zijn Ikea Mona Lisa * . Nu nog die handige vader om em op te komen hangen.
*kijkt Star Trekquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ikea Mona Lisa....
Das wel heul erg DaVinci Code.
*niet kijk*quote:
Hoeveel betaal je?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:54 schreef Waxxer het volgende:
Ik begrijp maar een derde van die zin.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:13 schreef Great_Expectations het volgende:
Pffftt... Wat een gedoe om een RGB Scart kabel te vinden voor de PS2..
Weet je hoe sexy Captain Picard is? En Dataquote:
Een PS2 sluit je aan op je TV. Daarvoor heb je verschillende kabeltjes. Het kabeltje dat je er standaard bijgeleverd krijgt, geeft de minst goede beeldkwaliteit. De beste kwaliteit (scherp, mooie kleuren) krijg je met een RGB-scart kabel.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik begrijp maar een derde van die zin..
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |