Agent Ewout wilde geen informatie loslaten dus ik moest wel overstappen op Agent Wessel.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Heb je Agent Wessel nou al weer met een veertje zitten kietelen om informatie los te peuteren?.
mot dat?quote:Op zondag 22 mei 2005 22:36 schreef Lemmeb het volgende:
Een kut is net een egel met een open ruggetje
Rot op of we sturen MUUS op je af.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:36 schreef Lemmeb het volgende:
Een kut is net een egel met een open ruggetje
tja ach, you girls go right ahead...quote:
En haar egel bijt.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Rot op of we sturen MUUS op je af..
quote:Op zondag 22 mei 2005 22:40 schreef creno het volgende:
[..]
tja ach, you girls go right ahead...
tis vriendschappelijk, meer nie
Prikt ie ook?quote:
Waar wil onzequote:Op zondag 22 mei 2005 22:47 schreef Great_Expectations het volgende:
Ja. Nou heb ik niets tegen vrouwen of hun voortplantingsorganen enzo, maar kunnen we misschien eventueel wellicht het aandachtspunt van dit gesprek verplaatsen naar een ander onderwerp?.
Daar ben ik t ook wel mee eensquote:Op zondag 22 mei 2005 22:47 schreef Great_Expectations het volgende:
Ja. Nou heb ik niets tegen vrouwen of hun voortplantingsorganen enzo, maar kunnen we misschien eventueel wellicht het aandachtspunt van dit gesprek verplaatsen naar een ander onderwerp?.
schoenen-wattes?quote:Op zondag 22 mei 2005 22:49 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
Daar ben ik t ook wel mee eens. We hadden t over shounen-ai?
![]()
Die plaatjes zijn nou ook niet bepaald superquote:Op zondag 22 mei 2005 22:50 schreef Timmah het volgende:
[..]
Shounen Ai.
http://images.google.nl/images?q=Shounen+ai&hl=nl
Fok Policy enzo.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:52 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
Die plaatjes zijn nou ook niet bepaald super. heb je safe-search nog aanstaan?
.
Manga of Anime?quote:Op zondag 22 mei 2005 22:52 schreef woutabest het volgende:
Ik kijk liever Manga dan, die zijn ook mooi.
Ik heb idd ook wel eens betere voorbeelden gezien.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:52 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
Die plaatjes zijn nou ook niet bepaald super. heb je safe-search nog aanstaan?
.
Manga en shounen-ai gaan prima samen hoorquote:Op zondag 22 mei 2005 22:52 schreef woutabest het volgende:
Ik kijk liever Manga dan, die zijn ook mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |